חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פינת קפה למשרד המעוצב

מאת: גבי מגןקפה22/10/20101647 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משרדים רבים נוהגים לארח לקוחות ועמיתים עליהם יש להשאיר רושם חיובי ורציני של מקום עסקים מכובד ומצליח. כאשר מנסים ליצור רושם כזה, אחת הנקודות החשובות ביותר היא העיצוב, יחד עם פרמטרים נוספים כניקיון המשרד, לבוש האנשים אשר עובדים במשרד, והיוקרה אשר משדר מיקומו של המשרד. אחת הנקודות באמצעותן ניתן לצבור נקודות זכות בנושא הרושם אותו משאירים על הלקוחות והעמיתים הינו פינת קפה למשרד הנשמרת נקייה ואשר משדרת יוקרה, הצלחה ורצינות.

פינת קפה למשרד וטיפים לעיצוב יוקרתי

עיצוב המשרד מתחיל בתשתיות. לפני מספר שנים, שטיח יוקרתי למשרד היווה את שיא העיצוב המשרד היוקרתי, כיום נהוג כי משרדים יוקרתיים מתהדרים ברצפת פרקט אשר משרה אוירת יוקרה. גם ריהוט עץ בגימור מרשים או עיצוב בקו מודרני משרים אוירה יוקרתית למשרד.

כאשר הלקוח נכנס למשרד העיניים מתחילות לעבוד. הוא בוחן את ניקיון עבודת הצבע אשר נעשתה על הקירות, איכות ריפוד הכסאות, צורת רגלי שולחנות הישיבות והמנהלים. הוא בודק איזה ציוד אור קולי קיים במשרד, באילו טלפונים משתמשים העובדים והאם קיימת התחשבות בעובדים בבחירת כסאות, שולחנות ואיבזור ארגונומי. דבר נוסף אותו ללא ספר יבחן הלקוח או הלקוח הפוטנציאלי עימו אתה נפגש לצורך עסקים במשרד הינה פינת הקפה למשרד.

כאשר פינת קפה למשרד מצוידת היטב במכונת אספרסו איכותית, הפינה נשמרת נקייה ומצוידת בכל הדרוש ליצירת כוס קפה משובחת, הרושם נשאר עם הלקוח. קיימות מספר מכונות קפה ומכונות אספרסו אותן ניתן לשלב בפינת הקפה למשרד: מכונות בהן הדגש הינו על קלות השימוש, והכנת כוס הקפה החם נעשית על ידי בחירה בתפריט אלקטרוני של משקה מוכן המוכן בלחיצת כפתור, מכונות אשר דורשות מעט מאמץ בתהליך הכנת כוס הקפה אולם איכותו של כוס הקפה היא משובחת ביותר והן אף מאפשרות גיוון רב והתאמה אישית של טעם עובדי ומנהלי המשרד על ידי בחירת פולי הקפה אשר קולעים לטעמם.

אחת הנקודות החשובות היא שמירה על ניקיון פינת קפה למשרד. גם מכונת הקפה המרשימה ביותר במידה והיא נמצאת בפינת קפה למשרד אשר עולה על גדותיה בכתמי קפה וחלב סביבה, ופח הזבל מאיים לגלוש מפאת ריבוי כוסות הפלסטיק אשר בו, תשאיר על הלקוח רושם שלילי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובב קפה מושבע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גבי מגן

מאת: גבי מגןקפה02/10/101197 צפיות
מתכון אספרסו מנצח מהמטבח המכסיקאני – פודינג אספרסו עם קצפת מתובלת בקלואה, מעדן אמיתי לימי חורף סגרירים או ימי שמש וחום.

מאת: גבי מגןקפה27/09/101480 צפיות
חברה בת של חברת שרה לי העולמית. פרימה הינה דגם מכונת קפה פילטר אוטומטית המתאימה במיוחד לבתי מלון ולכנסים גדולים בהם נדרש הספק מהיר של קפה במינון ואיכות אחידים לאורך זמן.

מאת: גבי מגןקייטרינג19/09/101426 צפיות
כולנו מכירים את כוסות הנייר והקלקר החד פעמיות המיועדות לשתיית משקאות חמים כגון אספרסו, קפה או תה, מאמר זה דן בהיסטוריה של כוסות אלו, למה הן נוצרו ואיך הפכו להיות כה פופולריות.

מאת: גבי מגןקפה25/08/101555 צפיות
מבין חברות לייצור מכונות אספרסו חברת ביאנקי הינה אחת מהחברות האיטלקיות המובילות. איריס הינו דגם מכונת אספרסו אוטומטית לחלוטין המתאימה במיוחד למשרדים, מפעלים וחדרי תצוגה.

מאת: גבי מגןקפה23/08/101242 צפיות
קפה במשרד תורם ליצירת הפסקות יזומות בעבודה השוטפת אשר נדרשת לצורך הפקת תוצרים טובים יותר, מקוריים יותר, יצירתיים יותר.

מאת: גבי מגןקפה15/08/101412 צפיות
מבין חברות לייצור מכונות אספרסו חברת ביאנקי הינה אחת מהחברות האיטלקיות המובילות. ליסה הינו דגם מכונת אספרסו חצי אוטומטית המתאימה במיוחד למשרדים ובתי מלון.

מאת: גבי מגןקפה03/08/101679 צפיות
מאמר זה ידון בדרכים השונות למיצוי השמנים הארומטיים מפולי הקפה: בישול, חליטה, שימוש בסינון ופילטר ובאמצעות קיטור.

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: בני דואניקפה20/07/164289 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: דודישקפה04/05/146290 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147326 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148329 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138307 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138226 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131806 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica