חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסגרת הנישואין בשילוב חילופי זוגות

מאת: דוד אלפסינישואין23/10/20101075 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

Ramey מחשיב  חילופי זוגות גם כהתנהגות סוטה, אך הוא מאמין גם שזהו סגנון אלטרנטיבי בר קיימה לחיי המין, שהינו פיתוח תומך שמטרתו לתקן את מוסד הנישואין המונוגאמיים. הוא חושב שהסווינגינג הינו "ניסיון לבנות רשת מורכבת יותר של קשרים אינטימיים שיכולה לספוג חלק מההשפעה שיש למורכבות החדשה שנמצאה לגבי קשר זוגי מכיוון שקשרים זוגיים ניידים במידה ניכרת ובינהם גם קשרים המתבססים על אירועי חילופי זוגות, שנמצאים כאן היום ועוברים למקום אחר מחר צריכים לפנות אחד לעבר השני ולפתח קשר מורכב הרבה יותר שיחליף את מבנה היחסים עם האחים, השכנים והחברים, שכבר אינו קיים על בסיס של טווח ארוך. Ramey רואה במפגשי חילופי זוגות תוצאה מתפתחת טבעית בספירה המינית מכיוון שנעשה מעבר מנישואים שנקבעובאופן טקסי תוך התבססות על זכויות, לנישואים שנקבעו באופן עצמי ומבוססים על פריבילגיות. הוא שיער כי "סווינינג עשוי לכלול צעד מעבר בין בעל לאישה", וברגע שמחויבות זו הושגה, סווינגרים נוטים לנשור מכיוון שהתגובתיות אחד כלפי השני כל כך משביעת רצון.

Gilmartin רואה בתופעת המפגש לצורך חילופי זוגות כהתנהגות סוטה שהינה תוצאה של גורמים סביבתיים, בייחוד ממסדה משפחה וממסד הדת. על פי תיאוריה זו, ככל שאדם יותר אוטונומי, כך סביר יותרשהוא יקבל וימזג שינוי חברתי. מכאן שככל שהתנהגות סוטה יותר, כך גדולה יותר דרגת האוטונומיה מממסדי הבקרה החברתיים. משמעות אחרת שיש לתיאוריה זו היא כי תוצאות הסווינגינג תלויות בהקשר החברתי והתרבותי שבתוכם הסווינגינג מתקיים. במידה ואדם החליט לקבל התנהגות סוטה זו ולהפנים אותה, סביר להניח שיהיה סווינגר מוצלח, אם כי לעיתים עיסוק אקטיבי בעריכת אירוע חילופי זוגות יכול להתפרש בחברה כצעד נועז למדי.

Stephenson מציעו אומר כי אנשים הופכים להיות מעורבים בסצנה הפעילה של חילופי זוגות כתוצאה מאירועים חיצוניים המביאים את המנהג לתוך המודעות הפרטית ולדיון הציבורי, מייחסים אמינותו ישימות לכך, מספקים הכלל המספרית של הכול וקבילות חברתית של משתתפים, ויוצרים מבנה שבו נמצאים אנשים שקודם לכן היו בורים לגבי המנהג ובאופן גלוי העניקו לו מעט מחשבה או בכלל לא. גורם הנעה חשוב היא כמות ההנאה שאדם מקבל מאותה התנהגות, וההחלטה הסופית להשתתף בפעילות תלויה בכלי הוויסות הפנימיים של שאינם תמיד גלויים לעין אך גם בכלי הוויסות החיצוניים של הסווינגרים במסיבות חילופי זוגות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111657 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112441 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112743 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111504 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111631 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111557 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111604 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201601 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182082 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172035 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152393 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152401 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152056 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141908 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica