חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להתגרש בשלום

מאת: articlestbdנישואין05/01/20172021 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר שומעים את המילה "גירושים" ישר עולות לראש אסוציאציות שליליות, אך לא תמיד גירושים חייבים ללכת להיבט שלילי – כיום ישנן את כל הסיבות לכך שהליך הגירושין יכול להתבצע בצורה מכובדת ומכבדת כאשר כל אחד מהצדדים יוצא עם דרישותיו ושאיפותיו בצורה האידיאלית. אז מהן הכללים לכך שיהיה ניתן להתגרש בשלום וללא מריבות מיותרות ומתח מצטבר שילווה את בני הזוג לאורך השנים?

שיתוף פעולה בין בני הזוג הינו אחד מאבני הדרך לגירושין בצורה טובה וחיובית, בני זוג שאינם מסתדרים האחד עם השני אינם חייבים לחיות ביחד! באפשרותכם לפרק את החבילה ולהתחיל בפרק החדש בחייכם עם אנרגיות מחודשות וכוחות מחודשים – רק בני זוג המחליטים להתגרש בשלום יצליחו לשמור על ילדיהם ולקבל את מלוא הדרישות בצורה האידיאלית מבחינתם, בני זוג המחליטים להתנגח אחד עם השני ימשכו את השמיכה כל אחד לכיוונו דבר שיגרום לילדים להיפגע ולחלוקת הרכוש לא להיות שוויונית והוגנת כלל.

על מנת שתצליחו להתגרש בשלום הנכם חייבים לערב בהליך הגירושין איש מקצוע בדמות מגשר גירושין, כיום השוק מוצף באין ספור מגשרים ומחובתכם לבחור מגשר איכותי ומיומן אשר ידע להבין לעומק את המקרה בו אתם נמצאים ולספק לכם את ארגז הכלים האידיאלי שיביא אתכם במהירות לפירוק החבילה ולהתחלה חיובית של הפרק החדש בחייכם.

לכל אורכו של תהליך גירושין אסור לשכוח או להזניח את טובת הילדים, זוהי בעצם אחת מהמשימות החשובות ביותר של כל מגשר גירושין אשר שם את טובת הילדים לנגד עיניו בכל החלטה ובכל הסכם עתידי בין בני הזוג. בנוסף מוטב כי בני זוג הרוצים להתגרש בשלום ישכרו את שירותיו של פסיכולוג ילדים או מומחי התנהגות ילדים אשר ינחו אותם כיצד לפעול אל מול הילדים לכל אורך התהליך. בשביל להתגרש בשלום וללא חששות טובת הילדים תהיה תמיד מול עיני בני הזוג לכל אורכו של התהליך, מידור הילדים מהתהליך יכול להיות מצד אחד טוב אך גם רע ומסוכן – ולכן החלטה שכזאת חייבת להיות החלטה משותפת של ההורים ושל איש מקצוע בדמות פסיכולוג או מומחה ילדים אשר יכול לנתח את התנהגותם העתידית בכל תרחיש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים אורגני וממומן ניהול שיווק רשתי באינטרנט, פייסבוק,יצירת סרטונים כתיבת מאמרים ,יוטיוב ועוד כל מה שעסק צריך לשיווק אמיתי ברשת.

בניית אתרים בזול.

השיא שיווק ישיר בע"מ.
https://www.seotothelimit.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת articlestbd

מאת: articlestbdאקטואליה20/08/171683 צפיות
איך כל אחד מאיתנו יכול להתמודד ולדעת כיצד לנהוג במקרה של פיגוע (ולא באמצעות אימוני אומנות לחימה)? שיטת רמזור - לכל אחד, בפשטות - ללא כושר, ידע מקדים או הגבלת גיל. כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172475 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: articlestbdדיני משפחה20/08/171992 צפיות
מדוע הגישור מתאים במיוחד לזוגות המתגרשים בשלום ולא רק לאלו שאינם מסדרים? כל התשובות במאמר שלפניכם.

מאת: articlestbdיעוץ פנסיוני20/08/172774 צפיות
מה המרכיבים העיקריים של כל עסק ולמה צריך לשמור על כולם.

מאת: articlestbdרכב20/08/172242 צפיות
אחריות על נסיעה, נהיגה, ותקינות רכבי הסעות - מהוות חשיבות עליונה בכל הקשור להסעות.

מאת: articlestbdרכב20/08/172181 צפיות
כיצד נוהגים להגיע ממקום למקום בצורה בטיחותית. מקבלים שירות מחברת הסעות המקפידה בצורה יתרה על נושא הבטיחות.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172122 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201579 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182070 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152383 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152385 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152041 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141895 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

מאת: לירן יוסףנישואין26/05/144611 צפיות
בכל מערכת יחסים יש תקופות טובות יותר ופחות טובות, החשוב ביותר זה לעבור כל תקופה ביחד ובהבנה. יעוץ זוגי יכול לעזור לבני זוג המתקשים לעבור משבר ולא מוצאים פיתרון ודרך לגישור על הפערים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica