חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החתונה של החברה הכי טובה שלי

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/20182078 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה היא סימן דרך בחיים של כל אדם. יש כאלה שמתחתנים בגיל מוקדם כאלה שמתחתנים כמה פעמים בחיים וכאלה שעדיין מחכים בציפייה לרגע הנכסף הזה. חתונה היא מעמד מאוד מכובד שבו שני אנשים מאחדים את החיים שלהם ליחיד והרמוני, וכאשר החתונה מתקרבת ובאה זה התפקיד של החברים הכי טובים להכין את החתן והכלה אל היום המרגש הזה.

כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה בתוך לופט שבו יש את כל מה שצריכים כדי להעביר בהנאה גמורה את הטקס המיוחד הזה.


משדרגים את האווירה

כמובן שבעבר היו חוגגים את האירוע שלפני החתונה בחצר של הבית, אבל כאשר הבית הוא כבר לא ממש רחב ואי אפשר לארח בו את כמות האנשים שרוצים צריכים לחשוב על אלטרנטיבה ראויה למסיבה, שם יכולים להשתולל ולעשות כיף לכלה שרק הולכת ונעשית יותר בסטרס ככל שמתקרבים אל המועד של החתונה.

אשדוד יכולה להיות יעד נהדר מכיוון שהיא נמצאת בסביבה שלא מצריכה נסיעה ארוכה עבור רוב היישובים שנמצאים מסביב לה, ואם מחפשים אחר מקום שבו יכולים לחגוג ולהשתולל לכלה המיועדת מבלי לחשוש לגבי מה יגידו השכנים, מגלים כי לופט הוא פתרון מושלם לכאלה אירועים.

מקומות שבהם יש כבר את כל הכיבוד וגם את הקישוטים הם יעד מאוד אטרקטיבי, ואם רוצים לחגוג מסיבת רווקות באשדוד צריכים לבדוק מה בדיוק מקבלים מלבד המקום עצמו. יש כאלה שאוהבות לעצב הכל בעצמן לחברה הכי טובה, ויש כאלה שמעדיפות לאסוף סכום נכבד של כסף מכל החברות כדי שאנשי מקצוע יעשו את הכל בשבילן.

 



תגיות המאמר: מסיבת רווקות באשדוד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211696 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213585 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213826 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213957 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201598 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: articlestbdנישואין05/01/172031 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152390 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152399 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152054 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141903 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

מאת: לירן יוסףנישואין26/05/144616 צפיות
בכל מערכת יחסים יש תקופות טובות יותר ופחות טובות, החשוב ביותר זה לעבור כל תקופה ביחד ובהבנה. יעוץ זוגי יכול לעזור לבני זוג המתקשים לעבור משבר ולא מוצאים פיתרון ודרך לגישור על הפערים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica