חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שעון נכוחות מחשב השכר

מאת: הלןאתיקה26/10/20101222 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל תוכנת הנהלת חשבונות, בין אם הפרימיטיבית ביותר ובין אם המתקדמת ביותר, מתבססת על שעון נוכחות. אין ספק שהדרך היעילה ביותר לעקוב אחרי נוכחותם של העובדים במשרד היא באמצעות חישוב שעון נוכחות. בצורה זו כל אחד דואג באופן אישי לאשר את הגעתו לעבודה ואת עזיבתו מבלי שהמנהלים יהיו מעורבים בעניין ויתנו לעובדים תחושה של מחנק.

חשיבות שעוני הנוכחות

חשוב ביותר להתקין את שעוני הנוכחות במקום הנכון, כלומר בכניסה וביציאה, שבמרבית המקומות מדובר באותו המקום. בצורה זו העובדים לא ישכחו להעביר כרטיס. שעון נוכחות צריך להיות גם נוח להפעלה ולשימוש משום שהוא צפוי להיות בשימוש אינטנסיבי של הרבה אנשים.

מיותר לציין ששעון הנוכחות צריך להיות תקין כל הזמן, תקלות חוזרות ונשנות יובילו לטעויות בחישוב השעות הכללי של החודש שיביאו לפגיעה ישירה בחישוב שכר החודשי. יש להימנע ככל הניתן ממתן האפשרות לרישום שעות באופן ידני משום שבצורה זו העובדים יוכלו "לחתוך" כמה שעות מפה ומשם. עדיף להשקיע בשעון נוכחות איכותי שלא יתקלקל מאשר לספוג את ההפסדים הנגרמים מרישום שעות באופן ידני.

חשיבותו של שעון הנוכחות באה לידי ביטוי בחישוב השכר. כזכור, מרבית השכירים בשוק מקבלים את משכורתם בהתאם לשעות העבודה שלהם. עובדה זו נותנת לעובדים תמריץ לעבוד יותר שעות. מסיבה זו גם חשוב מאוד ששעון הנוכחות יעבוד בצורה תקינה. אנשים לא אוהבים ש"גוזלים" להם זמן שהיו יכולים לבלות עם המשפחה שלהם, גם אם מדובר על 5 דקות בלבד. טעויות של שעון הנוכחות לטובת העובד יובילו לתשלום בעבור שעות שהעובד לא עבד וטעות של שעון הנוכחות לטובת המעביד תגרום לתחושה קשה של העובד. חשוב להימנע משתי האפשרויות הללו.

חשיבות חישוב השכר

בכל חברה יש את שיטות החישוב שלה בהקשר של שעות עבודה של העובדים. כך למשל, ישנם מקומות עבודה אשר מחשבים את שעות הנוכחות בצורה הבאה: אם העובד נכנס לעבודה 5 דקות לפני 8 בבוקר, הוא יקבל שכר רק החל מ- 8, אך אם נכנס ברבע ל- 8, יקבל שכר מ- 7:30. חשוב ששעוני נוכחות יהיו מותאמים לחישוב השעות, והתאמה זו תאפשר לחשב נכון יותר את משכורתו של העובד.

יש לזכור שדיני עבודה בישראל נוקשים מאוד, והחוק אינו סולח למעבידים המנסים לשחק עם שעון נוכחות כדי לשלם לעובדים פחות. חשוב ביותר שאף אחד לא "יישחק" עם שעון הנוכחות. יתרה מזאת, יש לבצע בדיקות תקופתיות למערכת על מנת לוודא שאין תקלות לטובת שום צד. במידה ותגיע תביעה לבין משפט לענייני עבודה יהיה קשה מאוד להוכיח מדוע לא ננקטו צעדים בזמן על מנת לתקן את שעון הנוכחות.

לאור כל האמור בהקשר לחשיבותו של שעון הנוכחות, יש לפנות לחברה גדולה ומוכרת שתספק לכם את המכשיר הזה ותדאג גם לתחזק אותו לאורך השנים. שעון נוכחות תקין יאפשר לכם להיות הוגנים עם העובדים ועם עצמכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הלן

מאת: הלןאבטחת הבית09/11/101358 צפיות
כמה פעמים רבתם עם השכן בגלל שהוא תפס לכם את מקום החניה שלכם? כמה פעמים נאלצתם להסתובב עשרות פעמים בשכונה בשעת לילה מאוחרת רק כדי לארוב למקום חניה שמתפנה? כמה פעמים החנתם את רכבכם בלית ברירה במקום מרוחק ונאלצתם ללכת דקות ארוכות מן הרכב לביתכם ובחזרה? אם המצבים הללו מוכרים לכם, כנראה שאין לכם מחסום חניה.

מאת: הלןאורטופדיה ופיזותרפיה09/11/10890 צפיות
הליכה, עמידה ויציבה הן פעולות כה יומיומית, עד כי איננו בכלל חושבים עליהן ועל המערכות הרבות בגוף הפועלות כולן יחדיו בתיאום מופלא כדי לבצע אותן. אולם לא תמיד הגוף משתף פעולה. בעיות כמו פלטפוס, שברי הליכה, דורבן, כיבים המתפתחים בכף הרגל בעקבות מחלת הסוכרת ועוד משפיעות על יכולת התפקוד שלנו בביצוע מטלות פשוטות אלו. כשזה קורה, אנו פונים אל התחום הרפואי המכונה אורטופדיה כדי למצוא מזור לבעיה

מאת: הלןתעשייה08/11/10787 צפיות
צביעת מתכות כיום היא דבר הרווח מאוד ומשמש למגוון מטרות שונות: צביעה של מתכות שונות המשמשות למגוון רחב של שימושים מצביעת זגוגיות המשקפיים עובר דרך צביעת סורגים, צביעת דלתות ברזל,צביעת משקופים וכלה בצביעת מתכות הפח של הרכבים.

מאת: הלןמתכוני בשר08/11/101197 צפיות
אנשים אוהבים חופש.לא משנה איפה אתה גר בעולם מה הגיל שלך מהו מצבך המשפחתי ואיך אתה נראה. כולנו אוהבים חופשות וחיים בשבילם. שורדים עוד כמה ימים בעבודה כי אוטוטו יוצאים לחופשה. זה מה שמחזיק ומעודד אותנו. ומהו חופש טוב אם לא אוכל טוב

מאת: הלןפרסום08/11/10846 צפיות
ישנם סוגים רבים של שלטים המסובבים אותנו , ישנם את השלטים המכוונים שהם שלטים לא לצורך פרסום ומטרתם לעזור לאזרח למצוא את עצמו ואת דרכו ברחוב בתור הולך רגל או בכביש בתור נהג. שלטי ההכוונה בדרך כלל עשויים מפח והערייה או המועצה המקומית דואגות להתקין אותם במקומות הנדרשים

מאת: הלןפרסום03/11/101118 צפיות
אי אז, כאשר המאה העשרים עוד הייתה עוד עלמה צעירה, נדלקה מעל לראשו של אדם יצירתי נורת רעיון, ומה יותר סימבולי מזה, מכיוון שהרעיון שעלה בראשו היה פשוט וגאוני: לקח את הנורה, לקח שלט וחיבר בין השניים. כך באו לעולם השלטים המוארים

מאת: הלןעבודה וקריירה - כללי03/11/10828 צפיות
העבודה בחיים המודרנים כיום מתפרסת על פני רוב שעות העירנות שלנו. כך יוצא שיותר מחצי מהיום אנו מבלים בעבודה. מה שמחייב את מקום העבודה להיות מקום שנעים ונוח לנו לשהות בו, מקום סימפטי עם אווירה טובה.זה לא שאנו מצפים שהעבודה תהפוך למקום בילוי וחגיגה

מאמרים נוספים בנושא אתיקה

מאת: אריה פולקאתיקה24/08/155473 צפיות
עסקים ונותני שירותים צריכים לעשות הכל על מנת לשמור על דיסקרטיות במהלך העבודה השוטפת מול לקוחות. דיסקרטיות היא ערך עליון ובמגזר העסקי היא יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות. דיסקרטיות שומרת על האינטרס של הלקוח, מונעת ממנו עגמת נפש ומגנה על העסק מפני הגשת תביעה משפטית. בנוסף, בעידן המודרני יש חשיבות יתרה להקפדה על דיסקרטיות וזאת על מנת למנוע זליגת מידע לאתרי אינטרנט.

מאת: נטלי הרוש אתיקה07/10/142774 צפיות
מה המשמעות של בדיקת פוליגרף? את מי זה משמש? ומה כדאי לדעת בנושא...

מאת: ronyotאתיקה06/05/133033 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315075 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריאתיקה08/11/128741 צפיות
משחר ילדותי חלמתי על ליל כלולות מהודר ומרהיב. רציתי לעטות שמלה עם מחוך ותכננתי לשכור מתחם אירועים פרחוני וירוק. ודאי שחלפו שנים ורצונותיי הוחלפו באחרים פעם או פעמיים, אבל תמיד היה ברור שהערב שלי יהא יחודי! כצפוי, קיימים הרבה מאוד נשים וגברים שמתכננים לקיים ליל חתונה יוקרתי שילהיב את החוגגים, אבל איך עושים זאת? התשובה פשוטה - פונים למתכנן אירועים שמסוגל לגרום לזה לקרות.

מאת: מורן אופיראתיקה24/10/128768 צפיות
כשמדובר באירוע בר מצווה, חגיגת יום-הולדת או כל דבר שמערב ילדים, חשוב לוודא שיהיה בידור לאורך כל האירוע. ילדים עשויים להשתעמם בקלות ובמהירות, לכן מאוד חשוב לארגן אטרקציות ייחודיות שיאפשרו לאורחים לרקוד, לשחק ולהנות. זו רשימה חלקית של כמה אטרקציות שהאורחים יאהבו:

מאת: מורן אופיראתיקה23/10/128706 צפיות
ודאי שמתם לב שלאחרונה חלו תמורות חיוביות בתחום האירועים בארץ. בעוד שעד לא מזמן ניתן היה להסתפק במסיבה צנועה, אז היום כולם מנסים להשקיע במסיבה קצת יותר מאמץ. בשביל מה להסתפק בחטיפים מהסופר, מוסיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה נדושים, אם אפשר לערוך אירוע יותר מתוחכם? עם מוזיקה בלייב, לוקיישן שנועד למסיבות וכמובן אטרקציות רציניות עבור האורחים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica