חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד בוחרים את אתר הסקי המתאים לכם.

מאת: skipasספורט אתגרי27/10/20101011 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפופולאריות שלתיירות הסקי בקרב הישראליםעולה כל הזמן ובין30 ל-40 אלף גולשיםיוצאים אל אתרי הגלישה באירופה כל חורף.בחירת אתרסקיצריכה להתבסס על מכלול של שיקולים כמו: עלות , סקי למתחילים אומתקדמים, יעד מבוקש, האם מדובר במשפחה, זוגות, קבוצות ועוד. להלן סוגיםשונים של חופשות סקי ולמי הם מתאימים.

מחיר חופשת הסקי.

חבילת "הכול כלול" - חבילות "הכול כלול" כוללות:טיסות, מלונות, מיסוי,העברות, סקי פס, שיעורי גלישה, ציודגלישהוביטוחים. נופשים היוצאים לחופשה בנוסח "הכול כלול" נהנים מראש נקי כאשרהסידורים של הטיול נעשים עבורם.גולשים אלה לא צריכים לבדוק פרטים כמולימוד גלישה, השכרתציוד, סקי פס,ועוד.הגולשים נהנים ממלונות איכותייםוארוחות עשירות במסגרת חצי פנסיון או פנסיון מלא. החבילהמוזילה אתהעלויות של המרכיבים שכל אחד בפני עצמו עולה יותר. באתרי סקירבים המציעיםחבילות "הכול כלול",  ישמועדונים השומרים על הילדים ואפשרויות בילוי לכלהמשפחה.לכן, חבילות "הכול כלול"  הן אידיליותלמשפחות עם ילדים. גם זוגות אוחבורות המחפשות דילים זולים יותר ייהנומהן.

אתרים במדינות כמו צ'כיה ורומניה- הם בעליזולים יותר בהם תוכלו ליהנות מחופשה ברמה גבוהה ובעלות נמוכה לעומת איטליה, שוויץ וכו'.

לא מומלץלטוס בחודשים המבוקשים-עונת הסקיהיא ביןדצמבר לאפרילוהחודשים המבוקשים ביותר הם פברואר ומרץ, בהם ישנםהתנאיםהטובים ביותר לגלישה.חודשים אלה הם גם היקרים ביותר מבחינת הלינה, ציודוכו'. גם בסוף דצמבר בקריסמס ובראשית ינואר בוחל ראש השנה האזרחי ,המחירים יקרים ומקומות הלינה מלאים.

בחירתמלונות- באתריםיש מלונות פארעם  ארוחות גורמה. ניתן גם להזמין מלונות צנועים יותר על בסיס ארוחת בוקר.מכיווןשאינכם נמצאים רוב הזמן במלון, לא כדאי לשלם הרבה עבור בתי מלוןואפשר לאכולבעיר בה אתם ממילא מבלים לאחר שעות הסקי.

אתריםלגולש המתחיל

אתרים לגולש המתחילכוללים שיעורי סקי המועברים עלידי מדריכים מקצועיים המלמדים באופן פרטניאו בקבוצות קטנות. באתרים אלוישנם מסלוליםמיוחדים למתחילים שהםקלים יותר. אתרים אלההינם רחביםואין בהם הרבה פיתולים. לגולש המתחיל כדאי לנפושבאתרי סקי קטנים יחסיתמשום שממילא הם לא מנצלים את כל האפשרויות במקום.

אתרים לגולשיםהמתקדמים

האתרים הגדולים יותר טוביםלגולשים המתקדמיםויש בהם היצע רב יותרשל מסלוליםקשים שמהווים אתגר לגולש.

סנובורד

אוהביהסנובורדצריכים לחפש אתר שיש בו מרחבים בהם הם יכולים לבצע קפיצות ופעלולים.

בילויים לאחר הגלישה

גולשים שרוצים את האפטר פארטי של הסקי, זקוקים לאתריםעם מקומות בילוי כמו: בארים,מסיבות,מועדוני ריקודים ועוד. האפרה סקימתאפשרבאתריםמסוימים והם מתאימים יותר לצעירים.

מקומות לינה קרובים למעליות

לאמומלץלהשתכן במלון בעיירות הסמוכותאתר הסקי, משום שתאלצו להגיע באוטובוסים לאתרולבזבז זמן מיותר וכוחות. בכל אתרישמלונות הקרובים למעליותשיחסכו לכם זמן ואי נוחות.

לינה במקומות עם נופים

מומלץ לבחור אתר שנמצאבאזור כפרי עם אווירה קסומה ומראות ציוריים ומדהימים. כך ניתן ליהנות ממיקום מרהיב ולספוג את תרבות המקום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.skisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת skipas

מאת: skipasענפי ספורט28/11/101109 צפיות
מעוניינים בנופש סקי באירופה? מחפשים אתרי גלישה ? מהו הציוד הנדרש? האם יש הדרכה? לפניכם מדריך לגולש המתחיל שנוסע בפעם הראשונה לחופשת סקי.

מאמרים נוספים בנושא ספורט אתגרי

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222704 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/162911 צפיות
פיינטבול הוא משחק אשר משוחק בקבוצות ומעניק חוויה מעצימה לכל אירוע, מאמר שיסכם את סוגי המשחק השונים שיש לפיינטבול להציע עבור האירוע שלכם.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/162701 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152673 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152376 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152098 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי21/10/132499 צפיות
יורם קראוס טיפס על כמה מההרים הגבוהים בעולם. הנה שיטה להתמודדות עם הפחד והסכנות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica