חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרצאה בנושא תדרי התחברות מחדש אוקטובר 2010

כחבר בארגון IBC, מעגלי עסקים אינטראקטיביים, אני חבר בקבוצת חולון, קבוצהמדהימה של בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר נפגשים פעם בשבוע במטרה לקדם את העסקשלהם ואת העסק של האחרים.

עוד לקריאה-טיפול בתדרים

אחד מכלי השיווק בארגון המאוד אפקטיביים הינו הרצאת חשיפה בת עשר דקות, בכל שבועאנחנו נהנים מהרצאות מרתקות של חברי הקבוצה או חברי הארגון.

התבקשתי לעשות הרצאה בת עשר דקות, והיא התקיימה בשבוע שעבר, הנושא כנראה היהמרתק כי "קצת" גלשנו בשלב השאלות והתשובות.

נשמח אם תשאירו תגובות ותעבירו את ההרצאה תדרי התחברות מחדש לחבריכם

לוידיאו-מטפל בהתחברות מחדש

התחברות מחדש משחקים, תמימות,ילדותיות למקסם את הרגע

השבוע בחדר הכושר נתפסו ליהעיניים בפוסטר שהיה תלוי על הקיר מולי, והפוסטר הזה הזכיר לי מאד את דבריו של אריקפרל, שאנו כעוסקים בתדרי התחברות מחדש, צריכים בזמן המפגש לשחק, להיות כמו ילדים,לשחק עם התדרים, היכן שמעניין אותנו, נחמד לנו וכיף לנו, וכאשר מפסיק לעניין אותנובמקום אחד, פשוט כמו ילדים לחפש את המקום הבא שמושך את תשומת ליבנו.

אריק מעביר לנו את אותה עצה אשר קיבל מד"ר דיפאק צ'ופרה – "הישאר ילדותי" – כפישאריק כותב בספרו, שתי מלים בעלות משמעות כה גדולה, לעולם לא אשכח זאת (עמוד 122בספרו)

למה התמימות הילדותית הזו חשובה כל כך בטיפול בתדרי התחברות מחדש, כפי שכתבתיבמאמר ">מהו ריפוי בתדרי התחברות מחדש, ריפויבתדרי התחברות מחדש עבורי הוא כמו נגינה על כלי, כלי שמיתרים מתוחים ממנו אל היקום,ואני מנגנת על הכלי ושומעת את המוזיקה שרק אני מנגנת וברגע אחד אני כאן, וברגע השנישם, ולפעמים המוזיקה היא סוערת וקצבית, ולפעמים היא איטית ורגועה, יחד עם זאת, תמידהיא מרתקת אותי להמשיך בה עוד ועוד.

לפעמים, המטופל על המיטה הוא לא כלי, הוא אחו מלא פרחים צבעוניים, פרפרים ועציםואני נעה לי מעליו וידי מרחפות מעל הפרחים הצבעוניים, לפעמים כמו ילדה, עוברת את כלהפרחים האדומים, עוברת לכחולים, לצהובים, ולאלו שאי אפשר לתאר את צבעם, ולפעמים סתםרודפת עם ידי אחרי פרפרים במעופם.

תמיד מקפידה להיות איפוא שמעניין, מרתק, בגלל זה אני חושבת שאני כל כך נהניתלטפל כי כל פעם, זה שוב נותן לי אפשרות להיות ילדותית.

הילדים של היום והילדים של פעםהם אותם ילדים, כשמשחק מפסיק לעניין אותם הם עוברים אל המשחק הבא, מקוביות ללגו,מבובות לקוביות, איזה כיף היה יכול להיות גם לנו המבוגרים אם היינו יכולים לשמור עלאותה תמימות ילדותית, על אותה הרגשת עניין בכל מה שאנחנו עושים.

לי כעוסקת בתדרי התחברות מחדש יש את הזכות הגדולה הזאת להיות תמימה, ילדותית,לשחק ולראות תוצאות ריפוי מדהימות אצל אלו שמאפשרים לי זאת.

כשסיימתי את האימון והרמתי את הראש היה מולי פוסטר נוסף שרק חידד לי את התובנההזו של משחק, תמימות ילדותיות.

אז תמשיכו לשחק ותשמרו על התמימות הילדותית שלכם, יש מקומות שזה ממש רצוי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בנתיב הרוח - רוחניות מחוברת לקרקע והתחברות מחדש - טיפולי הילינג,התחברות מחדש, ריפוי בהתחברות מחדש, מנטור ועוזרת הוראה בתדרי התחברותמחדש. בהנהלת: יעקב - איתי סמלסון ליאת ספארק - סמלסון

טל: 054-2562601

info@bentiv.com

http://www.bentiv.com

http://www.bentiv.info/blog/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת ויעקב סמלסון

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה24/03/111341 צפיות
העיקרון הכי משמעותי של התחברות מחדש, היא אי הידיעה, אי הידיעה מה הו הסימפטום, אי הידיעה ממה הלקוח סובל, מה תלונה שלו, למה הוא מגיע למפגש הטיפולי, כמה שפחות יודעים, ככה יותר טוב – ולמה זה כך, בדיוק כמו שקופר ראמו אומר, להוציא את הפוקוס מהבעיה עצמה, לאפשר לעצמנו לקבל את התובנה הלא ליניארית שאין קשר בין הסימפטום לבין הסיבה ומה שאנחנו רק צריכים לאפשר לעצמנו זה, לשחרר, לקבל, ולאמץ את מה שייקרה.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111272 צפיות
והנה ברטט של צליל, בהמיה של מילה שמעתי במו אוזני את משפט המפתח מפי ד"ר אריק פרל על הבמה, משפט שעד היום מעלה תחושה של בטחון בגופי : " במקום שיש אמונה אין מקום לפחד" והמשפט הזה שרק אז לפני מספר שנים שמעתי אותו לראשונה, תפס אצלי ונאחז אצלי בחוזקה ופתח לי עולם ומלואו.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111292 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111396 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111251 צפיות
יחד עם זאת, ובמקביל לטיפול רפואי מערבי קובנציונאלי, קיימת עוד חלופה שכדאי לשקול ולבחון למי שמוכן לעשות משהו למען עצמו ולא להישאר תקוע בעולם הרפואה המערבית, ניתן לשקול משהו אחר, משהו שונה, משהו אשר לא ברור כיצד הוא עובד אבל מוכח פעם אחת פעם שמצליח לחולל שינוי משמעותי באיכות החיים.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןאנרגיות12/11/108882 צפיות
אם אתם רוצים באפשרותכם לשנות את החיים שלכם בכל הרמות, ברמה הפיזית, הנפשית, הרגשית או הרוחנית. באפשרותכם לתכנת את העבר שלכם, ההווה שלכם והעתיד שלכם לצורך חוויית ריפוי עמוקה. תוך שימוש באינטואיציה הייחודית של תדרי התחברות מחדש מאותרים שורשי האי נוחות וחוסר האיזון, אמונות הליבה התת הכרתיות, ונוצר שחרור מנטאלי וחופש רגשי.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה14/10/101071 צפיות
אפשר לחפש באינטרנט ולמצוא הרבה מידע על אפשרויות שונות ומגוונות המוצעות לנו כדי להפסיק ולקחת תרופות ולהיעזר ב רפואה משלימה, ישנם מגזינים כמו חיים אחרים אשר מציעים שיטות טיפול לרוב.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213862 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181633 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica