חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התחברות מחדש וסימפטומים של כיב קיבה יכולים להיעלם

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/20111292 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשיש לך כיב קיבה אתה רוצה לדעת איך להתמודד איתו. לפני בחירה בטיפולמסוים כדאי שתדע מהם הסימפטומים של כיב קיבה. אלו יכולים להידמותלסימפטומים של כיבים אחרים אך כיוון שישנם מספר הבדלים כדאי שלא תבצע כלהחלטה לגבי טיפול בעצמך.

הסימפטום העיקרי של כיב קיבה הוא תחושת צריבה או כרסום באזור הקיבה.תחושת צריבה זו יכולה להימשך בין 30 דקות ל-3 שעות. כאב זה מתפרש לעיתיםקרובות כצרבת, קלקול קיבה או אפילו רעב. הכאב מופיע בדרך כלל  באזור הבטןהעליונה אך לעיתים יכול להופיע ממש מתחת לעצם החזה.

אצל חלק מהאנשים כאבי כיב הקיבה מופיעים מיד לאחר האוכל. באחרים הכאביופיע שעות רבות לאחר הארוחה. הכאב יכול להעיר אותך משנתך במהלך הלילה.סימפטום נוסף של כיב קיבה הוא שיכולים להיות לך כמה שבועות של כאבים ולאחרמכן כמה שבועות ללא כאב כלל. ניתן להקל על כאבי כיב קיבה באמצעות שתייתחלב, אכילה, מנוחה או אפילו נטילת נוגדי חומצה.

תאבון ירוד וירידה במשקל הם סימפטום נוסף של כיב קיבה. עם זאת, אנשיםהסובלים מכיבים בתריסריון עלולים להעלות במשקל משום שאלו עלולים לאכול יותרבכדי להקל על תחושת חוסר הנוחות הנגרמת להם על ידי כיבים בתריסריון. הקאותחוזרות ונשנות, דם בהיר בצואה ואנמיה אף הם סימפטומים של כיבי קיבה.

עליך לדעת שכיב קיבה יכול להשפיע על העצבים הנמצאים באזור שמסביבו.העצבים עלולים להיות מגורים וזאת עלול לגרום לך לסבל רב. בנוסף לכך, כיביקיבה יכולים לגרום לדימום מהסחיפה של כלי דם מרכזי ולקרוע את דופן הקיבה אוהמעי. התוצאה של סיבוך זה היא צפקת. סימפטומים של כיבי קיבה יכולים גםלהביא לחסימה של דרכי העיכול בשל עוויתות או נפיחות באזור של כיבי הקיבה.

פעמים רבות תמצא כי כיבי הקיבה שלך הם תוצאה של החיידק ה. פירולי. חיידקזה משפיע על רקמת הקיבה בצורה מסוימת המאפשרת לחומצות הקיבה לגרום לדלקתוכיבי קיבה על דפנות הקיבה.

באמצעות טיפול בכיב הקיבה שלך לפני שהוא מחמיר, יהיה לך את הזמן הנחוץלבחינת הסימפטומים לכיב קיבה ולבירור מהו מצבך בדיוק. טיפול מוקדם יכוללמנוע סיבוכים משמעותיים בעתיד.

יחד עם זאת, ובמקביל לטיפול רפואי מערבי קובנציונאלי, קיימת עוד חלופה שכדאי לשקול ולבחון

למי שמוכן לעשות משהו למען עצמו ולא להישאר תקוע בעולם הרפואה המערבית,ניתן לשקול משהו אחר, משהו שונה, משהו אשר לא ברור כיצד הוא עובד אבל מוכחפעם אחת פעם שמצליח לחולל שינוי משמעותי באיכות החיים.

התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקייםבגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישהרוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו.

לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעההזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

להתחבר לגוף מחדש – להפטר מכאבים, מחלות, מוגבלויות פיזיות;

להתחבר לנפש מחדש – להפטר מפחדים, הפרעות, דיכאונות;

להתחבר לחיים מחדש –  להתפתח, לממש עצמך, להשיג סיפוק בחיים, לזהות את הייעוד.

כדברי ד"ר אריק פרל חושף תדרי התחברות מחדש: אם אתם ברי מזלהריפוי יגיע בצורה שאתם ציפיתם לה, אם אתם באמת ברי מזל, הריפוי יגיע בצורהשלא חלמתם עליה, בצורה שהיקום חשב במיוחד עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בנתיב הרוח - רוחניות מחוברת לקרקע והתחברות מחדש - טיפולי הילינג,התחברות מחדש, ריפוי בהתחברות מחדש, מנטור ועוזרת הוראה בתדרי התחברותמחדש. בהנהלת: יעקב - איתי סמלסון ליאת ספארק - סמלסון

טל: 054-2562601

info@bentiv.com

http://www.bentiv.com

http://www.bentiv.info/blog/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת ויעקב סמלסון

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה24/03/111341 צפיות
העיקרון הכי משמעותי של התחברות מחדש, היא אי הידיעה, אי הידיעה מה הו הסימפטום, אי הידיעה ממה הלקוח סובל, מה תלונה שלו, למה הוא מגיע למפגש הטיפולי, כמה שפחות יודעים, ככה יותר טוב – ולמה זה כך, בדיוק כמו שקופר ראמו אומר, להוציא את הפוקוס מהבעיה עצמה, לאפשר לעצמנו לקבל את התובנה הלא ליניארית שאין קשר בין הסימפטום לבין הסיבה ומה שאנחנו רק צריכים לאפשר לעצמנו זה, לשחרר, לקבל, ולאמץ את מה שייקרה.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111272 צפיות
והנה ברטט של צליל, בהמיה של מילה שמעתי במו אוזני את משפט המפתח מפי ד"ר אריק פרל על הבמה, משפט שעד היום מעלה תחושה של בטחון בגופי : " במקום שיש אמונה אין מקום לפחד" והמשפט הזה שרק אז לפני מספר שנים שמעתי אותו לראשונה, תפס אצלי ונאחז אצלי בחוזקה ופתח לי עולם ומלואו.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111396 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111251 צפיות
יחד עם זאת, ובמקביל לטיפול רפואי מערבי קובנציונאלי, קיימת עוד חלופה שכדאי לשקול ולבחון למי שמוכן לעשות משהו למען עצמו ולא להישאר תקוע בעולם הרפואה המערבית, ניתן לשקול משהו אחר, משהו שונה, משהו אשר לא ברור כיצד הוא עובד אבל מוכח פעם אחת פעם שמצליח לחולל שינוי משמעותי באיכות החיים.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןאנרגיות12/11/108882 צפיות
אם אתם רוצים באפשרותכם לשנות את החיים שלכם בכל הרמות, ברמה הפיזית, הנפשית, הרגשית או הרוחנית. באפשרותכם לתכנת את העבר שלכם, ההווה שלכם והעתיד שלכם לצורך חוויית ריפוי עמוקה. תוך שימוש באינטואיציה הייחודית של תדרי התחברות מחדש מאותרים שורשי האי נוחות וחוסר האיזון, אמונות הליבה התת הכרתיות, ונוצר שחרור מנטאלי וחופש רגשי.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה28/10/101307 צפיות
כחבר בארגון IBC, מעגלי עסקים אינטראקטיביים, אני חבר בקבוצת חולון, קבוצה מדהימה של בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר נפגשים פעם בשבוע במטרה לקדם את העסק שלהם ואת העסק של האחרים.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה14/10/101071 צפיות
אפשר לחפש באינטרנט ולמצוא הרבה מידע על אפשרויות שונות ומגוונות המוצעות לנו כדי להפסיק ולקחת תרופות ולהיעזר ב רפואה משלימה, ישנם מגזינים כמו חיים אחרים אשר מציעים שיטות טיפול לרוב.

מאמרים נוספים בנושא הילינג

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144682 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144317 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: אור חיה דבורה חזןהילינג30/12/138445 צפיות
הילינג בלועזית הוא ריפוי. ריפוי באנרגיות , תדרים, אנרגיית החיים. זוהי בעצם שיטת ריפוי באמצעותה אנו מכניסים אור לגוף, לנפש, לרוח ולנשמה על ידי הזרמת אנרגיה אלוקית באמצעות הידיים במגע, מעל הגוף, או מרחוק. במצבים של חוסר איזון כגון :חרדה, דיכאון, כאב פיזי, עייפות או כל מצב אחר של מחלה או חוסר אז בעצם מבחינה אנרגטית ,יש חושך באותו איבר או רובד. שהוא חולה ועל ידי הזרמת אנרגית "אור החיים" לכל הנקודות בגוף, אנו מכניסים אור למקומות החשוכים ומסייעים לרפואתם.

מאת: אייל פייגיןהילינג16/03/131879 צפיות
ההבדלים בין הילינג לתטא הילינג. מאמר זה מסביר בקצרה על השיטות הללו ומדגיש את ההבלים בין שיטת תטא הילינג לבין שיטות הילינג אחרות. הילינג - תטא הילינג.

מאת: מיכלהילינג08/01/129052 צפיות
רפואה קוונטית היא רפואה פורצת גבולות, שבניגוד לרפואה הקונבנציונלית, היא לא מסתמכת על מה שהחומר נותן לנו, אלא גם הרוח. על רפואה הזו מבוססים תטא הילינג ריפוי ספונטני- שחרור הגוף והנפש ממחסומים אנרגטיים.

מאת: מיכלהילינג02/01/128541 צפיות
בעזרת תטא הילינג יכול אדם לרפא את עצמו ואת הסובבים אותו, והכל בזכות הסרת חסמים פיזיים ורגשיים וחיבור למשאבים ולאנרגיות שהעולם מציע לנו. הנה הסבר קצר על השיטה ועל לימודי תטא הילינג שפתוחים לכל המעוניין.

מאת: מיכלהילינג25/12/118525 צפיות
תטא הילינג – שיטת ריפוי עליה מתבססת רפואה קוונטית – עוזרת לרפא את הגוף והנפש בלי תרופות ומרשמים. בעזרת ריפוי ספונטני וטיפולים על תדר תטא, אפשר לטפל בשורש הבעיה (האדם עצמו) ובתסמינים שלה (המחלות).

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica