חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפור בעסקים מתחיל מהסעות עובדים

מאת: רעות בן דוררכב02/11/2010745 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מעביד היה מעוניין להבטיח את יעילות העבודה של עובדיו, כמו גם את שלומם וביטחונם של העובדים. אחד ההיבטים שבהם באות לידי ביטוי דאגות המעביד ליעילות העבודה ולביטחונם של ושלומם של עובדיו הוא ההגעה למקום העבודה והחזרה ממנו. בהיבט זה, מעסיקים רבים גילו ששימוש בשירותיה של חברת הסעות פרטית יכול להבטיח את שלומם של עובדיו וגם להבטיח את יעילות עבודתם.

הסעות למקום העבודה - למניעת איחורים ואובדן שעות עבודה

כאשר עובדים מגיעים למקום העבודה ברכבם הפרטי ולא באמצעות הסעות הם נאלצים על פי רוב לעשות זאת יחד עם מאות אלפי כלי רכב, שבהם נוסעים, בדיוק כמוהם, עובדים אחרים לעבודתם. הפקקים הבלתי נסבלים בכבישי הארץ בשעות העומס (7:00 - 10:00) גורמים לעובדים רבים לאחר למקום עבודתם. גם כשמדובר באיחורים לא משמעותיים, של רבע שעה או חצי שעה, הרי שבחישוב מצטבר של עשרות ומאות עובדים מדי יום ביומו, הרי שמדובר באובדן של שעות עבודה יקרות ובפגיעה ביעילות העבודה.

גם עובדים המגיעים למקום העבודה בתחבורה ציבורית מאחרים לא מעט. מערך התחבורה הציבורית בישראל לא ידוע ביעילותו ובדייקנותו. רכבות מאחרות הן דבר שבשגרה ואוטובוסים שפשוט לא מגיעים הם גם לא מחזה נדיר. אם תוסיפו לכך את העובדה שגם אוטובוסים ומוניות שירות נאלצים לעמוד בדיוק באותם הפקקים כמו כלי הרכב, תקבלו מאות אלפי עובדים שמגיעים באיחור לעבודתם לעיתים קרובות.

לעומת זאת, שימוש בשירותיה של חברת הסעות יכול למנוע את שלל האיחורים הללו. הסעות פרטיות לא נועדו רק למקומות עבודה בהם עובדים במשמרות סביב השעות ובשעות בהן אין תחבורה ציבורית (כמו נתב"ג, בתי חולים וכדומה). שירותי הסעות גם לא מיועדים רק למקומות עבודה שבהם אין גישה לתחבורה ציבורית. כל מקום עבודה יכול להשתמש בשירותיה של חברת הסעות, בהתאם לשעות פעילותו.

חברת ההסעות בונה עבור כל מעביד מערך הסעות קבוע בהתאם לצרכיו. שירותי ההסעות יכולים לכלול איסוף ופיזור של כל עובד מ/לביתו או בנקודת איסוף / פיזור מרכזית. ניתן להשתמש ברכב הסעות אחד, או במספר רכבי הסעות קטנים שיאספו עובדים מישובים שונים. זמני האיסוף והפיזור נקבעים תוך התחשבות במצב התנועה בשעות הנסיעה, ולכן הם מבטיחים שכל העובדים יגיעו בזמן לתחילתו של כל יום עבודה.

הסעות למקום העבודה - להבטחת שלום העובדים

אין ספק שנהיגה אחרי יום עבודה מפרך, בן שמונה שעות או יותר, יכולה להיות קשה עבור לא מעט אנשים, קל וחומר כשמדובר בעובדי משמרות לילה. העייפות יכולה לגרום ללא מעט נהגים להירדם על ההגה ולהסתכן במעורבות בתאונת דרכים. גם עובדים שנאלצים להשכים קום ולנהוג לעבודתם בשעות לא שגרתיות מסתכנים בעת הנהיגה.

זוהי אחריותו של כל מעביד להבטיח שעובדיו יגיעו לעבודה בשלום וגם יחזרו לביתם בשלום. נהיגה בשעות לא שגרתיות או לאחר עבודה מעייפת בהחלט מעמידה את העובדים בסיכון. הם עלולים לגרום לתאונת דרכים, לפגוע בעצמם או באחרים. לכן, שימוש בשירותי הסעות למקום העבודה ובחזרה ממנו הוא הצעד האחראי ביותר מצידו של כל מעביד. שימוש בשירותי הסעות מאפשר לעובדים לנמנם בשלווה ברכב ההסעות ללא כל חשש, שכן נהג ערני, מנוסה וזהיר יביא אותם ליעדם בשלום.

 



תגיות המאמר: הסעות, חברת הסעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101481 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101346 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101281 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101713 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101312 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101705 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101379 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica