חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעגלי נשים - נשים עבור נשים

פעמים רבות נשאלתי – "מה זה מעגלי נשים?"

בקיצור - מעגלי נשים, זה משהו בשבילנו הנשים בלבד, נשים מתכנסות יחד, מדברות, בוכות, צוחקות ובעיקר נמצאות אחת עבור השניה. מעגלי נשים מאפשר לנשים לראות שבסופו של דבר לכולן כמעט אותן הבעיות, ואם צריכות עזרה אנו דואגות אחת לשנה. קיבלנו מתנה מיוחדת - היותנו נשים.

לנשים
בשונה מהגברים יכולת תקשורתית ואוצר מילים רחב בהרבה משל הגברים. אם גבר משתמש בכ 7000 מילים ליום אנו הנשים מנצלות כ 20000 מילה.

לנשים יכולת הקשבה מעולה והתעניינות בזולת העולה על אלו של הגברים. העולם הגברי התחיל להבין את המהות הנשית שלנו ולשתף אותנו יותר ויותר במעגלי העסקים והחברות. ככל שנשתתף יותר בעיצוב תרבות ובעיצוב המציאות כך העולם הגברי יתייחס אלינו, הנשים, באופן חיובי והערכה רצינית ועמוקה יותר.

מאידך, לא כל הגברים מקבלים אותנו כשוות ערך לגברים ולדבר סיבות רבות אשר בחלקן קשורות בתרבויות שונות וחלק באגו הגברי. כאן מתחיל נושא מעגלי נשים.

כאשר הנשים מתחילות לחוש דחויות הן "מייצרות" מפגשים נשיים/מעגלי נשים. נושא מעגלי נשים תופס יותר ויותר תאוצה, לפחות בארץ, כאשר האירועים הם לנשים בלבד. טיולים משותפים, הרצאות, מגזינים לנשים בלבד ועוד.

במעגלים אלו, מעגלי נשים, ללא נוכחות גברים קל לנשים להשתחרר ולפרוק מעליהן את מה שמציק להן. החברויות הנוצרות ממפגשים אלו מקילים על הנשים לספר אחת לשניה את בעיותיהן ולשמוע בהקשבה רבה את בעיותיהן של האחרות. מסתבר כי בדרך כלל לכולנו ישנן בעיות משותפות כאשר כל אחת חשבה שהבעיה היא שלה בלבד.

בעיות בבית מול הבעל, בעיות כספיות, התנהגות עם הילדים וכד'. לרובנו אותן הבעיות. הידיעה כי בעיות מסוג זה הן בעצם בעיית רוב הנשים מקילה ומשחררת מעט את הלחצים.

כמו בכל גוף רב משתתפים חשוב שיהיה או תהיה דמות מובילה. קבוצה ללא ניהול משולה לעדר ללא רועה.
במפגשי נשים מסוג זה רצוי וכדאי שמי שמובילה את המעגל הנשי תהיה בעלת מקצוע בתחום זה אשר תדע לנווט את הקבוצה, לסייע לה בהתפתחות הרגשית והאנרגטית. בהתאם לקישורי המדריכה ניתן לעבוד ולנצל כלים הולסטים מסוגים שונים כמו טקסים, מדיטציה, יוגה, תנועה, דרמה ועוד ועוד. הכול תלוי ביכולת המדריכה ובעיקר ברצון המשתתפות.

יצירת קשר בין הנשים במעגלי נשים הוא הטיול.
ידוע זה מכבר כי דרך טובה ליצור קשר בין אנשים וכמובן גם בין הנשים הוא לצאת יחד לטיולים. הטיול מגבש את הקשר בין המטיילים, יוצר קשרי רעות ומהווה חיזוק קשרים קיימים. יצירת קשר בין הנשים במעגלי נשים הוא הטיול.

אנו בחברת מוזה ל
י אמונות על יצירת מעגלי נשים בתחומים שונים ומגוונים ונשמח להציע לכולכן את שירותנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איי ווב - הקמת אתרים לעסקים

מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb? 
אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט.
בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב!
נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך.
משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו.
כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך. 
אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyeweb - בניית אתרים לעסקים

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםנשירת שיער21/03/121349 צפיות
את נשירת השיער אין לנו דרך לעצור, מקסימום להאט קצת. אבל אנחנו יכולים לפתור אותה במהירות, בקלות וביעילות – על ידי תוספת שיער. אף אחד חוץ מכם לא יידע שהשיער שלכם נושר. איך עושים זאת? בהמשך.

ההחלטה על קניית דירה היא החלטה כבדת משקל ואינה דבר של מה בכך. האם כדאי לקנות דירה יד שנייה או דירה חדשה, מהם פרויקטים חדשים ואיך מגיעים אליהם, מהם אתרי דיירים ומדוע כדאי להגיע אליהם – כל מה שצריך לדעת על דירה, פרויקטים חדשים ואתרי דיירים.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםעסקים - כללי23/02/121435 צפיות
מדוע אנחנו מקפידים כל שנה לאחר החורף לבצע סיוד של גג הבניין שלנו? מה יקרה במידה ולא נסייד את הגג שלנו? במאמר הבא על סיוד גגות – מה זה, למה זה ואיך עושים את זה?

לכל איטום גגות קיימת השיטה הנכונה והמתאימה בהתאם לסוג הגג, לרמת הגימור ולתקציב הקיים. מאידך, בכל סוג של איטום חייבים לוודא כי העבודה מתבצעת על ידי בעלי מקצוע מוסמכים ואיכותיים וכאןן אסור להתפשר. הצעה זולה מדי מעידה על חוסר מקצועיות וכוונה לתפוס עבודה ותוא לא.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים17/01/121284 צפיות
בעידן הנוכחי בו אחוז הביקוש לרכישת דירות הולך וגדל, עולה באופן ישיר הביקוש לביצוע בדק בית על ידי חברה מקצועית ומיומנת שתספק דו"ח אמין ומקיף אודות הבית אותו אנו עתידים לרכוש.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםטיולים בארץ18/12/111303 צפיות
ביקור באחד מעשרות מרכזי המבקרים המושקעים בארץ היא בדרך כלל חוויה לימודית מעניינת המספקת בילוי איכותי של ממש עבור הילדים וכל המשפחה. כן, גם לילדים של היום – שיודעים כמעט הכל... תמיד יש משהו חדש ללמוד.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים16/11/111308 צפיות
הלבנת גגות היא פעולה חשובה שכדאי להקפיד עליה ולתחזק אותה בכל שנה, אך זוהי בעצם פעולה משלימה של זיפות הגגות, אשר נעשית לפניה והיא חשובה לא פחות. מהי הלבנת גגות? מי עושה אותה? מתי עושים אותה, ואיך?

מאמרים נוספים בנושא מעמד האישה

מאת: טומי רןמעמד האישה03/01/1310751 צפיות
למה רבים פונים לשירותי ליווי בחו"ל? האם כי חשים שזה לא מוסרי לפנות לנערות ליווי כאן בארץ? האם זה תלווי בהגדרה החוקית של הנושא או שפשוט חוששים שמישהו יזהה אותם עושים מעשה "לא ראוי".. ?

מאת: טומי רןמעמד האישה22/11/128942 צפיות
מעמדן של חברות העוסקות בתחום של שירותי ליווי מול בתי המשפט איננו ברור וודאי כבר שנים רבות. מערכת בתי המשפט דנה בנושא של האם לאשר לנערות ליווי לעסוק במקצוע זה אל מול לקוחותיהן – האם להענישם או לא.

מאת: טומי רןמעמד האישה11/10/128389 צפיות
קיימות הערות ציניות למכביר לגבי נושא של נישואין ומערכות יחסים מעמיקות. גברים רבים באמת חושבים כיום שנשים רוצות להיות עימם בגלל הכסף, הביטחון. לכן, רבים מעדיפים לפנות למערכות יחסים לא מחייבות ואם אפשר בשמירה על דיסקרטיות מה טוב. לכן גברים רבים פונים כיום לשירותי ליווי.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128926 צפיות
הצעת חוק הזנות החדש הצליח ליצור בלבול ולייצר דעות רבות של 'בעד ונגד' בכל הקשור אל השכרת שירותיהן של נערות ליווי. על מנת ליצור סדר בבלגן, מאמר זה יביא בפניכם נתונים אודות היחס אל נערות ליווי בישראל וכן נסביר מהו חוק הזנות החדש וכיצד הוא ישפיע על תעשייה זו באם הוא יתקבל.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128741 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש שאלות בכל הקשור אל שירות או מוצר אותו אנו צורכים ולכן אנו מעוניינים לדעת כי יש לנו כתובת אליה נוכל לפנות בכל עת. כיוון שבישראל שירותי ליווי הם אינם תחום אשר נחשב כרציני ובו יש שירות לקוחות פעיל ורבים מתביישים להודות כי הם מעוניינים בשירותים אלו או מעדיפים להימנע מלשאול שאלות רבות, אשר פעמים רבות מתגלות כשאלות חיונות, חלטנו לענות לכם על כל השאלות הנפוצות ביותר אודות שירותי ליווי בתל אביב, במאמר זה.

מאת: טומי רןמעמד האישה27/08/128730 צפיות
לאחרונה עלתה לטלויזייה סידרה על עולמן של החשפניות – אגב, סידרה מאוד מוצלחת (אם בוחנים זאת על פי הרייטינג). מה מושך אותנו לסדרה? אולי הרצון להכיר ולהתוודע לעולם שלרובינו אינו מוכר. האם אני טועה כשאני אומרת "רובינו"?

מאת: טומי רןמעמד האישה08/08/128693 צפיות
זנות הינו המקצוע העתיק ביותר. למי שמאמין בתנ"ך – יכול למצוא סיפורים רבים בנושא. למי שלא – יכול לקרוא על כך בספרים רבים, יכול לקרוא על כך בספרי ההיסטוריה השונים, וכמובן לראות בסרטים מתארים תקופות שונות. אם תשאל כל אדם מן היישוב, לגבי הנושא, הוא יאמר לך כי נערות ליווי זה משהו כיפי, "יכול להרים את הערב", עושה מצב רוח וכדומה. ועל כן תמצא מסיבות רווקים רבות שנושא הערב והעיסוק לקראת ערב הרווקים הינו אילו שירותי ליווי להזמין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica