חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך לסוגי סוככים

אחד הצרכים האנושיים הבסיסיים שלנו הוא בקורת גג מגינה מעל ראשינו. בתוך הבית שלנו אנו מוגנים מסופות רועמות, מרטיבות הטל בבוקר, משמש קופחת, מרוח קרה. אבל בחוץ אנו חשופים לכל אלו. אך לא בהכרח. כשאנו רוצים הגנה מחוץ לבית - במרפסת, בחצר, או אפילו מעל חניית הרכב החדש שלנו, באים לעזרתינו סוככים.

סוככים כשמם כן הם - מסוככים מעל לראשינו, מגינים בפני מזג האוויר. אך לא רק עלינו, סוככים נועדו גם להגנה על רכוש. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא סוככים המותקנים מעל חניית רכב, אך אנו נוטים לשכוח כי גם במרפסת מגינים סוככים לא רק על היושבים מתחת לצילם, אלא גם על רהיטי הגינה, צעצועים שנשכחו במרפסת, על מפת השולחן ושאר הפריטים שהשארנו במקום ללא חשש, מתוך תחושת ההגנה שסיפקו לנו סוככים אלו.

סוככים הם פיתרון טוב לכל עונות השנה. בחורף אנו מחפשים תחת גג סוככים מחסה מפני ממטרים וגשמים. בקיץ אנו רוצים סוככים שיגנו עלינו מפני שמש ישירה שעלולה לגרום לכוויות עור לנו, ולדהיית צבע מחפצים שונים. בעונה זו הצל שהם מספקים יוצר לנו פינה נוחה לשבת בה. יתרה מזאת, במרפסת בניין, במיוחד במתחם אורבני שבו מרפסת פונה אל מרפסת הבניין השני, סוככים יכולים לספק גם פרטיות.

מדריך לסוגי סוככים

הסוככים הקלאסיים נחלקים לכמה סוגים עיקריים:

סוככי זרועות - סוככים אלו הם בעלי זרועות מתקפלות, שעליהם מורכב הבד, באופן המאפשר דינאמיות בפתיחה ובסגירה, על פי מזג האוויר בחוץ. סוככים מסוג זה הם פופולאריים מאוד מכיוון שישנם דגמים רבים שאפשר להתאים להתקנה במקומות שונים - אם בתור סוככים למרפסת ואם כסוככים המותקנים מעל חלון. סיבה נוספת לפופולאריות של סוככים אלו, כאמור, היא היכולת לסגור את הסוכך במזג אוויר נעים וכך אפשר לשבת וליהנות מהשמש כשרוצים.

סוככי מסילות - הבד של סוככי מסילות מותקן על מסילות בקיר, באופן שכמו בסוככים עם זרועות ניתן לפתוח ולסגור אותו. אלו הם סוככים מרשימים ויעילים במיוחד, ויותר מזה, גם סוככים קלים להפעלה שכן הם חשמליים. רק לוחצים על כפתור או שלט ומיד סוככים אלו נסגרים או נפתחים לשביעות רצונכם.

סוככים קבועים - סוככים שאי אפשר להזיז, לפתוח או לסגור. אלו הם סוככים נייחים. בדרך כלל סוככים כאלו יוצבו בכניסות - של בניינים, של חנויות, באתרי תעשייה וכו'.

סוככים מסוג מרקיזה - שם ציורי, שניתן לצורת סוככים מעוגלת, כמעין כיפה. היות וסוככים אלו ניחנים בצורה עגולה ויפה, הם סוככים מאוד אהובים ואהודים במגזר הפרטי. למשל, סוככים אלו פופולאריים להצבה מעל חלונות ומרפסות בבניינים, ולא פחות בכניסה לחנויות. גם כאן ישנה דינאמיות בעיצוב של סוככים מסוג מרקיזה, המאפשר פתיחה וסגירה נוחה.

חשוב לזכור כי בכל סוגי סוככים אלו, הבד המותקן בסוככים צריך להיות אטום למים, כמו גם לקרינת שמש.

 



תגיות המאמר: סוככים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101480 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101346 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101281 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101713 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101312 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101704 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101379 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222786 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223093 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica