חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שעוני גברים

מאת: שגיב אמריתכשיטים04/11/20101234 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאז שחר האנושות החיים שלנו מתנהלים על פי תפיסת הזמן שלנו. לפני המצאת החשמל, אנשים היו קמים עם הזריחה והולכים לישון עם רדת החשיכה. אחד הסממנים המוקדמים ביותר של התרבות האנושית היה העיסוק בזמן, החלוקה לשנים, חודשים וימים, והחלוקה של היום לשעות, של השעות לדקות וכן הלאה. מעקב אחרי הזמן עוזר לנו להתנהל בתוך החברה שאנו חיים בה ולקבל פרופורציות לגבי החיים שלנו.

לא פלא, אם כן, שמאז שהומצא מושג הזמן הומצאו שעונים שעזרו לנו לעקוב אחרי הזמן. השעונים הראשונים היו מגושמים וגדולים ולא היה ניתן לשאת אותם ממקום למקום אך עם התפתחות הטכנולוגיה והמצאות כמו גלגלי השיניים, מנגנוני הקפיץ והסוללות הניידות התחלנו לפתח שעוני כיס ושעוני יד שאותם ניתן לקחת לכל מקום.

שעוני גברים כפריט שימושי ואופנתי
לאחר שהתפתחו שעוני היד הראשונים, החלו שעונים אלו להפוך לפריט שאינו רק שימושי ויעיל לניהול זמן ומעקב אחריו, אלא גם לפריט אופנתי משמעותי מאוד. הסיבה לכך פשוטה. בשנים הראשונות שעוני היד נבנו בשיטות עדינות מאוד, באופן ידני, ולא ניתן היה לייצר אותם בייצור המוני. לכן הם היו יקרים מאוד ורק אנשים אמידים יכלו להרשות לעצמם להסתובב עם שעון יד או שעון כיס. כך הפכו השעונים מיד עם הגעתם לעולם לסמל סטטוס מאוד בולט.

עם הזמן שעוני היד הפכו לזמינים עבור חלקים גדולים של הציבור, מחירם ירד והיום ניתן למצוא שעוני גברים במחירים רבים ומגוונים ובשלל עיצובים, אך אין ספק שעד היום מדובר בפריט אופנתי חשוב ומיוחד. למעשה, היום ניתן למצוא שעוני גברים בעיצוב שיתאים לכל אחד. לדוגמה, אנשי עסקים שרוצים להפגין את שליטתם בכסף ויכולתם להרוויח סכומים גדולים יילכו עם שעוני גברים נוצצים, כסופים או זהובים, ממותגים יוקרתיים כמו ברייטלינג או רולקס.

גברים אחרים, הרוצים להדגיש את הצד המאצ'ואיסטי שלהם יילכו עם שעוני צלילה מסיביים, עמוסים במתכת יוקרתית ומבהיקה, כשלעומתם גברים המעוניינים להדגיש את הצד האסתטי והאופנתי שלהם יבחרו שעוני גברים מבתי מעצבים משובחים כמו קלווין קליין, טומי הילפיגר ועוד. אכן, שוק שעוני הגברים הוא שוק מרתק ומגוון וניתן למצוא בו שעון לכל אחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיב SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיב אמרי

מאת: שגיב אמריטבעות אירוסין ונישואין05/07/122139 צפיות
מאמר בנושא טבעות אירוסין. מידע אמין ושימושי העוזר בקניית טבעות אירוסין למינהן ונותן טיפים לבחירת חנות תכשיטים טובה.

מאת: שגיב אמריאדריכלות16/04/121408 צפיות
עיצוב חדרי שינה הוא נושא רגיש מאוד. חוץ מחדר האמבטיה, חדר השינה הוא החדר הכי אינטימי בבית שלנו ובחיים שלנו. חשוב מאוד שנרגיש בנוח בחדר השינה שלנו ושיהיה לנו נעים ללכת לישון בו.

מאת: שגיב אמרישיער09/04/121546 צפיות
תוספות שיער הפכו בשנים האחרונות לאופנה של ממש בשנים האחרונות. תוספות שיער הן למעשה שיער סינתטי או שיער טבעי אותן מדביקים או שוזרים אח השיער הקיים שלכן. תוספות שיער יכולות לשדרג לנו את המראה החיצוני ולהעניק לנו את המראה שתמיד רציתן. תוספות שיער מתאימות לכל מי שמעוניינת. במראה זוהר.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119970 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: שגיב אמריאילוף בעלי חיים15/09/111930 צפיות
מספרה לכלבים זוהי מספרה שמעניקה טיפולי יופי לכלבים שלנו, כן לא רק לנו מגיע להיות יפים ומטופחים, מסתבר לגם לכלב שלנו יש צרכים.....

מאת: שגיב אמריזוגיות ואהבה22/08/111392 צפיות
הרבה פעמים בני זוג מחליטים לפתע לגשת לייעוץ זוגי, בעיקר מאחר והם הלכו קצת לאיבוד בתוך המערבולות הרגשיות המהווים אתה היום יום שלהם. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע בנושא

מאת: שגיב אמרימסחר אלקטרוני22/08/111875 צפיות
אתרי דילים יומיים? זה המקום בשבילכם! במאמר זה תוכלו לגלות את נפלאות המחיר ה"קצת יותר זול" הכל דרך רכישה חברתית!

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222657 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204955 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205027 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204876 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173441 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173448 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica