חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזה חן, איזה יופי...

מאת: צבי סתיושיווק ואסטרטגיה05/05/20091150 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חגים בפתח? יום הולדת לעובד? אין מתנה אידיאלית יותר מסט מגבות רקומות הנושאות את שמו של בעל השמחה בצירוף הקדשה חמימה ולבבית. מגבות רקומות הן בעצם המתנה הפשוטה ביותר לכאורה אך מהוות אחת מהמתנות הגאוניות ביותר. מאמר זה יסקור את היתרונות שבשילוב מתנה פשוטה עם עקרונות החשיפה היום יומית בפני קהל שבוי.

לצרך המחשת היתרונות הגלומים במתן מגבות רקומות כמתנה ללקוח או לעובד בחברה עלינו לבצע קודם כל ניתוח פשוט המפרט בפנינו את מפת החשיפה של המגבת, לצורך העניין נקרא לתהליך זה גילוי הקהל הפוטנציאלי. אם נסתכל על הדברים כפשוטם הריי שמגבת שאנו מעניקים לאדם אחד בעל משפחה ממוצעת, ייחשף לפחות ארבע פעמים בשבוע ללא פחות מ4 זוגות עיניים. מכיוון שתוחלת החיים של מגבת במשפחה ממוצעת היא 7 שנים. מדובר על חשיפה כמעט יום יומית במשך שבע שנים לאותה המגבת ע"י אותם אנשים.

תשלב מסר...

המסר שלך הוא בעצם הדבר הכי חשוב בכל פעולה שאתה עושה בעסק שלך. בין אם תנחה את המוכרנים או את פקידת הקבלה לדבר יפה אל הלקוחות ולחייך תמיד. בין אם תבחר לחלק טעימות בסופר, המסר שתעביר ללקוח הוא שיגרום לו לבחור בך ולא באחר. גם למוטיב הזמן עליו כתבנו בפסקה הקודמת יש חשיבות בלתי מתפשרת כאשר מדובר על שיווק. השילוב של מוטיב הזמן והחשיפה המתמדת ביחד עם המסר הנכון הם המפתח לרכישת לקוחות חדשים ומתמידים.

אז מה בעצם למגבות רקומות ולמסר חזותי? מגבת בעקרון היא כמו דף נייר בידי היוצר. ניתן לרקום על מגבת כל מסר אך יש לעשות זאת בתבונה. שילוב המסר האישי ביחד עם פרטי העסק שלך הם בעצם המסר המושלם, החנופה ללקוח, יצירת הרצון לראות את המוצר שלך ולהשתמש בו שוב ושוב הם שמקנים למגבת את סוד הקסם שלה. אך לא דיי בכך. כאשר אנו מדברים על מוצר שהלקוח צריך גם להשתמש בו, רצוי כמובן שיהיה פרקטי ונוח. בחירת המגבות הנכונות צריכה להיעשות בהתאמה לתקציב שלך אך לאו דווקא להסתמך רק עליו. בחירת המגבת הרכה והמפנקת, היא שתבטיח שהמתנה שתיתן ללקוח תהיה המושלמת מכל, הן מבחינת הפרקטיקה, הנוחות, המסר והחשיפה.

בהצלחה.

 



תגיות המאמר: מגבות רקומות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סתיו מוצרי פרסום בע"מ-

החברה מתמחה כבר 30 שנה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים

עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים וכן גימיקים רבים.

סתיו מוצרי פרסום,  אצלנו מילה היא מילה! וזמן זה זמן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי סתיו

מאת: צבי סתיומכירות09/01/131251 צפיות
עסקים רבים טועים ומנסים לגעת בכמה שיותר תחומים מתוך מחשבה שכך יותר אנשים יגיעו לרכוש את המוצר שהם או לקבל את השירות שהם מציעים. באופן הזה עסקים רבים קורסים תחת העיקרון "תפסת מרובה לא תפסת" ומפספסים קהל איכותי ונאמן. ישנה דרך יעילה ביותר שנקראת שיווק בעזרת מוצרי פרסום ושיווק.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121075 צפיות
ספלים הינן חלק חשוב ביותר בחיינו. אנשים רבים לא מתארים את היום שלהם ללא כוס קפה חם בתור התחלה.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121146 צפיות
כובעים הינם פריט אופנתי שמהווה השראה גדולה למעצבים רבים, אך גם לאנשים בחיי היומיום שלהם. לפיכך, כאשר אתם מחפשים כובעים שונים, אתם מניחים שהם ישמשו אתכם גם מבחינה פרקטית, וגם אסתטית.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121028 צפיות
יש פריטי לבוש רבים שמשמשים אותנו בחיי היומיום שלנו, ויכולים להיות פשוטים, אפורים ומשעממים, או להיפך – מיוחדים, בולטים ובעלי אופי. הדבר נכון בעיקר לגבי כובעים.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121183 צפיות
למרות שכולנו שונים, כל אדם שואף לפעמים להדגיש את היותו שונה מכולם ומיוחד בפני עצמו. אחת הדברים הטובות ביותר לעשות זאת, הינה על ידי יצירת פריטי לבוש ייחודיים.

מאת: צבי סתיופרסום06/06/121429 צפיות
היומנים שלנו מהווים חלק חשוב מאוד בחיי היומיום שלנו. למעשה, ניתן לומר שהיומנים הם מעין חברים שלנו, שתמיד באים לעזרתנו, עוזרים לנו ליזכור דברים חשובים

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121502 צפיות
אחד הדברים החשובים ביותר בחיים המהירים שלנו זה לעמוד בלוחות זמנים. קצב החיים המודרני נעשה יותר ויותר מהיר, ולעיתים קשב לשמור על הקצב, ולהימנע מלפגר מאחור.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152508 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142853 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148495 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132619 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132492 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132083 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132100 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica