חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיק השקעות בידיים בטוחות

מאת: VPRשוק ההון27/11/2010860 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם הכלכלה הישראלי הוא עולם מורכב יחסית הבנוי ממושגים רבים ודורש בקיאות רחבה בתחום שוק ההון. משקיעים אשר מבקשים לבנות תיק השקעות יתקשו לעשות זאת בכוחות עצמם ויצטרכו את עזרתו של יועץ מנוסה, שיסייע להם להשקיע בתבונה.

מהו תיק השקעות?

לפני שנעסוק בבחירה ביועץ מתאים, מוטב שנבין קודם כל מהו משמעות המושג: תיק השקעות מאגד בתוכו את מכלול הנכסים של המשקיע. צבירת נכסים באופן הזה מצמצמת משמעותית את הסיכון שמוטל על כל נכס בנפרד. תיק ההשקעות מושתת על יחסי גומלין שמתקיימים בתיווכו של שוק ההון, אשר מפגיש בין משקיעים לבין יזמים הזקוקים למימון.

בחירה ביועץ תיק השקעות מתאים

הבחירה ביועץ תיק השקעות חשובה מאוד. יועץ מנוסה יבין את אופיו של המשקיע ויידע לייעץ לו באופן שיתאים לו ולנכסיו. ישנם משקיעים המחפשים להשקיע בנכסים במידת סיכון נמוכה לעומת משקיעים המוכנים לקחת סיכונים גדולים. ישנם גם משקיעים המעוניינים בבניית תיק נזיל, בעוד שאחרים מעוניינים בבניית תיק השקעות ארוך טווח.בניית תיק ההשקעות תלויה גם בגודל נכסיו של המשקיע. אמנם ליועץ יש הרשאות לבצע שינויים והחלטות בתיק, אך הוא לא אמור לפעול על דעת עצמו אלא להקשיב להנחיותיו ולרצונותיו של המשקיע. רק שיתוף פעולה מקסימלי יביא לפיתוח התיק ולביצוע החלטות נכונות, ולכן חשוב לוודא שהיועץ שבחרתם קשוב לרצונותיכם.

תיק השקעות מצליח

תיק השקעות מצליח פירושו תיק המאגד בתוכו נכסים בעלי ערך כלכלי ובמידת סיכון המותאמת ללקוח. בניית תיק מוצלח, לטווח של שלוש שנים לפחות, מתאפשרת רק הודות לשורה של החלטות פיננסיות חכמות ושכירת שירותיו של יועץ שיהיה בקיא ברזי שוק ההון.במידה ובחרתם ביועץ אשר לא עונה בקנה אחד עם דרישותיכם, אל תהססו להחליפו ביועץ חדש. זכרו כי לנכסים שלכם יש ערך רב והם מועדים לסיכון, וכי בחירה לא נכונה עשויה להוריד מערכם או למוטט אותם כליל. שיתוף פעולה פורה בין המשקיע לבין היועץ הוא שיביא לשגשוג תיק השקעות ולצבירת נכסים ולכן אין להמעיט בערכה של בחירה זו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111345 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111567 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111583 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111816 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111599 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111379 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111572 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/213983 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193452 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193238 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910448 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192992 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182836 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181747 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica