חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס אלכוהוליזם

מאת: ELI GUTMANהתמכרויות01/12/20101387 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סקס אלכוהוליזם
לוקח האלכוהול משחק תפקיד גדול בתרבות שלנו ואת מערכות היחסים שיש לנו. העמיתים שלנו רותים  לבלות יחד וגם לעשות סקס , שתיית אלכוהול וכמה להשתמש בו כאמצעי של הזמן החולף. זה הוביל לפיתוח סוגים רבים של משקאות אלכוהוליים, כל אלה משתנים בסך של אלכוהול נהגה להכין אותם. כמה זמן אחד להשתכר וחלקם בטעם לתת תופעות המבדילות. לא משנה איזה סוג של משקה אחד בוחר להשתמש, לכולם יש את אותן השפעות כשמדובר ביחסי מין.

אלכוהוליזם כבר גורם מרכזי שבירה מעלה של נישואים. זה לא משנה איזה צד לוקח אלכוהול מופרזת, או אם זה לשני הצדדים. בשל אלכוהוליזם, זוגות נשואים רבים מאבדים את הרגשות הראשונית שיש להם זה כלפי זה. הסיבה לכך היא צריכת אלכוהול מוריד אלה היכולת סיבה ולקבל החלטות טובות. זה יכול להוביל למריבות, אי הבנות תכופים, כמו גם התנהגות ילדותית. בגלל זה, זוגות לקבל להבין את האדם האמיתי הם התחתנו כדי. הם עלולים להיכשל לסבול את הרגל, ובכך מובילה לגירושין.

אונס יש גם נגרם על ידי צריכת יתר של אלכוהול. כפי שהוזכר קודם לכן, אלכוהוליזם מוריד אלה ביכולת החשיבה. אלכוהוליסט יכול לתפוס אישה נערה תמימה או כמו להיות אשתו שלהם. מתוך היכולת הנמוכה לשלוט אלה תשוקות מיניות, בשנת יכול לגרום אונס. זה יכול לעלות ביוקר אחד. עבור אחד, את המופע של אונס סקס מוביל הערכה עצמית נמוכה, ואנשים לא רוצים לשייך אותך. זה יכול גם להוביל שנות מאסר. אלכוהוליזם הביאה אנשים רבים אל להיאנס, הן שיכור פיכח.

בגלל בעיה של שליטה עצמית ירודה, אלכוהוליזם הובילה להתפשטות של מחלות המועברות במגע סקס מיני. זה הביא אפילו ללא שימוש בקונדום על ידי אונס אנשים ישנים עם אנשים רבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובב סקס ידוע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ELI GUTMAN

מאת: ELI GUTMANמשפחה וזוגיות - כללי01/12/102206 צפיות
כולנו רוצים ליהנות מחיי המין משמעותית ומהנה. ו, עבור חלק מאיתנו, זה כולל סקס אוראלי. בעוד אנחנו מקיימים סקס, זה היה מכריח אותנו לנקוט אמצעי זהירות, כך שנוכל להמשיך להישאר בריאים. ניקיון ובריאות מינית ללכת דרך ארוכה בקבלת מין אוראלי חוויה מהנה עבור שני בני הזוג.

מאמרים נוספים בנושא התמכרויות

מאת: orya peryהתמכרויות13/06/172023 צפיות
כפי שאנו עדים בשנים האחרונות כאשר סיגריות אלקטרוניות כבשו את השוק הישראלי בסערה, במיוחד לאור המודעות נגד עישון סיגריות רגילות. עצם העובדה שניתן לעשן בסיגריות אלקטרוניות גם במקומות ציבוריים, היא זו שמראה לנו כי אין בה עישון פאסיבי בדומה לסיגריה הרגילה.

מאת: עוז דוידיהתמכרויות06/04/148333 צפיות
מהי התמכרות להימורים? כיצד היא נגרמת? מהם דרכי הטיפול?

מאת: נדב יעקוביהתמכרויות29/10/138832 צפיות
מתי ראוי להביט ולהבחין בגודל הבעיה? התמכרות לסמים מתחילה מגיל צעיר ומכאן שחשוב לתת את הדעת ולעצור את הדברים לפני שיביאו השלכות מרחיקות לכת. כאשר מגלים ההורים ערנות מבעוד מועד, משתנים כללי המשחק. התמכרות לסמים מתחילה מגיל צעיר ביותר. חוסר הידע לעיתים מונע מההורים לתת ולהכיר בבעיה. מה נדרש על מנת שיהיה ניתן להותיר את הבעיה הרבה מאחור? כאן מגיע הרגע להגיד כי אבחון הבעיה וטיפול מוקדם, יכול לסייע ולהשאיר את ההידרדרות הרבה מאחור.

מאת: נדב יעקוביהתמכרויות29/10/138713 צפיות
אם אדם שאתם אוהבים מתגלה כמכור לסמים והדבר משתלט על חייו האישיים, הוא מחייב מבדק ואף התערבות מקצועית בהתאם. יש לא מעט מכוני גמילה מקצועיים אשר יוכלו לסייע לכם ולהעניק את הכלים הנכונים להתמודדות ארוכת טווח. התמכרות? לא כאשר אתם בוחרים מכוני גמילה ומעניקים להם את החשיבות הראויה.

מאת: bonjorהתמכרויות05/11/128872 צפיות
A true story about getting clean from drugs and staying clean. The recovery of an addict.

מאת: דניאל seoהתמכרויות17/04/119183 צפיות
הדרך הנכונה ליזום טיפול בחרדות היא דרך טראפיה רפואית. הרעיון הוא לתת לגוף להיות משוחרר לחלוטין ונינוח לגמרי.

מאת: משה רוימיהתמכרויות12/04/119080 צפיות
מאז שהחל להיחקר העישון בשנות ה- 50 והשלכותיו הבריאותיות נמצא כי העישון גורם נזק לא רק לנשים מעשנות כשהן בהריון כי אם גם לעובר שהן נושאות בבטנן. למעשה העישון פוגע עוד הרבה קודם להיריון. מחקרים מראים שהעישון פוגע בפוריות הן אצל הגבר והן אצל האישה כך שבכל מצב הפסקת עישון בהיריון היא דבר נכון ומומלץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica