חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תהליכי תכנון, בנייה ונדלן - עורכי דין

המושג בנייה מתייחס לתהליך ההקמה או ההרכבה של כל מבנה מכל סוג שהוא - בית מגורים, מגדל משרדים, מבנה ציבור או מבנה הנדסי כגשר.

גם כשמדובר בבית מגורים פרטי או בדירה למגורים בבית דירות זהו תהליך ארוך ומורכב המתחיל ביוזמה כלכלית, פרטית או קבלנית, עובר דרך תכנון אדריכלי והנדסי ממשיך בעצם הבנייה ומסתיים באכלוס הבית או הדירה.

אדם הבונה את ביתו הפרטי על חלקת אדמה פרטית, אדם הקונה דירה מקבלן הבונה בית דירות, קבוצת רכישה המתארגנת לצורך רכישת קרקע שעליה תבנה הקבוצה בניין מגורים משותף לחברים בה, דיירים המבקשים לבנות במסגרת תמ"א 38 - כל אלה עומדים בפני תהליך ארוך, מסובך, מורכב, רב שלבים ויקר.

תהליך הבנייה מערב בעלי מקצוע רבים, רשויות רבות, בנקים, משכנתאות, מסים, טפסים, תיאום והרבה כאב ראש. תהליך בנייה אינו תהליך שאליו נכנסים ללא ליווי צמוד של עורך דין המתמחה בתחום התכנון והבנייה ובתחום המקרקעין והנדל"ן.

עורך הדין ילווה את הלקוח בשלב הבדיקות המוקדמות, בניהול המו"מ, בעת חתימת ההסכם, מול רשויות התכנון והבנייה, בעת הגשת התוכניות ומול רשויות המסים השונות. עורך הדין יהיה מעורב בחוזה הבנייה ובהתנהלות מול כל בעלי המקצוע המעורבים, כולל במקרים של ליקויי בנייה שהתגלו אחרי האכלוס.

אם הינכם מחפשים עורכי דין בתחום הבנייה, כדאי לבקר באתר MartinDale.co.il לחיפוש עורכי דין בתחום מתוך מאגר גדול ואיכותי של עורכי דין המופיעים באתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מדריך MartinDale.co.il הינו מדריך איכותי ומוביל בתחומו לחיפוש ממוקד של עורכי דין בישראל. באפשרותכם למצוא עורכי דין בכל תחום משפטי - דיני עבודה, רשלנות רפואית, דיני נזיקין, דיני משפחה, משפט פלילי ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עורכי דין MartinDale

מאת: עורכי דין MartinDaleפלילי01/03/111199 צפיות
משפט פלילי הוא התחום המשפטי העוסק בהסדרת התנהלותם והתנהגותם של אזרחי מדינה באמצעות חוקי עשה ואל תעשה של התנהגות נורמטיבית. בכל מדינה מתייחסים חוקים אלה לקבוצה מצומצמת של התנהגויות פסולות באופן אוניברסלי, ובראשן רצח, אונס, תקיפה וגניבה.

מאת: עורכי דין MartinDaleדיני משפחה13/02/111802 צפיות
ידועים בציבור הוא הסטטוס המשפטי של בני זוג המקיימים חיים זוגיים, אך אינם נשואים זה לזה. הכוונה המשפטית היא חיי זוגיות מלאים, כולל חיים משותפים במסגרת ניהול משק בית אחד, חיי אישות ויחסים זוגיים מלאים.

מאת: עורכי דין MartinDaleנדל"ן ומקרקעין06/02/111266 צפיות
דיני מקרקעין הם התחום המשפטי העוסק בכל הנוגע למגרשים, דירות, חנויות, מבנים, כולל עניינים הנוגעים למכירתם ולהשכרתם ולפעולות הנגזרות מעסקאות אלה, כגון רישום בטאבו ועוד.

מאת: עורכי דין MartinDaleדיני חוזים18/01/111399 צפיות
חוזה הוא הסכם להתחייבות הדדית בין שני צדדים או יותר, שניתן לאוכפו מבחינה משפטית. כדי שהתחייבות תוגדר כחוזית, נדרש שהצדדים לחוזה יהיו מודעים להתחייבות שהם נוטלים על עצמם ותהיה להם כוונה ליצור יחסים משפטיים.

מאת: עורכי דין MartinDaleייעוץ משפטי06/12/102030 צפיות
דומה כי בשנים האחרונות הפכה קבלת אזרחות זרה של אחת ממדינות האיחוד האירופי למשאת נפשם של ישראלים רבים. הסיבות הן בדרך כלל היתרונות שמעניקה אזרחות כזו והכנת אלטרנטיבה למקרה של הידרדרות במצב הביטחוני במזרח התיכון. מאז שפולין, הונגריה ורומניה הצטרפו לאיחוד האירופי מנצלים ישראלים רבים ששורשיהם בארצות אלה את האפשרות להחזיק שתי אזרחויות ופותחים בתהליך הוצאת אזרחות פולנית, הונגרית ורומנית בהתאמה.

מאת: עורכי דין MartinDaleדיני עבודה30/11/101162 צפיות
תחום דיני העבודה הוא תחום הנוגע לכל אדם עובד, בין אם שכיר ובין אם עצמאי. תחום רחב זה נוגע להסדרת היחסים בין עובד למעביד - קביעת הזכויות והחובות של עובדים ומעבידים, כולל אמצעי הגנה לעובד; הסדרת היחסים שבין ארגון עובדים למעביד, בתחומים כגון זכות השביתה והסכם עבודה קיבוצי והסדרת היחסים שבין ארגון עובדים לארגון מעבידים.

מאת: עורכי דין MartinDaleייעוץ משפטי19/11/101201 צפיות
מדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית עם מערכת משפט עצמאית. מקורות המשפט הישראלי הם המשפט העות'מני והמשפט הבריטי - בעל ההשפעה הגדולה יותר. עקרונות שיטת המשפט בישראל מבוססים על חקיקה ממקורות שונים ועל מערכת בתי משפט המפרשים אותה. כיום מרבית תחומי המשפט כבר מוסדרים במסגרת חקיקה ישראלית מקורית ועצמאית.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201321 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201512 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201310 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201594 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/201003 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20960 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica