חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים באנגלית

מאת: שגיאקידום אתרים08/12/20101334 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
קידום אתרים באנגלית

אנו שחיים בישראל הקטנה מכירים בד"כ את הנושא של קידום אתרים הכתובים בשפה העברית. מרבית האתרים הישראלים נזקקים לשירותי פרסום באינטרנט כגון קידום אתרים. אולם לעתים יש לא מעט אתרים המעוניינים בחשיפה רחבה לקהל יעד גדול יותר, ולכן מכוונים לזירה הבינלאומית-דבר הבא לידי ביטוי בבניית אתרים באנגלית והתחלת תהליך של קידום אתרים באנגלית.

לקוחות המעוניינים לקבל שירותי קידום אתרים באנגלית צריכים לפנות אל חברות המתמחות בזירות הבינלאומיות בפרט בגוגל קום

תהליך של קידום אתרים באנגלית כולל בתוכו כמה פרמטרים השונים מהפרמטרים של קידום אתרים בעברית, ולכן קידום אתרים באנגלית דורש אנשי יצירתיים, המכירים את הז'רגון הבינלאומי, בהתאם למדינה כמובן, גורסים את השפה על בוריה ומסוגלים לתת מענה שיווקי בצורת קידום אתרים באנגלית.

להלן סקירה קצרה של הנושא:

  • קידום אתרים באנגלית דורש מהאתר להתחרות מול כמותעצומה של אתרים, להלן, זירה בינלאומית. אם בישראל יש אלפי אתרים הכתוביםבעברית המתחרים זה מול זה הרי שבחו"ל יש מיליוני אתרים הכתובים באנגליתהמתחרים זה מול זה. יחד עם זאת כמות החיפושים באנגלית היא גם גדולה יותר משוםשבחו"ל יש אוכלוסיה של מיליארדים ולכן קהל יעד הרבה יותר גדול מאשר המיליוניםהבודדים החיים בישראל הקטנה.
  • קידום אתרים באנגלית צריך להתבצע כמובן במנוע החיפוששל google.com , google.uk, google.au או כל מנוע הרלוונטי לשפה האנגלית. יחד עם זאת, ניתן להגדיר קהל יעד הדובראנגלית גם בגוגל ישראל וזאת כאשר מדובר באנשים ישראליים, דוברי אנגלית,המחפשים את המידע הרלוונטי בישראל בשפה האנגלית
  • קידום אתרים באנגלית דורש התייחסות עמוקה לכל ביטויוביטוי , כמובן שמושג כמו "נחש צפע", תהיה לו התייחסות אחרת בשפההעברית ובשפה האנגלית , לאחר ההתנסות שהייתה לנו במלחמת המפרץ.מיותר לציין כי המיקום הגיאוגרפי הינו בעלערך מוסף כאשר ניגשים לבניית מחקר מילים שכן ביטוי כגון: shoesales אינו רלוונטילקידום במרבית המקרים מאחר והוא אינו מציין מיקום. לעומת זאת, shoesales in LA רלוונטי אךורק לתושבי LA ולא לתושבי NY למשל וכן הלאה.
  • קידום אתרים באנגלית דורש מבעל האתר השקעה כספית גבוההיותר, ועל בעל האתר לדעת זאת מראש. ככלל, שיווק באינטרנט נעשה יקר יותר כאשר גודל הזירה העסקית משתנה.
  • קידום אתרים באנגלית דורש ממקדם האתר ידע של השפההאנגלית ברמת שפת אם , מי שינסה לקדם אתר באנגלית מבלי שידע את שפת האנגליתברמת שפת אם ויהיה מעודכן בניבים השונים של שפת האנגלית ובאקטואליה של העולם,צפוי לכישלון חרוץ, משום שהדבר דורש ידע של מלים נרדפות, מושגים דומים, סלנג,ניב מקומי וכדומה.
  • קידום אתרים באנגלית מאפשר לבעל האתר אפשרויות פרסוםשמוצעות ע"יgoogle.com ואינן קיימות בישראל, ומקדם אתר רציני חייב ליידע את בעלהאתר על כך משום שאפשרויות הפרסום הללו דורשת משאבים כספיים נוספים ולעיתיםאף יקרים יותר לבעל העסק הישראלי.
  • לקידום אתרים באנגלית יתרון אחד על פני קידום אתריםבעברית הוא אינו מזהה את סוגית אותיות היחס ואותיות הקישור משום שבשפההאנגלית אין אותיות קישור אלא מילות קישור שלמות המופיעות ליד מילת המפתח ולאצמודות לה כחלק מבני.
  • תהליך הקידום באנגלית ב google.com מורכב הרבה יותר שכן מה שרואים מכאן לארואים משם. זאת אומרת, האלגוריתם של google.com מפותח בהרבה מעמיתו הישראלי ולכן קשה יותר לרמות אותו.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121468 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121378 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111759 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112021 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115275 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119252 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111755 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213412 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211703 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica