חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער באינפרא אדום מהפנים

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער08/12/20101097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיליוני נשים בכל העולם סובלות משיעור יתר באזור הפנים. תופעת שיעור היתר נקראת הרסוטיזם Hirsutism. בארצות חמות התופעה גדולה עוד יותר ובמוצא מארצות המזרח התיכון הן הגדולות ביותר.

מאחר וארצנו היא גם חמה ויש בה גם גלויות מתפוצות שונות, אחוז ההרסוטיזם בקרב הנשים נחשב לגבוה במיוחד ועומד על כ 60% כאשר לפחות 25% מהן מסירות שיער מהפנים בקביעות. שיעור היתר בעיקר בולט באזורים כמו, שפם, סנטר, לחיים ופאות ונקרא בקיצור: שסלפ

השיטות שהיו בעבר מסורתיות ל הסרת שיער פנים הולכות ונעלמות מהעולם ובמקומן תופסת השיטה היחידה שנקראת הסרת שיער באינפרא אדום . מעטים יודעים שגם הסרת שיער בלייזר וגם הסרת שיער ב IPL נכללות בשיטה זו.

השיטה שמתאימה להסרת שיער מאזור הפנים היא הסרת שיער ב IPL ולא בלייזר, מאחר שבלייזר לא ניתן להסיר שיער פלומתי ודק ובנוסף, קרן הלייזר גורמת לתופעה של פיגמנטציה שמכתימה את הפנים וכן עלולה ליצור כוויות בדרגות שהן בלתי הפיכות.


הסרת שיער באינפרא אדום מתבצעת עם קרן שפולטת חום בלבד ונמצאת בהבזק האור באורכים שונים ולכן יש לה דרגות חום שונות, אך נמוכות בהרבה מקרן הלייזר שהיא קרן מלאכותית.

בהבזק האור המכונה IPL מקבלים את אותן הקרניים הטבעיות, בדומה למה שהשמש פולטת.

מכיוון שישנן בשוק נורות זולות ולא איכותיות ופולטות קרניים מסוכנות מפלטרים אותן ובכך מונעים מהקרניים המסוכנות להיפלט ומשאירים רק את הקרניים הרצויות והלא מזיקות.

אינדיקציה טובה לדעת אם המסנן עושה את העבודה כמו שצריך, היא לוודא שאין שיזוף לאחר הטיפול, כלומר שהעור אינו משחים. כידוע לכם, השיזוף נגרם כתוצאה מחשיפה לקרני UV, כך שאם השתזפתם בטיפול, בדומה למכשירי השיזוף הפולטים סוג קרני UV, זה אומר שהמסנן לא מתאים להסרת שיער.

ב IPL העוצמות והתדרים הם נמוכים מאוד יחסית ללייזר ולכן השיטה יעילה ביותר להסרת שיער בפנים ובגוף. זוהי שיטה המבוססת על קרני אינפרא אדום הפולטות אנרגיית חום. קרני אינפרא אדום מיוצרות כתוצאה מפיצוץ שגרם לקרן אור שמכונה גם הבזק אור.

קרני אינפרא אדום נבלעות בכל חומר שהוא שחור כמו, ברזל, אבן, פלסטיק ובין היתר גם שיער שחור. הקרן חודרת דרך פיגמנטים שמחוברים ברצף, כמו חוט חשמל, שקיימים על השערה ומועברת אל שורש השערה. החום שהקרן פולטת מייבש חלק גדול מהתאים הבונים את השערה וההתייבשות הזו הורסת כמות של תאים ובכך אינה מאפשרת לתאים אלו להתחלק ולהתרבות.

השערה משמשת בתהליך קליטת קרני אינפרא אדום תפקיד של אנטנה. היא קולטת את האינפרא אדום שבאופן טבעי ננעל ונבלע בצבע השחור שלה. גם כשאנו לובשים חולצה שחורה, החולצה משמשת אנטנה שקולטת את קרני האינפרא שמגיעות מהשמש ולכן החום שאנו מרגישים זה חום של אינפרא אדום.

מכיוון שקרן הלייזר היא קרן מלאכותית היא בנויה מריכוז מצומצם מאוד של אינפרא אדום שגורם לעוצמה גבוהה יותר שמשפיע על רקמות עמוקות יותר.

הלייזר יעיל יותר רק במקרים של שיער שחור מאוד ועור בהיר מאוד. במקרים שהשיער אינו כהה היא מסוכנת מאוד. הסכנה קיימת בגלל שאין מספיק הבדל וקונטרס בין השיער לעור. מה עוד שכן, היא אינה מתאימה לשיער דק שאינו מכיל מספיק פיגמנט כהה.

הכנות לקראת טיפול הסרת שיער בפנים:

בין 20 דקות ל 30 דקות לפני ההגעה למכון, יש לשטוף את הפנים היטב עם מים וסבון ג'ל המיועד לתינוקות ולכן אינו גורם לגירוי עור. יש להסיר שאריות של חומרי איפור והפרשות עור שומניות.

טרם הטיפול אסור לבצע שום הסרה של שיער בכל דרך שהיא, על מנת שלא להפריע לקליטת קרן האינפרא אדום על כמות הפיגמנט המזערי שיש על השערה הפלומתית. בגלל שגברים הם בעלי שיער זיפי וקשה, הם יגולחו במכון במכונת תספורת, אך בשום מקרה אין להשתמש עם תער בפנים לפני הסרת שיער, עקב הסיכויים הרבים לקבלת כוויות.

הטיפול בשיטת הסרת שיער ב IPL אינו כואב והוא מותאם אישית לכל לקוח או לקוחה, בהתאמה לסוג העור ולרגישות לחום.

יש להגיע לטיפולי הסרת שיער בפנים אחת לשבוע, במשך ארבעה טיפולים רצופים.

מהטיפול החמישי מגיעים אחת לשבועיים. במידה ומגיעים בתקופה הזו ולא נראית צמיחה מספקת, מבצעים את הטיפול ומרחיקים את הטיפול הבא לשלושה שבועות וכן הלאה, עד מרווחים שלא יעברו יותר מארבעה שבועות.

סידרת הטיפולים תמשך לפחות 18 חודשים, גם אם לא יראו שערות בתקופה הזו.

במידה והטיפולים יופסקו טרם חלוף 18 החודשים, רוב הסיכויים שהשיער יחזור ויצמח שוב.

חשוב לציין שטיפולי הסרת שיער בפנים, הם מבין האזורים הפרובלמתיים להסרה, בגלל פעילות הורמונאלית גבוהה מאוד באזור הפנים.


" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניש קוסמטיקס

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער25/02/121369 צפיות
הזמן המתאים ביותר לבצע הסרת שיער באוזניים, הוא כשהשיער החל להופיע באוזניים, בעודו כהה ובעל מסוגלות לקלוט את קרני אינפרא אדום. אבל מה שקורה במציאות הפוך לגמרי....

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער14/02/121369 צפיות
בטיפולי הסרת שיער במפשעה עצבו לכם את המפשעה בגילוח לפי הצורה המוגמרת אליה אתם רוצים להגיע. את השיער שאינכם מעוניינים להשאיר, אם בכלל, עליכם לקצר למראה אסתטי והקפידו להגיע לטיפול מקולחים ונקיים.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער08/01/121151 צפיות
כל שעלינו מוטל לעשות כציבור אכפתי, הוא להיכנס לאינטרנט ולבדוק מחירים. אם כבר הגעתם למכון, כדאי לשאול את המטופלים הממתינים, בלי להתבייש, את השאלות הבאות: האם הם מחכים הרבה זמן, עד שהם נכנסים לחדר הטיפולים? אם הם מרוצים מהתוצאה? כמה זמן הם כבר בטיפולים? האם יש להם מטפלת קבועה? האם המכון נקי? ועוד.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער18/12/111719 צפיות
... עוצמה זו אינה יכולה לעולל כל רע למערכת השמע מכיוון ש הסרת שיער באוזניים מבוצעת על חלקה החיצוני של האוזן – על אפרכסת האוזן (האוזן החיצונית), נקודה שרחוקה מעור התוף...

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111846 צפיות
הסרת שיער בישבן מתבצעת כשהמטופל נמצא בשכיבה ונמשכת 20 - 30 דקות. הסרת שיער בפי הטבעת מתבצעת כאשר המטופל עומד על ארבע, כבתנוחת חתול ובפיסוק קל ונמשכת 5 דקות לכל היותר.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111430 צפיות
הסרת שיער בישבן כי: במקלחת, רק לאחר שסגרתם את דלת המקלחון, אתם מסירים את המגבת...הישבן השעיר נחשף...אתם שומעים את הנחת הרווחה שלכם ויודעים שמחר הולכים בטוח על הסרת שיער בישבן.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111335 צפיות
שיעור האנשים שסובלים מקולואיד שהיא הצטלקות יתר מבין 100 מטופלי הסרת שיער בלייזר, הינה בין 5 ל – 10 מקרים והתופעה מוכרת בין העוסקים בתחום.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818388 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184321 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142345 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142579 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144021 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144374 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148372 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica