חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנאות גיבוש - בין מליסרון לברטיש ישראל

מאת: יובל בן בסטנדל"ן09/12/2010972 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סדנאות גיבוש - בין מליסרון לברטיש ישראל

 המיזוג בין שתי החברות הגדולות מתקרב לגמר. מליסרון מחזיקה כארבע קניונים  וברטיש ישראל מחזיקה ב כ20 קניונים. ברגע שהמיזוג יאושר על ידי הרשות להגבלים עסקיים והן על ידי הבעלים תשלוט מליסרון על קרוב לכעשרים וארבע קניונים וזאת לאומת אחד עשר קניונים שבבעלות עזריאלי.

 מיזוגים בין חברות הינו דבר מקובל. במיוחד בחברות הייטיק. ברוב המקרים אקזיט מוצלח של חברה קטנה תימכר לחברה גדולה יותר וכמובן שקרן הגידור / קרן הון סיכון שהשקיעה בחברה גם תגזור את "הקופן" וכך כולם יוצאים מאושרים.

 ברגע שמתחילים מיזוג מאוד חשוב לעדכן את העובדים. החשיפה וחופש המידע היום לעיתונות הכלכלית וגם לערוצי האינטרנט לא משאירים "שמועות" כאלה באוויר. עברנו את הזמנים שבהם ניתן היה "להרים מסך" עד המיזוג עצמו. ולכן חשוב לשתף את העובדים ברגע שהמיזוג קורם עור וגדים. ורצוי לפני שהדבר יתפרסם בכלי התקשורת.  

 אחד מהדברים החשובים במיזוג זה להסדיר את נושא של התרבות הארגונית. החברות צריכות להחליט יחד עם היועצים הארגונים לאיזה כיוון של תרבות ארגונית הם רוצים ללכת. לחברות הגדולות יותר שיש בהם תרבות ארגונית חזקה יעדיפו להכפיף את הנהלים, הכללים, הנורמות והערכים, מערכות המידע שלהם במידה והחברה שנקנתה או התמזגה הייתה חלשה וקטנה מהם. הדבר יכול ליצור תחושת של התנשאות ואפליה בקרב העובדים עד כדי חיבול בחיבור, התפטרות של עובדים ועוד. לכן אם מקדישים עניין לכך עוד בהתחלה ומסכמים כי גם לחברה היותר "חלשה" התרבות הארגונית שלה תישאר לפחות בתקופה ראשונה שתמשך על פני מספר חודשים הדבר יעזור בהקטנת זעזועים מיותרים.

 אחד הדברים החשובים להצלחת עסק הוא שיתוף פעולה. סדנאות גיבוש שתערכנה על פני מספר מפגשים ובזמנים שונים יכולות לתת את המענה להכרות בין העובדים בחברות ותתרום להצלחת המיזוג. סדנאות בתקשורת בין אישית תובלנה לחיזוק הקשרים בין העובדים, ולאחר שיובהר מהו החזון המשותף המטרות והיעדים של החברות "הממוזגות" אז ניתן לערוך סדנה נוספת שתתמקד בעבודת הצוות, ובהדגשת החזון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גם את תקבלו הצעה זולה יותר באופן נקודתי אם תזמינו אותי תרוויחו ותהנו הרבה יותר. יובל בן בסט מנחה קבוצות וגרפולוג. התקשרו 050-5711160 או ל-03-5590868 www.graphologia.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל בן בסט

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205092 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202348 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195850 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191529 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191777 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191560 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222672 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182251 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica