חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חינה ואיפור מקצועי

מאת: רחלי פרץאיפור כלה17/12/20101194 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נכון שלחתונה את הולכת להשקיע במאפרת הטובה והמקצועית ביותר, גם במחיר של סלון חדש לבית? נכון שמאפרת מקצועית, שתעשה את העבודה, לא פחות חשובה מהשמלה? ובכן, אם את חוגגת חינה, כדאי ומומלץ ביותר להתאפר אצל מאפרת מקצועית מכמה סיבות..

טקס חינה לא פחות מושקע מחתונה, במיוחד בתחום התפאורה והתלבושות. כדאי גם להשקיע בצלם איכותי, שיערוך לכם אלבום דיגיטלי צבעוני וססגוני, כיאה לטקס חינה.

האיפור בערב החינה חייב להיות כזה שיחזיק מעמד מספר שעות, צילומים מקדימים באוהל החינה, בפינת הישיבה המרוקאית, לצד האביזרים והאלמנטים האותנטיים המעטרים את הערב, וכמובן את הטקס עצמו, בו תחליפו, את - הכלה, והחתן, לא פחות מארבעה סטים שונים של תלבושות לחינה.

טקס החינה מורכב ממספר שלבים: הריקודים, כניסה על גבי כרכרה ואפיריון, טקס מריחת החינה, טקס הענקת הזהב ועוד כיד הדמיון הטובה על העדה עימה אתם נמנים...

לפיכך, מומלץ בחום רב לא לוותר על איפור מקצועי לחגיגת החינה שלך, ואולי אפילו לבקש מהמאפרת שלך לחתונה לתת לך "דיל" על איפור לחינה, וממילא גם תרוויחי מבחינה כספית, וגם תקבלי טעימה אמיתית מהאיפור שלה לפני יום החתונה הלחוץ והגדוש, ותלמדי להכיר אותה קצת לפני..

כך גם התמונות יצאו יפות ומקצועיות, ובהחלט אלבום החינה הוא מזכרת מעניינת, שתרצו לחזור ולהביט בה עוד המון.

טיפ נוסף: ישנן מפיקות חינה, שהן עצמן מאפרות או מעצבות שיער מקצועיות, ונותנות איפור לחינה לכלה ולמלווה כצ'ופר נוסף, תמיד כדאי להתעניין ולשאול את המלבישות לחינה על מבצע כזה או אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנהלת פורטל חינה חינה - פורטל אירועי החינה של ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרץ

מאת: רחלי פרץעיצוב28/11/102725 צפיות
עיסת החינה היא חלק חשוב בטקס החינה. את החינה שמכינים בבית שמים בקערה, ועדיף קערה מעוצבת. ישנן מספר אפשרויות לעיצוב קערת חינה מעניינת. אפשרות אחת היא לקנות קערה מעוטרת בפיתוחים מרוקאיים, לדוגמא: קערת חרס או נחושת בעבודת יד- זוהי האפשרות ה"אותנטית". ישנם עיצובים שונים..

מאת: רחלי פרץחינה07/11/101797 צפיות
אוקיי, מתחתנים. אוקיי - היא מרוקאית והוא פולני, נו טוב - אפשר גם: היא תוניסאית והוא הודי וכו' וכו'.. את האמת - כולנו עדיין שואלים בפגישה הראשונה- מאיזו עדה את/ה, אפילו אם אין לכך שום השפעה על המשך הדרך. טו מייק אלונג סטורי שורט - הגענו לערב החינה - רגע לפני החתונה הגדולה (שם כולם באים בשמלה לבנה וחליפה), ועכשיו - מה עושים?

מאמרים נוספים בנושא איפור כלה

מאת: דוד כהןאיפור כלה30/08/152217 צפיות
איפור ערב לאירוע או לחתונה יכול להיות חוויה בלתי נשכחת בבית הלקוחה. מאפרת מקצועית המגיעה עד אליך, משתמשת בטכניקות מתקדמות והופכת אותך לנסיכה לערב אחד.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144415 צפיות
אז אחרי שבחרת שמלת כלה מושלמת, את צריכה להתחיל לחשוב ולתכנן איך תתאפרי בערב החשוב בחייך – ליל כלולותייך.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144331 צפיות
זאת הייתה רק שאלה של זמן: גוון הפודרה שאופנתי מאוד בשנים האחרונות, מככב כיום גם בשמלות כלה וגם בשמלות ערב ובמיוחד בקיץ 2014.

מאת: ענבראיפור כלה28/03/146770 צפיות
שיזוף הוא חלק בלתי נפרד מההכנות של כלה ליום האירוע שלה, רק שאת השלב הזה בהכנות של כל כלה כדאי לתזמן ולתכנן אותו בקפידה. לתזמון השיזוף ולדרך בה משיגים אותו, יש השפעה מכרעת על התוצאה הסופית.

מאת: איציקאיפור כלה18/11/137785 צפיות
איפור כלות מבוסס על מגוון רחב של אלמנטים שונים – ראשית כל הוא חייב להיות מותאם לכלה באופן אישי ופרטני - למבנה הפנים שלה, לשמלת הכלה הנבחרת, לתכשיטים שהיא תענוד, לתסרוקת ובעצם לכל פרט שיהווה חלק מההופעה שלה.

מאת: חופונים | huponimאיפור כלה20/09/131635 צפיות
באילו פרטים כדאי לך להתמקד כשאת קוראת חוות דעת על מאפרות כלות ואיך תדעי איזו מאפרת מתאימה לך?

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127777 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica