חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול קיאקים אתגרי באלסקה

מאת: לירן ברנדסספורט ימי 19/12/20101132 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם שלנו ישנם אנשים רבים אשר פשוט מכורים לספורט אתגרי על סוגיו השונים והמשונים. סוגי הספורט האתגרי השונים ממריצים את הדם וגורמים לפרצי אדרנלין שאנשים מסוימים פשוט אינם יכולים לחיות בלעדיהם. עבור חלק גדול מחובבי הספורט האתגרי, שיט קיאקים הוא התחום המועדף, המשלב בין עולם המים והיבשה, בין ספורט אתגרי ופעילות גופנית לפנאי אולטימטיבי.

שיט קיאקים לאורך חופי אלסקה

במסגרת תחביב שיט הקיאקים, יצא לאחרונה צעירים שאפתניים ממקומות שונים בעולם לשיט קיאקים לאורך חופיה של המדינה הצפונית ביותר בארצות הברית – אלסקה. אלסקה ידועה כאזור בעל טבע מרהיב ומרשים, הכולל אזורים מושלגים וקפואים לצד יערות המלאים בחי וצומח מופלאים ונדירים.

על מנת לצאת לשיט קיאקים לאורך חופי אלסקה יש לנקוט באמצעי זהירות ובטיחות קפדניים. קודם כל, יש לדווח לצבא האמריקני על תכניות המסע שלך, על מנת שבמידה ולא תחזור בזמן, יידעו לאן לצאת לחפש אחריך. אלסקה היא המדינה הגדולה בשטחה בארצות הברית, והקטנה ביותר מבחינת מספר התושבים בה. משמעות הדבר היא כי מרבית משטחה של אלסקה מבודד, פראי ואינו מכיל בני אדם. לכן, טיול באזורים אלו עלול להיות מסוכן במידה ונתקעים מסיבה כזו או אחרת. בנוסף, אלסקה מלאה כאמור בבעלי חיים מרהיבים אשר עלולים להיות מסוכנים במידה והם מרגישים מאוימים. דובי גריזלי הם חיה נפוצה מאוד באזור, ופגישה פנים אל פנים עם דוב גריזלי רעב עלולה להיות מאוד לא נעימה.

ולבסוף, אחת הסכנות הגדולות ביותר בטיולים באלסקה הם תנאי מזג האוויר הקיצוניים. המדינה הצפונית הזו מתאפיינת באזורים רבים הנשארים קפואים ומכוסים בשלג כמעט לאורך כל השנה. הפשרת השלגים האלו באביב ובקיץ מביאה פתאום לזרימה חזרה בעצמתה באזורים שרק לפני חודשים ספורים היו מכוסים בשלג ובקרח. מכל התנאים הקיצוניים הללו יש להיזהר ולהישמר אם רוצים לסיים את שיט הקיאקים בשלום, ולהתכונן אליהם מבעוד מועד, עוד לפני היציאה לדרך.

יש לתכנן באופן קפדני את כמות האוכל שלוקחים, את המסלול המתוכנן, את אמצעי החימום ליום וללילה ואת אמצעי התקשורת עם העולם (למשל, טלפון לוויני).

גם לאחר שמתכננים הכול בקפידה, שיט קיאקים באלסקה עדיין עלול להיות מסוכן. עם זאת, עבור מי שזה הקטע שלו, חוויה זו תהיה מופלאה ובלתי נשכחת.


 



תגיות המאמר: קיאקים, אלסקה, קייקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן ברנדס

מאת: לירן ברנדסחינוך ולימודים - כללי10/01/111565 צפיות
עבור מי שמבחן הפסיכומטרי אכן כל כך מפחיד ומלחיץ אותו עד שהוא מעוניין לנקוט בדרכים חלופיות על מנת להתחמק ממנו, קיימת דרך נוחה ואלגנטית = מכינות קדם אקדמאיות.

מאת: לירן ברנדסשייט27/12/101120 צפיות
בעולם של ימינו קיימים יותר תחביבים ספורטיביים שונים מאי פעם בעבר. מאות סוגים ותחומים שונים של ספורט ופעילות גופנית מעסיקים אותנו, כאשר כל אחד יכול לנסות כמה תחומים שהוא רוצה, עד שהוא מגיע לתחום הספציפי שמתאים לו ביותר.

מאת: לירן ברנדסלימודים אקדמאיים27/12/101017 צפיות
מרבית הצעירים בעולם המערבי פונים כיום ללימודים אקדמיים בשלב כזה או אחר בחייהם. מרביתם עושים זאת על מנת שיוכלו להשיג עבודה טובה ומניבה יותר לאחר שיסיימו את לימודיהם, אך חלקם פונים ללימודים אקדמיים מתוך עניין טהור – משיכה עזה לתחום כזה או אחר ורצון ללמוד אותו מן הבסיס בשלב הראשון (תואר ראשון) ולהמשיך ולחקור וללמד אותו בשלבים הבאים (תארים מתקדמים).

מאת: לירן ברנדסהלוואות26/12/101089 צפיות
עבור כל המטרות האלו ובכלל עבור כל מטרה שדורשת סכום כסף גדול במיוחד, קיימות בעולם הלוואות. כולם מכירים את הקונספט – אתה לווה מהבנק או מגוף מימון כלשהו סכום כסף כלשהו, מקבל את כולו מיידית, ואחר כך מחזיר אותו בתשלומים מדי חודש בתוספת ריבית – הרווח של אותו גוף מימון.

מאת: לירן ברנדסמוסדות לימוד24/12/101454 צפיות
אז איך בוחרים מתוך כל מערבולת המידע הזאת ,איך יודעים מה מתאים לי? החלטה על משהו ללמוד לפעמים נראית כמו משהו גורלי, עצם המחשבה על ההחלטה מה ללמוד, יכולה לעיתים להטריד את ראשינו במחשבות אינספור,

מאת: לירן ברנדסבתי מלון24/12/101270 צפיות
אחד היעדים הפופולאריים והאטרקטיביים ביותר הוא דווקא יעד קרוב יחסית, כלומר – יעד הנמצא בגבולות הארץ ולא מחוץ להם. הכוונה היא לבירת התיירות הדרומית של ישראל – אילת.

מאת: לירן ברנדסלימודים אקדמאיים24/12/101131 צפיות
מספר הסטודנטים במכללות בארץ הולך וגדל משנה לשנה. הסיבה העיקרית לכך היא שמכללות מתאפיינות במספר מאפיינים מרכזיים אשר אינם נכונים לגבי כל גוף לימוד.

מאמרים נוספים בנושא ספורט ימי

מאת: Droxitספורט ימי 28/08/172802 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שמתאהבים בשייט יאכטות ובמיומנות המופלאה של להיות סקיפר. לעיתים קרובות הם מגיעים מהתחום, אולי שירתו בחיל הים או פשוט אוהבים לצאת אל הים ולעסוק בספורט ימי. במקרים רבים אחרים, זוהי החלטה שמגיעה מתוך איזשהו חלום, גם אם לא התנסו עד כה בשייט יאכטות.

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/162617 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: פבלספורט ימי 25/12/152863 צפיות
אני צריך להתאמן עד עילפון ו"למות באימון"? אל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות לבלבל אותך. אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות. צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך.....

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 12/08/152474 צפיות
קורס צלילה באילת הינו אחד מהאטרקציות המושכות בתקופה האחרונה בספורט הימי, ענף הצלילה בשנים האחרונות מלווה בטכנולוגיה חדשה באמצעים חדישים שלא היו קודם לכן. אצלנו בדיפ סיאם תוכלו למצוא את מגוון האמצעים הטכנולוגים החדישים בליווי מדריכים מקצועיים בענף הצלילה על מנת שאתם לא תשכחו את חווית הצלילה או קורס הצלילה שלכם.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/151834 צפיות
חשיבות השימוש בבגדי ים לילדים, הסכנות שבחשיפה לשמש ללא בגדי ים לילדים, מגוון הקיים בשוק לסוגיו השונים של בגדי ים לילדים.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/152103 צפיות
המאמר מפרט על חשיבות השימוש בבגדי ים לילדות, על הסכנות בחשיפת השמש והיתרונות הרבים בשימוש בבגדי ים לילדות.

מאת: כזהספורט ימי 25/02/152013 צפיות
אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור חובבי ספורט מיוחד הוא הצלילה. בשנים האחרונות נראה כי יש יותר מתעניינים בספורט זה, ולא מעט אנשים עוברים קורסי צלילה כדי לחוות את היופי המיוחד שמחת למים. יופי כזה אפשר גם לצלם בצורה מרגשת הרבה יותר אם דואגים לקחת מצלמת GoPro לצלילה ולתעד את כל מה שקורה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica