חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על דיאטה וסוגי דיאטות

מאת: אלון שבתוביץ'דיאטה ותזונה21/12/20101291 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו חווינו את התחושה של תקופת דיאטות , דיאטות הו חלק בלתי נפרד מחיינו הבוגרים ולפעמים גם לפני כן בגל חילוף החומרים הבעייתי בגילאים שאחרי 30 ובגלל החברה המקנה ומכתיבה לנו מי הוא אטרקטיבי – וזה ממש לא אדם מלא.

לפי סקרים נרחבים למדי שנעשו לאחרונה בארצות הברית למעלה מ-60% מהאוכלוסייה בכל הגילאים היו מעוניינים לשנות את משקל גופם, לא פחות ולא יותר, לא פלא שסוגים שונים של דיאטות צצים כמו פטריות אחרי הגשם.

דיאטות על בסיס פירות, דיאטות לקטוז, דיאטות פרוקטוז, דיאטות גלוטן – על הכל כבר שמענו , אך הפירוש של המילה דיאטה הוא מראש מושגה, מכיוון שדיאטה היא הכוונה של הגוף דרך האכילה כלומר לאכול בדיוק את מה שהגוף צריך לא יותר אך גם לא פחות וכל אדם לפי צרכיו מובילה בסופו של דבר להתנהגות אופטימלית ונורמלית של הגוף (למשל חולי צליאק, גם אם הם רזים, רגישים לגלוטן ולכן יצטרכו דיאטה נטולת גלוטן – המתאימה את עצמה לגוף שלנו , כלומר לא כל הדיאטות הן בכלל למטרת הרזייה אלא במונח דיאטות הן למטרת איזון והתאמת התזונה לגוף!).

דיאטות רבות מפורסמות היום בצורה השיווקית של דיאטה לצורך ירידה מהירה במשקל – דיאטות כאלו מיועדות לחוסר הצלחה בד"כ ולא מספקות את הסחורה לטווח הארוך – רוב האנשים חוזרים למשקלם הקודם ואפילו חלקם מעלים את משקלם אם הם לא נשארים במשטר דיאטה מבחינה תזונתית המתאים לגופם – השמנה חוזרת היא פגיעה מוראלית והתנהגותית ולכן מאוד קשה להשתקם ממנה ולהרזות מחדש בטח לאחר שמלאי האנרגיות בגוף כבר נוצל על דיאטות דרסטיות ראשוניות ולכן חשוב לבחור בסוגי דיאטות המאפשרות ירידה מאוזנת במשקל ומשלבות פעילות גופנית עם תזונה אשר נכונה – לאותו האדם.

נוסף על כך רבים מאיתנו אשר מרזים באמצעות דיאטות במכונים וקבוצות תמיכה מרגישים לבד כאשר הטיפול מסתיים לכן חשוב תמיד להשאר במסגרות ובחברה המתאימה לכך שלא נאביס על עצמנו אוכל , מי שנמצא בתוך חברה מפחד לאכזב את הקבוצה שלו ומגיב בהתאם.

אז איך בוחרים דיאטות היום ממגוון הדיאטות הנפוצות לנו היום על מדפי הרפואה , הרפואה המשלימה ואפילו המנתחים הקוסמטיים?

יש לפני הכל לחזק את האופי שלנו ואת היכולות שלנו לעמוד בלחצים ובמטרות שנציב לנו , שהרי אם אין לנו את הסיבולת הנכונה, אנחנו לא נוכל לשרוד את הדיאטה – אנחנו נוותר ונישבר, לכן תמיד חשוב להישאר צמודים לאנשים שתומכים בנו באופן חברי , אם זה באמצעות מכון או באמצעות המשפחה , העיקר שיהיה אנשים שאפשר לסמוך עליהם ושישמרו עלינו במשטר הדיאטה שבחרנו.

כל אחת מהדיאטות יכולות לעזור לנו גם להורדה במשקל – אך חשוב לבחור אחת מאוזנת שתעזור לנו להישאר בתחום הבריאות והמשקל הרצוי וכמובן , לא תפגע בנו.

 



תגיות המאמר: דיאטה, דיאטות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוגש על ידי אלון שבתוביץ - מקים אתרים'

אתרים מומלצים בנושא הרחקת יונים:

הרחקת יונים

הרחקת יונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון שבתוביץ'

מאת: אלון שבתוביץ'רוחניות - כללי22/12/10830 צפיות
קיימים מרצים במסגרת האוניברסיטאית הרגילה, אליהם ולהרצאותיהם ניתן להיחשף במהלך לימודים אקדמיים.

מאת: אלון שבתוביץ'הדברה21/12/10916 צפיות
יונים הן אמנם בעלות כנף חביבות למדי כל עוד אינן מפיצות חיידקים ומחלות. בנוסף יונים עלולות לפזר סביבן לכלוך והפרשות. כאשר היונים הופכות למפגש של ממש מומלץ להשתמש באמצעי הרחקת יונים.

מאת: אלון שבתוביץ'הדברה21/12/101009 צפיות
ניתן למנות מספר דרכי הדברת עכברים וכן דרכים של הדברת חולדות: הדברת עכברים וכן הדברת חולדות באמצעות פיזור רעלים: הדברת חולדות עם רעל –אמצעי הדברת חולדות על ידי רעל פועל באמצעות פיזור רעל בסביבת החולדות. החולדות נוטות לשכון במקומות טחובים אפלים וסגורים כגון מחסנים ועליות גג. עם זאת הדברת חולדות עם רעל בעייתית מעט שכן החולדה היא בעל חיים בעל חושים חדים וגם חשדנית במיוחד, כך שהרעל עשוי להספיק אולי לפעם אחת אך אינו בעל כושר הרתעה לאורך זמן כי החולדה לא תחזור פעם נוספת על טעותה.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189691 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica