חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבוצות רכיבה על אופני שטח

בישראל, בדומה לעולם כולו, עוסקים אנשים שונים במגוון רחבשל תחביבי ספורט לשעות הפנאי. ספורט לסוגיו השונים, הוא מתחומי התחביבים המומלציםביותר, שכן כך ניתן להשיג כמה מטרות בו זמנית – הן ביצוע פעילות גופנית לה נזקקיםכל אחד ואחת מאיתנו והן הנאה צרופה.

אחד התחביבים המהווים גם תחום ספורטיבי בפני עצמוהפופולאריים בארץ בשנים האחרונות, הוא תחום הרכיבה בשטח. הכוונה היא לרכיבה על אופני שטח – אופניים הבנויות ומעוצבות במיוחד לצורך נסיעה בתנאי שטח לאסלול.

רכיבת שטח היא תחביב אשר הולך ותופס תאוצה בארץ , בזכותהיתרונות הרבים הקיימים בסוג רכיבה זה. מלבד ליתרונות הברורים אותם כבר הזכרנו –ביצוע פעילות גופנית בריאה והנאה מהרכיבה עצמה, קיים כאן גם יתרון מהותי נוסף החשובמאוד לאנשים רבים – שהייה ממושכת באוויר הפתוח תוך כדי טיול באזורים טבעייםוירוקים. כך, זוכים הרוכבים גם להכיר את הארץ וליהנות מנופיה היפים, בזמן שהםמקבלים גם את מנת הספורט השבועית שלהם.

כיום, פועלות בארץ עשרות קבוצות רכיבה המתקבצות יחדיו מדיסוף שבוע, ומנצלות את יום החופש ואת מזג האוויר הנפלא השורר בארץ לאורך מרבית השנה,על מנת לחרוש את שבילי העפר הרבים הנמצאים בארץ ולטעום קצת טבע וירוק.

אותם רוכבים בקבוצות רכיבה מסודרות מעידים כי הטיולהשבועי הוא עבורם הרבה יותר מהנאה או התעמלות. לדבריהם, מדובר בסוג של תראפיה ממש.לאחר שבוע עבודה קשה ותובעני, במסגרתו מעבירים רבים מאיתנו עשרות שעות במשרדיםוחדרי ישיבות, הרכיבה באוויר הפתוח ובשטחים הטבעיים והירוקים היא בגדר טיפול שלממש.

אותם רוכבים מעידים כי הם מחכים במשך כל השבוע בקוצר רוחלטיול של יום שבת, כאשר מדי שבוע נבחר איזור אחר בארץ לשם הגיוון והעניין. אופניהשטח מועמסות על מנשאים מיוחדים המתחברים לחלק האחורי של הרכב, כך שניתן להביאםבקלות לכל מקום בארץ.

לאחר יום רכיבה מעייף אך מהנה ושינה טובה, הם מוכניםלהתחיל שבוע עבודה ושגרה נוסף במלוא המרץ, במיוחד כאשר הם יודעים שבסופו של השבועהזה מחכה להם עוד טיול חלומי.

אם אתם מחפשים תחביב חדש שישלב בין התעמלות לטיול, כדאילכם לנסות קצת רכיבת שטח...


 



תגיות המאמר: אופני שטח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן ברנדס

מאת: לירן ברנדסחינוך ולימודים - כללי10/01/111565 צפיות
עבור מי שמבחן הפסיכומטרי אכן כל כך מפחיד ומלחיץ אותו עד שהוא מעוניין לנקוט בדרכים חלופיות על מנת להתחמק ממנו, קיימת דרך נוחה ואלגנטית = מכינות קדם אקדמאיות.

מאת: לירן ברנדסשייט27/12/101120 צפיות
בעולם של ימינו קיימים יותר תחביבים ספורטיביים שונים מאי פעם בעבר. מאות סוגים ותחומים שונים של ספורט ופעילות גופנית מעסיקים אותנו, כאשר כל אחד יכול לנסות כמה תחומים שהוא רוצה, עד שהוא מגיע לתחום הספציפי שמתאים לו ביותר.

מאת: לירן ברנדסלימודים אקדמאיים27/12/101017 צפיות
מרבית הצעירים בעולם המערבי פונים כיום ללימודים אקדמיים בשלב כזה או אחר בחייהם. מרביתם עושים זאת על מנת שיוכלו להשיג עבודה טובה ומניבה יותר לאחר שיסיימו את לימודיהם, אך חלקם פונים ללימודים אקדמיים מתוך עניין טהור – משיכה עזה לתחום כזה או אחר ורצון ללמוד אותו מן הבסיס בשלב הראשון (תואר ראשון) ולהמשיך ולחקור וללמד אותו בשלבים הבאים (תארים מתקדמים).

מאת: לירן ברנדסהלוואות26/12/101090 צפיות
עבור כל המטרות האלו ובכלל עבור כל מטרה שדורשת סכום כסף גדול במיוחד, קיימות בעולם הלוואות. כולם מכירים את הקונספט – אתה לווה מהבנק או מגוף מימון כלשהו סכום כסף כלשהו, מקבל את כולו מיידית, ואחר כך מחזיר אותו בתשלומים מדי חודש בתוספת ריבית – הרווח של אותו גוף מימון.

מאת: לירן ברנדסמוסדות לימוד24/12/101454 צפיות
אז איך בוחרים מתוך כל מערבולת המידע הזאת ,איך יודעים מה מתאים לי? החלטה על משהו ללמוד לפעמים נראית כמו משהו גורלי, עצם המחשבה על ההחלטה מה ללמוד, יכולה לעיתים להטריד את ראשינו במחשבות אינספור,

מאת: לירן ברנדסבתי מלון24/12/101270 צפיות
אחד היעדים הפופולאריים והאטרקטיביים ביותר הוא דווקא יעד קרוב יחסית, כלומר – יעד הנמצא בגבולות הארץ ולא מחוץ להם. הכוונה היא לבירת התיירות הדרומית של ישראל – אילת.

מאת: לירן ברנדסלימודים אקדמאיים24/12/101131 צפיות
מספר הסטודנטים במכללות בארץ הולך וגדל משנה לשנה. הסיבה העיקרית לכך היא שמכללות מתאפיינות במספר מאפיינים מרכזיים אשר אינם נכונים לגבי כל גוף לימוד.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204921 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205477 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172880 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173441 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173894 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173699 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163132 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica