חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמן אישי - איך תדעו למצוא מאמן אישי המתאים בדיוק לכל הצרכים האינדיבידואליים שלכם.

מאמן אישי

מתי ולמה כדאי לפנות לאימון עם מאמן אישי?

בכנות הרי שכולנו צריכים או יכולים להיעזר בשירותיו של מאמן אישי בכל שלב בחיינו, משום שאיש אינו מושלם ומאושר כל הזמן וכולנו רוצים לשפר,לתקן, לשנות או לקדם דבר כלשהו בחיינו או באופיינו.

דבר שיכול להוות בעיה הוא אי הבנה וחוסר ידיעה לגבי יכולותיו והכשרתו של מאמן אישי טוב, במה ואיך בדיוק הוא יכול לעזור ולאיזה שינוי הוא יכול להוביל אותנו.

לעתים יכול אדם לחיות את חייו במלואם עם בעיות שלא הגיוני כלל שיסבול מהם ושיגבילו אותו.

בלי לדעת בכלל על האפשרות והצורך שלו לשכור שירותו של מאמן אישי.

מזה זמן רב טיפול בנפשו ומוחו של האדם (טיפולים פסיכולוגיים למיניהם) נחשבת לטאבו של אליטות מסוימות בלבד ואפילו לפעמים טיפולים כאלה נחשבים לבושה ודבר שיש להסתירו, אך כעת בזמנים שבהם כל האינפורמציה נגישה לכל ובצורה שווה, מגמה זאת משתנה לה לאיתה ואנשים רבים מכל מעמד ניגשים לקבל אימון אישי שכעת גם נגיש מבחינה כלכלית לכל כיס ואדם.

מהו בעצם תפקידו של מאמן אישי?

תפקידו המוגדר של מאמן אישי הוא לתרגל איתנו ואף לאמן אותנו לשיפור תחומים בחיינו בהם אנו נתקלים בקשיים, ממש כמו ספורטאים להם יש מאמן ספורטיבי אישי(שמשם נלקח המונח), ייעודו של כל מאמן אישי הוא לעזור לנו לשננן תהליכים ונהלים לשינוי בחולשותינו.

על כל מאמן אישי לעבור הכשרה מקצועית שתקנה לו את הכלים המתאימים לעסוק בתחום האימון, זאת על ידי הכשרה שבעזרתה יוכל אותו מאמן אישי לגרום לשינוי מהותי בחייהם של אותם אלה שקודם לפנייתם אליו היו זרים לו לחלוטין, דבר שאיננו ברור מאיליו מכיוון שעל המאמן האישי קודם כל לרכוש את אמונו של כל מאומן בכדי שיוכל להאמין לשיטות האימון שלו ויפעל לפי הנחיותיו.

איך לבחור מאמן אישי טוב?

כמו בתחומים אחרים רצוי לבצע כמה הליכים למציאת מאמן אישי שיתאים לכם:

  • מומלץ לבדוק מהי הכשרתו של המאמן.
  • מומלץ לבקש מהמאמן ממליצים על עבודתו ולשמוע מהם אודות חווית האימון האישישלהם איתו.
  • מומלץ לעשות סקר מחירים קצר בכדי לעבוד עם מאמן אישי שמתאים לתקציבשלכם.
  • מומלץ לבצע תיאום ציפיות ושיחה מוקדמת עם המאמן ולחוש שישנה שפהמשותפת איתו.

כעת משבחנתם את כל הדברים הללו ובחרתם את מאמן אישי שמתאים לצרכים שלכם דבר חשוב נוסף הנו להגיע לאימון עם "ראש פתוח" להליך האימון מכיוון שהבסיס של הליך של עבודה עם מאמן אישי מושטת על מחשבה "מחוץ לקופסא".

מעוניינים שיטלפנו אליכם מאמנים אישיים מאזור מגוריכם עם הסבר והצעה כספית?

השאירו פרטיכם כאן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אדם אלמקייס מנהל אתרים:

interman.co.il - שיווק אינטרנטי - קידום אתרים - הפניית לקוחות לנותני שרותים עצמאיים.

פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים, עובדים סוציאליים, מאמנים אישיים, מאמנים עסקיים ועוד...

serviceman.co.il - הצעות לקבלת  אימון אישי, טיפול פסיכולוגי ממאמנים אישים, מאמנים עסקיים, ומגוון מטפלים פסיכולוגיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדם אלמקייס

מאת: אדם אלמקייסאימון אישי29/12/101016 צפיות
אימון אישי - האם אימון אישי הוא עוד אפיזודה חולפת בנוף חיינו? או אולי בעצם זהו מקצוע לגיטימי שהשימוש בו הופך לנחלת הכלל והלגיטימיות שלו גוברת מיום ליום.

מאת: אדם אלמקייסאימון אישי - כללי29/12/101004 צפיות
אימון אישי - האם אימון אישי הוא עוד אפיזודה חולפת בנוף חיינו? או אולי בעצם זהו מקצוע לגיטימי שהשימוש בו הופך לנחלת הכלל והלגיטימיות שלו גוברת מיום ליום.

מאת: אדם אלמקייספסיכולוגיה27/12/101196 צפיות
טיפול פסיכולוגי - תחילה רצוי להבין שטיפול פסיכולוגי הוא הליך שבנוי מכמה שלבים, ראשית על המטפל לאבחן את מושא הטיפול ואת הבעיה ממנה הוא סובל באם הוא מודע אליה ובאם לא, לאחר מכן על המטפל והמטופל להחליט יחד על מהו סוג הטיפול הנדרש, ולבסוף מגיע שלב הטיפול עצמו.

מאת: אדם אלמקייסאימון עסקי21/12/101128 צפיות
אימון עסקי - לכל בעל עסק או רעיון לעסק מומלץ לפנות למאמן עסקי טוב שידריך , ינווט, ובעצם יעזור לו להפוך את הכישרון או החלום שלו למציאות ולהצלחה.

מאת: אדם אלמקייסאימון אישי19/12/10897 צפיות
אימון אישי - מה הם התחומים?איך אימון מתבצע? מה זה בכלל אימון אישי? מהי הדרך הטובה ביותר לבחירת מאמן אישי? כולל כמה טיפים מעניינים והרבה מידע מעשיר.

מאת: אדם אלמקייסאימון אישי - כללי17/08/101111 צפיות
אני שמח שיש לי את האפשרות לרשום לכם כמה מילים על אימון אישי, תהנו

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205545 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196103 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194054 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173149 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173135 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162652 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162382 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica