חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי - האם זהו טרנד שיעלם?

אימון אישי – טרנד חולף?

האם אימון אישי הוא עוד אפיזודה חולפת בנוף חיינו? או אולי בעצם זהו מקצוע לגיטימי שהשימוש בו הופך לנחלת הכלל והלגיטימיות שלו גוברת מיום ליום.

השאלה בעצם היא אימון אישי לאן?

ואת התשובה אפשר לראות בכל פינה: בפריים טיים בערוץ 2 (משפחה חורגת), כמעט בכל חברה מסחרית שמכבדת את עצמה, אצל השכנים, אצל הדודים ובקרוב אולי אצלכם (אם תמשיכו לקרוא כנראה שאתם מעוניינים לעבור אימון אישי).

בהתחלה נראה היה שכל העניין של אימון אישי הוא בעצם המצאה דיי נחמדה שמתאימה לפלחים מאוד ספציפיים באוכלוסיה הן מבחינה כספית והן מבחינה מעמדית ואולי כמו עוד הרבה דברים שהחלו כטרנד גם אימון אישי יעלם מחיינו כשם שבא.

אבל בפועל אימון אישי (המוכר גם כקואוצ'ינג) רק צובר עוד ועוד תאוצה בכל שנה מצטרפים לשוק העבודה עשרות מאמנים אישיים חדשים המביאים רעיונות חדשים ורעננים לדרכי המחשבה אותם אנו מכירים, יותר ויותר בעלי עסקים בינוניים וחברות גדולות מעסיקים מאמנים אישיים כחלק בלתי נפרד מצוות העובדים שלהם בכדי להשתמש בכישוריהם להעלאת רמת עובדיהם האחרים ולשיפור הישגיי העסק. במקביל לא מעט בעלי עסקים קטנים או יזמים לפני פתיחת עסק מבקשים את שירותיו של מאמן עסקי שזוהי נגזרת נוספת של אימון אישי.

זוגות רבים נעזרים בהליך של אימון אישי בכדי לשפר או לתקן את מערכת היחסים שלהם כשהיא עולה על סרטון משפחות שנקלעות למצוקה בחיי היום יום, בכלכלת הבית או בחינוך הילדים נעזרות בהליך של אימון אישי בכדי "לצאת מהבוץ" הכלכלי או המשפחתי אליו נקלעו.

אז מה השורה התחתונה?

לסיכום אימון אישי הוא חלק מחיינו הוא מתאים לכל כיס וכמעט לכל מטרה התחום רק צובר תאוצה וזוכה ליותר הכרה וחשיפה, לכן ככל הנראה אימון אישי הוא לא טרנד הוא כאן בכדי להישאר.

בכדי לקבל הצעות ממאמנים אישיים וממאמנים עסקיים הקרובים לביתכם הכוללות הצעה כספית והסבר על אימון אישי השאירו פרטיכם כאן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אדם אלמקייס מנהל אתרים:

interman.co.il - שיווק אינטרנטי - קידום אתרים - הפניית לקוחות לנותני שרותים עצמאיים.

פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים, עובדים סוציאליים, מאמנים אישיים, מאמנים עסקיים ועוד...

serviceman.co.il - הצעות לקבלת  אימון אישי, טיפול פסיכולוגי ממאמנים אישים, מאמנים עסקיים, ומגוון מטפלים פסיכולוגיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדם אלמקייס

מאת: אדם אלמקייסאימון אישי29/12/101015 צפיות
אימון אישי - האם אימון אישי הוא עוד אפיזודה חולפת בנוף חיינו? או אולי בעצם זהו מקצוע לגיטימי שהשימוש בו הופך לנחלת הכלל והלגיטימיות שלו גוברת מיום ליום.

מאת: אדם אלמקייספסיכולוגיה27/12/101194 צפיות
טיפול פסיכולוגי - תחילה רצוי להבין שטיפול פסיכולוגי הוא הליך שבנוי מכמה שלבים, ראשית על המטפל לאבחן את מושא הטיפול ואת הבעיה ממנה הוא סובל באם הוא מודע אליה ובאם לא, לאחר מכן על המטפל והמטופל להחליט יחד על מהו סוג הטיפול הנדרש, ולבסוף מגיע שלב הטיפול עצמו.

מאת: אדם אלמקייסאימון אישי - כללי23/12/101067 צפיות
מאמן אישי - כמו בתחומים אחרים רצוי לבצע כמה הליכים למציאת מאמן אישי שיתאים לכם - מומלץ לבדוק מהי הכשרתו של המאמן. מומלץ לבקש מהמאמן ממליצים על עבודתו ולשמוע מהם אודות חווית האימון האישי שלהם איתו.

מאת: אדם אלמקייסאימון עסקי21/12/101127 צפיות
אימון עסקי - לכל בעל עסק או רעיון לעסק מומלץ לפנות למאמן עסקי טוב שידריך , ינווט, ובעצם יעזור לו להפוך את הכישרון או החלום שלו למציאות ולהצלחה.

מאת: אדם אלמקייסאימון אישי19/12/10896 צפיות
אימון אישי - מה הם התחומים?איך אימון מתבצע? מה זה בכלל אימון אישי? מהי הדרך הטובה ביותר לבחירת מאמן אישי? כולל כמה טיפים מעניינים והרבה מידע מעשיר.

מאת: אדם אלמקייסאימון אישי - כללי17/08/101111 צפיות
אני שמח שיש לי את האפשרות לרשום לכם כמה מילים על אימון אישי, תהנו

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205528 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196086 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194052 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173139 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173130 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162648 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162377 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica