חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בת מצווה - הפתעות במהלך אירוע בת מצווה

מאת: Seo-Eventבר ובת מצווה28/12/20101060 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד האלמנטים הכי מרגשים במסיבת בת מצווה עבור כל האורחים בכלל ועבור הילדים בפרט, הינם המתנות וההפתעות באירוע בת מצווה. עניין זה נכון במיוחד עבור כאלה שכבר ביקרו במספר אירועי בת מצווה מבית הספר או המשפחה. אירוע בת מצווה ייחודי באמת יהפוך לחוויה בלתי נשכחת, אשר תיזכר כאחד האירועים הכי כיפיים ומלאי שמחה, שיבלטו בין שאר חגיגות בת מצווה שהייתם בהם.

ניתן לבחור ממגוון עצום של הפתעות ומתנות שונות למסיבת בת מצווה. מתנות אפשר להביא לא רק לילדים, אלא גם לאורחים היותר מבוגרים באירוע. אחת ההפתעות שרבים נוהגים להכין למסיבת בת מצווה הינה חולצות טריקו של האירוע. על החולצה ניתן לשים איזה ציור משעשע או חמשיר, את השם ואת התמונה של הילדה ואת תאריך חגיגת בת מצווה. זה בהחלט רעיון נחמד, אך הוא כבר נוסה כל כך הרבה פעמים, שאולי עדיף לעיין גם ברעיונות נוספים.

פרטי לבוש אחרים או אביזרים נלווים הם גם רעיון לא רע בכלל. באירוע בת מצווה אפשר לחלק כובעים, תיקים, שרשראות או צמידים אופנתיים. כמו כן, אפשר להכין חבילות שי עם ממתקים והפתעות אחרות.

אף על פי כן, כשמדובר באירוע בת מצווה איכותי ומושקע, אף פעם לא יזיק לעשות צד נוסף ולהפוך את ההפתעות למיוחדות באמת. צריך לחשוב על הנושא למסיבת בת מצווה ועל הפתעה שקשורה לנושא. לדוגמא, אם מסיבת בת מצווה היא בנושא "ספורט", אפשר לחלק מתנות "ספורטיביות" לאורחים, כגון כדורים, כובעים, מזכרות ומשחקים שונים. אם הנושא הינו "חוף הים", אפשר לחלק כדורים מתנפחים, מטקות, בקבוקים קטנים של קרם הגנה, מחצלות לים או כל דבר אחר שנראה לכם מתאים.

החלק הכי נחמד בכל הסיפור הוא שהמתנות וההפתעות הקטנות הללו לא עולות הרבה כסף. מה שחשוב באמת הוא להחליט על התקציב למסיבת בת מצווה מלכתחילה ולהיצמד אליו, אחרת תמצאו את עצמכם מוצאים יותר ויותר כסף בלי לשים לב. העלות הסבירה הינה 10 שקלים להפתעה. תיקחו בחשבון, שאם אתם קונים כמות – העלות של ההפתעות תרד בצורה משמעותית.

כמובן שאין שום דבר רע בללכת על האפשרויות השגרתיות יותר כמו חולצות או חבילות ממתקים. אף על פי כן, כמה שהאירוע בת מצווה יותר מיוחד, ככה האורחים ייהנו יותר. שנים רבות יעברו ותוכלו להיזכר במסיבת בת מצווה הזאת בחיבה גדולה רק בזכות ההפתעות הקטנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Seo-Event חברת קידום אתרים בתחומים שונים.

בין לקוחותנו :  מוסיקה לאירועים , מועדון בת מצווה   ועוד רבים אחרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Seo-Event

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121257 צפיות
כל מה שיש לדעת על שליחויות משפטיות , מהן שליחויות משפטיות ולאן ניתן לבצע שליחויות משפטיות

מאת: Seo-Eventבריאות השן04/07/121109 צפיות
יישור שיניים הינו תהליך שמרבית בני הנוער חווים , קראו כיצד לצלוח תהליך יישור שיניים

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121214 צפיות
חשיבות בניית תוכנית עסקית להצלחת המיזם/ העסק שלך. דגשים לבניית תוכנית עסקית מנצחת

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121177 צפיות
החלטתם לקחת הלוואה לעסק , קראו על מה חשוב לשים דגש לפני התחייבות להלוואות לעסקים

מאת: Seo-Eventשיווק05/04/121256 צפיות
הסבר על חשיבות כרטיסי ביקור איכותיים לבית העסק וכמו כן תרומתו של עיצוב / הדפסת כרטיסי ביקור איכותיים

מאת: Seo-Eventשיווק22/01/121477 צפיות
כל מה שיש לדעת על מגנטיים פרסומיים , איפה כדאי להזמין , מה כדאי להדפיס וכל מה שיש לדעת על סוגי מגנטים שונים.

מאת: Seo-Eventשיווק30/12/111285 צפיות
עיצוב פנקסי חשבוניות וכאטיסי ביקור לנשים שונה מעיצוב כרטיסי ביקור וחשבוניות לנשים. להלן כמה מהסיבות הנפוצות בהבדלים בין כרטיסי ביקור ופנקסי חשבוניות לנשים וגברים

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195844 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181626 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181330 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182066 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182704 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172311 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172666 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica