חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק ברשתות חברתיות - טיפים עניניים

מאת: שגיאשיווק באינטרנט30/12/20101001 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות הוא מושג שאנשי השיווק באינטרנט לא הכירו אותו לפני כעשור, היום כאשר אנו אומרים שיווק ברשתות חברתיות אנו מתכוונים לשיטות שיווק באינטרנט שאינן שייכות לשיווק המסורתי אלא לשיווק של עידן האינטרנט. שיווק ברשתות החברתיות מתאפיין במעורבות ברשתות חברתיות ובאתרי פורומים וקהילות במטרה להשיג יעדים עסקיים. המגמה של שיווק ברשתות חברתיות התגברה בעיקר בעקבות המעבר לעידן של WEB2 .

שיווק ברשתות חברתיות שונה משיווק באמצעות באנרים או שיווק באמצעות פרסום ממומן, זהו שיווק באינטרנט שפועל במינון נמוך ובצורה עדינה כדי לא להפריע לקהל הגולשים , שיווק ברשתות חברתיות הוא שיווק שבו הרשתות החברתיות הן הבמה והגולשים הסמויים או הגלויים הם השחקנים שמופיעים על הבמה ומעוררים  את הבאזז הרצוי ויוצרים את מסר השיווקי הרצוי, שיווק ברשתות חברתיות מתנהל באמצעות רב שיח אינטרנטי שכול להביא תועלת שיווקית רבה לכל עסק, זהו המצב ההפוך משיווק מסורתי המתנהל באגרסיביות ומתקבל במקרים רבים בחוסר אהדה ועצבנות מצד הציבור הרחב. כיום תהליכי בניית אתרים לוקחים בחשבון כבר בזמן האפיון המקדים של בניית האתר את תהליכי השיווק ברשתות החברתיות ומציגים יכולות אינטגרציה בין האתר החדש לבין הרשתות החברתיות.

שיווק  ברשתות חברתיות יש לו יתרונות רבים והוא יכול להשיג תועלות רבות בינהם:

• שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לגורם המשווק לקהל חוות דעת ותגובות אמיתיות מצד הלקוחות השונים, וכך הוא יכול להתאים את עצמו לציבור הלקוחות וללמוד כיצד להגיע למצב של שירות אופטימאלי או קו ייצור אופטימאלי. בניית אתרים נכונה תדע לאמץ את הסנכרון בין פייסבוק או טוויטר למשל לבין תהליך בניית האתר

• שיווק ברשתות חברתיות הוא שיווק אינטרנטי ממוקד המאפשר לחברה המשווקת לנהל מערכת יחסים עם צרכני הקצה וכך החברה יכולה להתאים את עצמה בצורה מקסימאלית לצרכים ולהעדפות של כל צרכן קצה, כך למשל חברה המשווקת גאדג'טים תוכל לשווק את עצמה ברשת חברתית של חובבי גאדג'טים ולהתאים לכל אחד מצרכני הקצה את המוצר המתאים לו.

• הפקת קמפיין של שיווק ברשתות חברתיות מהירה הרבה יותר מהפקת קמפיין פרסומי אחר וכמובן זולה הרבה יותר- הפקת קמפיין שיווקי ברשתות החברתיות אינה דורשת מאתנו להפיק פרסומת , להיעזר בשירותי גרפיקאי או קופירייטר, והחשיפה של הקמפיין אינה בפני כל הציבור אלא רק בפני קהל יעד ממוקד שאכן סביר שיתעניין במוצר או השירות המשווקים.

שיווק ברשתות חברתיות הוא תחום חדש בשיווק באינטרנט שלא כל אחד יודע ומכיר אותו, ולכן מי שמחליט לשווק את עצמו באמצעות רשתות חברתיות חשוב שיפנה רק אל חברות המתמחות בתחום של שיווק ברשתות חברתיות הצוות המקצועי שלהן מכיר את כל האסטרטגיות והטכניקות שיש להיעזר בהן במטרה להשיג את היעד של שיווק ברשתות החברתיות. וכמו כן, חשוב לציין לא פחות שאם אתם מעוניינים בבניית אתרים שיווקיים רצוי לתכנן כבר בשלבי בניית האתר המוקדמים את התאימות בין הרשת החברתית הרלוונטית, על פי רוב בישראל זה פייסבוק, לבין תהליכי בניית האתר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121467 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121378 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111757 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112020 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115274 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119251 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111755 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213531 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184490 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162422 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163288 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153254 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica