חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך כושר אישי מסביר את יתרונות האימון בעזרת אופני כושר

מאת: נועם שימלראופניים31/12/20102053 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

את זוכרת את הרגע בו קנית בשיא ההתלהבות את אופני הכושר או את ההליכון שלך וחשבת שזה ישנה לך את החיים? הרי עם מכשיר כושר בבית התירוצים נגמרו!! כעת, בהסתכלות לאחור, משהו באמת  השתנה :  יש לך פחות מקום בסלון וחתיכת "רהיט" שלא ממש משתלב עם הרקע...

ממצאי מחקר שנערך באוניברסיטת ניו סאווט וואלס שבאוסטרליה עלולים לגרום לך לעלות שוב על האופניים והפעם....עם תוצאות!

פרופסור סטיב בוטצ'ר ועמיתיו  ערכו מחקר שהשערתו הייתה שאימון כושר קצר יחסית בקצב משתנה יהיה אפקטיבי יותר מאימון ארוך בקצב קבוע. הסיבה : הכנסת הגוף למצב של סטרס אשר תוביל ליצירת רמות גבוהות של  הורמונים הגורמים לשריפת שומנים כמקור לאנרגיה מיידית .

המחקר נערך על קבוצה של 45 נשים הסובלות מהשמנת יתר ואשר חולקו לשתי תת קבוצות שהתאמנו 3 פעמים בשבוע במשך 15 שבועות ברכיבת אופני כושר. הקבוצה הראשונה התאמנה במשך 20 דקות בלבד לפי פרוטוקול מחזורי של 8 שניות עבודה בעצימות גבוהה(ספרינטינג) ולאחר מכן 12 שניות של אימון בקצב קליל , המכונה גם מנוחה אקטיבית. הקבוצה השנייה התאמנה במשך 40 דקות  בקצב קבוע. יש לציין כי הרגלי האכילה של שתי הקבוצות לא סבלו כל שינוי כך שהמשתנה היחידי נשאר אופן האימון.

בתום 15 השבועות על פניהם נערך המחקר, גילה צוות המדענים כי אכן השערת המחקר הייתה נכונה. אף על פי שהקבוצה הראשונה התאמנה חצי מהזמן של הקבוצה השנייה, הנבדקות  שרפו פי 3 יותר שומן!! נכון, פי 3!! ממצא נוסף מפתיע במיוחד  של המחקר   היה שלא רק  ירדו חברות הקבוצה הראשונה במשקל אלא גם הורידו את ההיקפים באזורים הידועים כבעייתיים במיוחד, כגון הישבן והירכיים!! בוטצ'ר מעיד על כך שאף על פי שממצא זה הינו משונה ונוגד את ההנחות הקודמות שלא ניתן להוריד שומנים מאזורים ספציפיים בקלות, הוא היה עקבי בקרב כל הנבדקות אשר התאמנו לפי 8-12! יתכן כי ברכיבת אופניים אזורים אלה פעילים במיוחד וכי ניתן להגדיר מטרות שונות ובהתאם לבחור סוגי אימון שונים כגון חתירה, הליכה, שחיה או אימון כושר כללי ולהשתמש באותה נוסחה!  המדען ממשיך  ומוסיף :"אנו מאמינים כי הפרוטוקול מצליח מכיוון שהוא גורם לתגובה מטבולית ייחודית"!

ממצאי המחקר הוצגו וזכו לערכה ב "Heart Foundation" וב- " American College of Sports Medicine"

אז , איך עושים את זה?

עולים על האופניים ומפדלים בקצב אינטנסיבי במשך 8 שניות ולאחר מכן בקצב קליל במשך 12 שניות וכך חוזרים על הנוסחה במשך 20 דקות כאשר אחרי כל 4 דקות עושים הפסקה של דקה!

ניתן לרוץ לפי אותה נוסחה ואף לבצע אימון כוח!

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נועם שימלר הינו מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי באמצעות שיטת אימון ייחודית ויועץ תזונה נכונה ואורח חיים בריא.

http://www.personal-trainer.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נועם שימלר

מאת: נועם שימלראימונים31/10/115546 צפיות
למה אימון פונקציונלי? הבחירה היא לגמרי לא מקרית! אני בהחלט מאמין כי זהו הדור החדש באימון הכושר, גם בארץ. המטרה המרכזית של אימון מסוג זה אינה לשפר או לשנות את המראה החיצוני בלבד אלא לשפר את כל מרכיבי הכושר הגופני

מאת: נועם שימלראימונים23/04/111765 צפיות
אתה שונא חדר כושר, יהיו הסיבות אשר יהיו, אבל אתה לא רוצה להזניח את הגוף שלך. אתה לא צריך! תוכנית טובה לאימון בבית יכולה להיות הפתרון המושלם עבורך!

מאת: נועם שימלרספורט וכושר גופני - כללי19/04/111615 צפיות
כושר גופני הינו דבר אשר חשוב לכל אדם ואדם, ועל כך אין עוררין. לא לכל האנשים יש את היכולת או את הכישורים הנדרשים על מנת להשיג כושר גופני טוב, וכאן מקומו של מאמן כושר אישי. מאמן כושר אישי כשמו כן הוא, הוא מסייע למי שמעוניין לשפר את הכושר הגופני שלו בעזרת אימוני כושר אישיים הבנויים ומותאמים באופן אישי לכל אדם ואדם.

מאת: נועם שימלראימונים16/04/111610 צפיות
בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות הכללית לנושא חשיבות השמירה על כושר גופני והשימוש באיש מקצוע כמו מאמן כושר אישי. יותר ויותר אנשים מבינים כי בכדי להזדקן על הצד הטוב ביותר, עם כמה שפחות סבל והרעה במצב הגופני, יש להתאמץ בגיל צעיר יותר, לשמור על הגוף, ולפתח כושר גופני ברמה סבירה ששומרת על הגוף ועל המערכת החיסונית.

מאת: נועם שימלראימונים16/04/111820 צפיות
אחד היעדים החשובים לאישה לאחר לידה הוא "לחזור לעצמה", לחזור לגזרה שהייתה לה לפני הלידה. לא קל לעשות מהלך כזה במיוחד אם האישה עדיין מניקה ונושאת עימה תזונה אשר חשובה לתינוק. מאמן כושר אישי יכול לסייע לאישה אחרי לידה לחזור לכושר גופני, לשנות שוב את הרגלי התזונה והאכילה שלה, במטרה לחזור למסגרת הידועה והמוכרת לה ולסביבתה. לעיתים קרובות מקובל להיעזר בשירותיו של מאמן כושר אישי במקרה זה, שיש לו ניסיון בתהליך ויכול לקדם אותו באופן משמעותי

מאת: נועם שימלראימונים16/04/111514 צפיות
אימון כושר אישי הוא אחת הדרכים המקובלות בשנים האחרונות לשמור על כושר גופני. מאמן כושר אישי הוא איש המקצוע המתאים ביותר לאנשים רבים: הוא מדויק, הוא קפדן, אינו מוותר אך יודע להקל, מפרגן ותומך, ועוד תכונות רבות אשר עבור אנשים רבים מסייעות לשמור על כושר גופני, ועל מודעות לחשיבות בשמירה על כושר גופני.

מאת: נועם שימלראימונים02/04/111381 צפיות
אחת התופעות הידועות בשנים האחרונות בארץ היא הרחבת המודעות באשר לחשיבות השמירה על כושר גופני ועל מודעות גופנית מפותחת. אנשים רבים בכל הגילאים מתאמנים בכל מיני מסגרות כגון חוגי פילאטיס ויוגה, חדרי כושר וגם במסגרות של אימון כושר אישי. ישנם יתרונות רבים לאימון בעזרתו של מאמן כושר אישי. נמנה כאן כמה מהם.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213860 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182348 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182011 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152474 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152128 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152241 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151897 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica