חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בעצירות כרונית

עצירות כרונית היא מקרה בו הקושי ביציאות הינו מתמשך ולאורך זמן, עצירות כרונית מאובחנת כאשר פעולת ההתרוקנות מלווה במאמץ ובכאבים. לעיתים רבות המאמץ והלחיצה בזמן הרצון להתפנות עשוי לגרום לטחורים. כמובן שבמצבי עצירויות מתמשכות מומלץ להתייעץ מול גורם רפואי מוסמך, לאבחן את הסיבה לבעיה ולמצוא טיפול תרופתי מתאים.

כיצד ניתן למנוע עצירות כרונית ?

עצירות יכולה להיגרם לכל בעלי הרגישות במערכות העיכול. ניתן להפעיל טיפול נגד עצירות הקודם להתפרצות התופעה. השיטה המומלצת ביותר היא לנטול תרופה כנגד תופעת עצירות, התרופות הקיימות בבתי המרקחת מאושרות בפיקוחו של משרד הבריאות והן אפקטיביות באופן משמעותי וניכר.

שתיית מים מרובה היא שיטה נהדרת למניעת עצירות , הנוזלים מרככים את הצואה ומסייעים ליציאות חלקות. תזונה המתאפיינת באכילת מזון עשיר בנוזלים בפירות ובירקות הינה חיונית לעיכול. מזון עשיר בסיבים תזונתיים מסייע לפעילות מערכת העיכול, וכמו כן, מאכלים כמו שזיפים מיובשים, שמן זית, שקדים, דגים, מעדני ביו ועוד, אלו הם מזונות המזרזים את פעולת העיכול וממריצים את פעולת המעיים. מומלץ להיות פעילים מבחינה גופנית, זוהי שיטה נוספת המקלה על המרצת פעולות העיכול ולמניעת עצירות כרונית.

חשוב להבחין :

שתיית קפה או תה מעוררת צורך ליציאה, אם כי מוטב שלא להישען על כך ולפתח צריכה מוגברת של קפאין. החדרת קפאין בצורה בלתי מבוקרת עשויה דווקא לגרום לעצירויות.

אכילת מזון עשיר בסיבים תזונתיים ודגנים מלאים הינה מומלצת, אולם אכילה של ארוחות כבדות וגדולות עלולה לגרום לתהליך איטי של פעולת העיכול ופירוק האוכל בגוף. מומלץ להעלות את מינון הארוחות היומיות ולהקטין את הכמות בכל ארוחה. בשיטה זו , הגוף יוכל לפרק בקלות את המזון ללא חשש לעצירות.

 



תגיות המאמר: עצירות, עצירות כרונית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181356 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181874 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181740 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182811 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172193 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175587 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171757 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223174 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213669 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201749 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201520 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201796 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201506 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191985 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica