חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בדיקות איידס

בדיקות איידס – האם זה מפחיד אותך? בדיקות איידס – איך? למה? כמה? היכן?

בדיקות איידס – זה אנונימי או לא?

בדיקות איידס – כמה זה עולה ותוך כמה זמן אדע את התשובה?

הבורות על בדיקות איידס תקפה לגבי מחלות מין .

מחלות מין – מה זה בדיוק?

מחלות מין – למה לי להזהר?

מחלות מין – אפשר למות מזה?

מחלות מין – האם רק בנות נדבקות בזה?

אני אומרת – לבורות אין סוף (בניגוד להרבה דברים אחרים). 

עוד אני אומרת – באינטרנט יש הרבה רע, הטוב שבו זה המידע, הידע, האפשרויות להבין, לחקור, ללמוד. אז כן, באינטרנט אפשר ללמוד די בקלות (עם ידע בסיסי בכימיה) איך להכין פצצה.  

מצד שני, אני רוצה להאמין (ומקווה לא להתבדות מתישהוא) שעל אף שהמידע זמין, ובהינף כמה תיקתוקים אפשר לקבל מידע שלם, גדול וכולל – רק מעטי מעט (הלא שפויים שביננו / טרוריסטים / אנרכיסטיים) אכן יממשו את בניית הפצצה ויממשו את הפוטנציאל שלה.

אך עזבו פצצות ובואו נחזור ל – מחלות מין .  איידס למשל, כל ילד בן 12, יודע את פירוש המילה בגלל ההיסטריה והמוות הרב שהיה בעיקר בשנות ה-80 ובשנות ה-90 בכל רחבי העולם.

אבל מה על מחלות מין אחרות, למה הבורות חוגגת? מי אשם בזה?

אני תוהה - האם צריך להגיע למגפה של מחלת מין (כמו  ה- איידס למשל) על מנת שאנשים ידעו, ילמדו, יחקרו, יבינו ויזהרו?  שמתי לב גם שכמה שיש מודעות גדולה (וטוב שכך) למחלת ה- איידס , עדיין המודעות היא נמוכה יותר מאשר בתחילת שנות ה- 2000, לאחר הבום של שנות ה-90 בהן הפחד מהמחלה היה גדול יותר (ובקורולציה המודעות הייתה גדולה).

ולתשובות –  בדיקות איידס הן חינמיות, בהחלטת אנונימיות והתשובה תוך שבוע (יש כיום בדיקה  הבודקת האם נגיף ה- איידס קיים בגופך ותוך חצי שעה מעניקה לך תשובה) כאשר מומלץ לקיים שוב בדיקה אחרי חצי שנה, כי לעיתים מרגע ההידבקות ועד הוכחת קיום הנגיף עוברת חצי שנה (עם זאת, חשוב לציין שכיום חלה התקדמות מדהימה בנושא ו- איידס כיום הוא לא מה שהיה פעם, מכל הבחינות).

 

 

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנחת קבוצות, כותבת רוב חיי ועוסקת בתחומי ידע רבים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LIKE TO WRITE

מאת: LIKE TO WRITEדתות14/03/111485 צפיות
שידוכים של הכרויות ברסלב הם עולם בפני עצמו. שידוכים של הכרויות לדתיים הם עולם בפני עצמו גם כן. שידוכים של הכרויות ברסלב רלוונטיים לבני ובנות ברסלב או לבעלי ובעלות תשובה שדבקו בדרך הברסלביות. שידוכים של הכרויות לדתיים רלוונטיים לדתיים ולדתיות מכל גווני הקשת, הצבעים והמינים של הדת. הכרויות ברסלב יותר מוקפדות וקפדניות, תחת חוקים, כללים ואיסורים.

מאת: LIKE TO WRITEמשפחה וזוגיות - כללי06/03/111407 צפיות
קצת הסבר על פירוש השם איידס ; תסמונת כ"רבים" למילה ביחיד "תסמין"; למחלת ה – איידס ( מחלת מין ) תסמינים רבים ולא תסמין בודד. למה במילה איידס כשל חיסוני? כי במציאות כאשר נשאים או חולים ב – איידס קיים חוסר תיפקוד חמור עד כדי מוחלט של מערכת החיסון (מערכת החיסון היא ה- מערכת החשובה בגוף האדם). למה במילה איידס נרכש? כי מדובר על מחלה שאיננה תורשתית (כמו מחלות רבות נוראיות) אלא מחלה נרכשת – נדבקים בנגיף.

מאת: LIKE TO WRITEחוק ומשפט - כללי06/03/111688 צפיות
פיצויים ו – פיטורים ה- HIGH LIGHT ב – דיני עבודה ועדיין יש תחומים רבים בתוך דיני עבודה ; נושאים אחרים, חשובים לא פחות. רשימה חלקית של נושאים הנמצאים תחת אצטלת דיני עבודה הם; הלנת שכר, הגנה מגדרית, הגנה אתנית, הגנה גילאית, זכויות ליולדת, זכויות לבן הזוג של היולדת, ענייני פנסיה, ענייני ביטוח לעובד ולעובדת במקום העבודה, חופשה שנתית, תחומי חוזים, בוררויות, גישורים ועוד ועוד ועוד.

מאת: LIKE TO WRITEדתות06/03/111713 צפיות
ברסלב , שידוכים , אומן – עולה השאלה האם אמנם יש קשר בין השלושה. האם קיים קסם בשילוב השלושה, האם המציאות היא הרבה יותר רוחנית ממה שנדמה, האם רוחו של רבי נחמן מ – ברסלב שורה בעיר אומן ואכן מביאה אהבה, פרנסה טובה ושפע של הצלחה? יש שיאמרו שיש תשובה, יש שיאמרו שאין. מה שבטוח – ברסלב , שידוכים ו – אומן מעוררים סקרנות עצומה.

מאת: LIKE TO WRITEמחשבים וטכנולגיה - כללי04/03/111722 צפיות
היום בערבוב בין התחומים, החלפת המוצר כל חצי שנה, השוק החופשי, הגלובליזציה והקפיטליזם החונקים את האדם – איך הוא ידע (הוא לא בן ה-16 שמקליד עיוור ומכיר כל מיני קיצורי מקלדת = הלהיט החדש: מספרים במקלדת שמדמים אותיות. הידעתם?) מה היא מדפסת צבע טובה? איך ידע מה ההבדל בין מדפסות לייזר ל – מדפסת צבע ? איך ידע מה כדאי לו למשרד – מדפסת משולבת , מדפסת צבע או מדפסות לייזר ? איך?

מאת: LIKE TO WRITEדיני עבודה01/03/111349 צפיות
ל – עורך דין תעבורה כובעים רבים ולעיתים קיים בלבול בקרב הציבור לגביי האינטרסים של עורך דין תעבורה . עולות שאלות כמו – האם עורך דין תעבורה בעל אינטרסים מנוגדים? האם עורך דין תעבורה פועל לטובת המשטרה או בכלל לטובת האזרח? האם עורך דין תעבורה יכול להגן במקרים של חצייה בעת רמזור אדום או במקרים של נסיעה במהירות הגבוהה בהרבה מהקמ"ש שהחוק מתר לנסוע בו.

מאת: LIKE TO WRITEקנין רוחני03/01/111558 צפיות
יש עורכי דין המגנים על זכויות יוצרים והמגנים על קניין רוחני ועושים יותר כסף מעורכי דין העוסקים בפלילי ובחוזים. יש עורכי דין מצוינים בתחום זכויות יוצרים ובתחום קניין רוחני ויש עורכי דין גרועים בתחום החוזים ובתחום הפלילי, ולהיפך. אין ערובה לכלום, גם לא לגבי עורכי דים העוסקים ב- קניין רוחני וב- זכויות יוצרים .

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181808 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181146 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181090 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181455 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152561 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152559 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152035 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica