חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק באינטרנט באמצעות תוכנית עסקית

מאת: שגיב אמריקידום אתרים03/01/20111418 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעשור האחרון משכילים יותר ויותר יזמים ועסקים להבין את הצורך שבכתיבת פרק העוסק בשיווק על ידי תוכנית עסקית ומימושו הלכה למעשה בהתנהלות של העסק. שיווק נכון מסייע להבנת השוק, להעלאת המודעות ליתרונות המוצר ולמכירה בפועל, ובכך מסייע משמעותית להצלחת המיזם. עם זאת, בעוד שתחום השיווק בארץ ובעולם מתפתח במהירות באמצעות אפיקים חדשים ורעיונות יצירתיים, מרבית היזמים וכותבי התכנית העסקית עדיין משתמשים רק בשיטות השיווק המסורתיות. אחד הערוצים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות הוא שיווק באמצעות האינטרנט, המשיג תוצאות נוחות, אפקטיביות וזולות יותר.

פרסום באינטרנט

אתרי החדשות והפורטלים המרכזיים באינטרנט זוכים להיקפי חשיפה גבוהים ממקבילות החדשות בטלוויזיה ובעיתונות אולם הפרסום בהם עדיין זול יותר. באנר מפתה באתר מרכזי יכול להעלות מודעות למוצר, בעיקר אם הוא מתאים לקהל רחב ולסביבה טכנולוגית. משרדי הפרסום בדרך כלל ממליצים גם על חשיפה באמצעים אלה כחלק מפריסת המדיה שהם מציעים ללקוחותיהם.

בניית אתר לעסק

אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור הוירטואלי של העסק, המספק חשיפה זולה לקהל לקוחות רחב יחסית. עלות ההקמה של אתר אינטרנט נעה סביב אלפי שקלים בודדים, אך באמצעות אתר האינטרנט ניתן לספק תדמית מקצועית לעסק, לספק מידע ללקוחות מקומיים וגלובליים ולהעביר עדכונים וחדשות באופן שוטף. מומלץ לתקצב את הקמת האתר לעסק כבר בתכנית העסקית, כחלק מהתקציב השיווקי הכולל, וכבר ביום ההשקה של המיזם להעלות לאוויר אתר מושך ומספק מידע.

דף בפייסבוק

אתר "פייסבוק" נחשב כיום לאחד האתרים הפופולאריים  ברשת, עם מיליוני מנויים ברחבי העולם. בשנתיים האחרונות פתח האתר את הקוד שלו בפני מתכנתים ובוני אתרים, כדי לאפשר פיתוח של דפים חברתיים, אפליקציות ומנועים חכמים המשמשים לקידום העסקים עצמם. הדף פועל כאתר אינטרנט לכל דבר, אך מגיע לתפוצה ממוקדת ומפולחת יותר, ובעלות זולה יותר. כמו בניית אתרים, גם הקמת דפי פייסבוק דורשת התמחות של חברת תוכנה, ולכן יש לתקצב את העלות בתכנית העסקית.

טוקבקים ופורומים

אמצעי שיווק נוסף, הפעיל בדרך כלל עבור עסקים גדולים הפועלים גם בתחום שירות הלקוחות, הוא באמצעות העסקת עובדים או חברות חיצוניות, שתפקידם לכתוב טוקבקים או הודעות פורום בשם החברה או לשבח את החברה בעילום שם. העסקת כותבים מאפשרת גם להעלות את המודעות למוצרים וגם לנתב דעת קהל חיובית על איכות הפעולה שלהם ועל איכות שירות הלקוחות, ללא עלויות פרסום. אחד מהאפשרויות הטובות ביותר לשיווק עסק באינטרנט, הוא כמובן- קידום אתרים אורגני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיב SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיב אמרי

מאת: שגיב אמריטבעות אירוסין ונישואין05/07/122143 צפיות
מאמר בנושא טבעות אירוסין. מידע אמין ושימושי העוזר בקניית טבעות אירוסין למינהן ונותן טיפים לבחירת חנות תכשיטים טובה.

מאת: שגיב אמריאדריכלות16/04/121412 צפיות
עיצוב חדרי שינה הוא נושא רגיש מאוד. חוץ מחדר האמבטיה, חדר השינה הוא החדר הכי אינטימי בבית שלנו ובחיים שלנו. חשוב מאוד שנרגיש בנוח בחדר השינה שלנו ושיהיה לנו נעים ללכת לישון בו.

מאת: שגיב אמרישיער09/04/121553 צפיות
תוספות שיער הפכו בשנים האחרונות לאופנה של ממש בשנים האחרונות. תוספות שיער הן למעשה שיער סינתטי או שיער טבעי אותן מדביקים או שוזרים אח השיער הקיים שלכן. תוספות שיער יכולות לשדרג לנו את המראה החיצוני ולהעניק לנו את המראה שתמיד רציתן. תוספות שיער מתאימות לכל מי שמעוניינת. במראה זוהר.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119977 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: שגיב אמריאילוף בעלי חיים15/09/111935 צפיות
מספרה לכלבים זוהי מספרה שמעניקה טיפולי יופי לכלבים שלנו, כן לא רק לנו מגיע להיות יפים ומטופחים, מסתבר לגם לכלב שלנו יש צרכים.....

מאת: שגיב אמריזוגיות ואהבה22/08/111398 צפיות
הרבה פעמים בני זוג מחליטים לפתע לגשת לייעוץ זוגי, בעיקר מאחר והם הלכו קצת לאיבוד בתוך המערבולות הרגשיות המהווים אתה היום יום שלהם. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע בנושא

מאת: שגיב אמרימסחר אלקטרוני22/08/111900 צפיות
אתרי דילים יומיים? זה המקום בשבילכם! במאמר זה תוכלו לגלות את נפלאות המחיר ה"קצת יותר זול" הכל דרך רכישה חברתית!

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213446 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211718 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172907 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172650 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172532 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica