חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער – דיסקרטיות - איכות - שירות

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער03/01/2011950 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת הסיבות שלקוחות נמנעים מלבצע הסרת שיער לצמיתות, היא חוסר דיסקרטיות והמוניות במכונים.

לא כל לקוח מעוניין שידעו שהוא מסיר שיער, על כן עליו לחפש מקום שונה, עם צניעות, שימנע ממנו מלהיחשף ובכך יגן על פרטיותו.

מקום שכזה יהיה עדיף אם הוא ממוקם ברחוב שקט ולא רועש ושהתנועה בו אינה סואנת וחשוב שתהיה בו חניה חינמית זמינה הקרובה למכון, שלא תעכב את הלקוחות ושהמרחק בין החניה לכניסה למכון יהיה קצר ויוסיף נוחות.

ישנם גם לקוחות עסוקים, כמו עורכי דין, רופאים, בעלי חברות, מנהלים, ספורטאים שחקנים וכיוצא בזה, שקשה להם למצוא חלון פנוי ביומן, ולכן לצורך כך הכרחי שאם כבר קובעים תור, לא תהיה המתנה ממושכת כבמכונים המסחריים, אלא קבלת לקוחות בשעה מדוייקת.

ועוד דבר נוסף, שחלק מהלקוחות דורשים ושכדאי לקחת בחשבון הוא זה שכאשר מעוניינים לא להיחשף, אף אחד לא יהיה נוכח במכון להסרת שיער באותה פגישה טיפולית, כמו שהשכרתם את המקום לעצמכם ושכל ההתייחסות תתרכז רק בכם, ולא שהמטפלת שלכם תהיה עסוקה בלהשיב ולקבל טלפונים, או להתעסק בדברים נוספים.

אם אתם מחפשים מכון להסרת שיער שכזה, הגעתם למקום המתאים. כל שעליכם לעשות הוא, להגיע בזמן, להתקבל מיד ולבצע לאלתר טיפול הסרת שיער ולהשתחרר לעיסוקכם.

המכון לטיפולי הסרת שיער נמצא ברחוב הסחלב 8א ברעננה ברחוב קטן ושקט, כמו המכון עצמו.

הוא אינו דומה כלל למכונים המסחריים הגדולים, להיפך, המכון קטן בשטחו ומרווח, אינו מפואר על מנת להרשים, אולם אסתטי ונעים ומאובזר במקצועיות. המכון נקי ומשרה אווירת נינוחות ומתמחה בתחום הסרת שיער לצמיתות משנת 2003 . המכון הוקם על ידי דניאלה הט, שפרשה מתחום ההייטק והחליטה להיות עצמאית.

כל לקוח מקבל יחס ייחודי והוא עולם ומלואו, עם אישיות מיוחדת ולכן הטיפולים מותאמים באופן רגיש ואישי במיוחד.

במכון הלקוחות מקבלים יעוץ מקצועי, עם הרבה סבלנות וסובלנות, אפילו במקרים שתחליטו לא לבצע בו את הטיפולים שלכם, אתם תרגישו שאין בכוונת העסק ללכוד אתכם בכל מחיר.

כל הנושאים והתנאים, כולל המחירים והמבצעים לסוגיהם, פתוחים לציבור הרחב.

במכון מקפידים מאוד על שקיפות. לא קיימות אותיות קטנות ואין נושאים שתירצו לדעת בתחום הסרת שיער שלא תדעו וזאת עוד בטרם תתניעו את הרכב לפגישה ראשונה.

לאורך כל תקופת הטיפולים במכון תתקבלו בסבר פנים יפות, והקשר האישי יישמר במשך כל תקופת הטיפולים.

כי כשבאים למכון, צריכים לבוא בכיף והאווירה הכללית צריכה להיות חיובית לשני הצדדים, כך שאם לא תרגישו נוח, תמיד תוכלו לפרוש, כי המכון אינו מחייב בחוזים דרקונים.

כי במכון דניש קוסמטיקס כיף לטפל בלקוחות עם חיוך !

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניש קוסמטיקס

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער25/02/121366 צפיות
הזמן המתאים ביותר לבצע הסרת שיער באוזניים, הוא כשהשיער החל להופיע באוזניים, בעודו כהה ובעל מסוגלות לקלוט את קרני אינפרא אדום. אבל מה שקורה במציאות הפוך לגמרי....

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער14/02/121364 צפיות
בטיפולי הסרת שיער במפשעה עצבו לכם את המפשעה בגילוח לפי הצורה המוגמרת אליה אתם רוצים להגיע. את השיער שאינכם מעוניינים להשאיר, אם בכלל, עליכם לקצר למראה אסתטי והקפידו להגיע לטיפול מקולחים ונקיים.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער08/01/121148 צפיות
כל שעלינו מוטל לעשות כציבור אכפתי, הוא להיכנס לאינטרנט ולבדוק מחירים. אם כבר הגעתם למכון, כדאי לשאול את המטופלים הממתינים, בלי להתבייש, את השאלות הבאות: האם הם מחכים הרבה זמן, עד שהם נכנסים לחדר הטיפולים? אם הם מרוצים מהתוצאה? כמה זמן הם כבר בטיפולים? האם יש להם מטפלת קבועה? האם המכון נקי? ועוד.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער18/12/111716 צפיות
... עוצמה זו אינה יכולה לעולל כל רע למערכת השמע מכיוון ש הסרת שיער באוזניים מבוצעת על חלקה החיצוני של האוזן – על אפרכסת האוזן (האוזן החיצונית), נקודה שרחוקה מעור התוף...

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111843 צפיות
הסרת שיער בישבן מתבצעת כשהמטופל נמצא בשכיבה ונמשכת 20 - 30 דקות. הסרת שיער בפי הטבעת מתבצעת כאשר המטופל עומד על ארבע, כבתנוחת חתול ובפיסוק קל ונמשכת 5 דקות לכל היותר.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111426 צפיות
הסרת שיער בישבן כי: במקלחת, רק לאחר שסגרתם את דלת המקלחון, אתם מסירים את המגבת...הישבן השעיר נחשף...אתם שומעים את הנחת הרווחה שלכם ויודעים שמחר הולכים בטוח על הסרת שיער בישבן.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111333 צפיות
שיעור האנשים שסובלים מקולואיד שהיא הצטלקות יתר מבין 100 מטופלי הסרת שיער בלייזר, הינה בין 5 ל – 10 מקרים והתופעה מוכרת בין העוסקים בתחום.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818360 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184312 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142338 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142571 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144015 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144367 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148365 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica