חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חולמים על גוף מושלם?

מאת: maya807חדר כושר04/01/20111066 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חולמים על גוף מושלם? כיצד זה נעשה? זה אמנם נשמע כמו עבודה מאומצת, אבל אפשרי לצלוח את הדרך הארוכה ולהפוך לשריריים יותר. זה לא קסם מהיר או קל, פעמים רבות זה נמשך לפחות כמה חודשים או שבועות, ולמרות זאת אם באמת לא בוחלים באמצעים - בהחלט יהיו תוצאות.

גוף בריא זה, פעמים רבות, הבסיס לחיים הרבה יותר טובים; ניתן לקחת חלק בפעילות ספורטיבית, לקנות בגדים קצרים והכי טוב - להקטין את הסיכוי לחלות בסרטן ולהאריך חיים. מדוע לא לדאוג לעצמכם? רצוי להחזיר טובה לעצמכם!

להתחיל עם ספורט! עוד אין לכם אימון כושר אישי עד הבית?

זה ריאלי בכלל לציין דיאטה ומשקל ואפילו לא להזכיר דבר על אימון ספורט? שריפת שומנים לא תתבצע בלי ספורט, שהרי תאי שומן למיניהם לא יתנדפו ללא ספורט ופעילות אירובית. באמצעות פעילות על בסיס קבוע, אתם תעשו עבורכם 2 טובות גדולות!

הדבר הראש, תחזקו את השרירים, תיפטרו משומנים ותאיצו את המטאבוליזם שלכם. מדובר על דברים משמעותיים מאוד אם המטרה היא להפוך לבריאים ובעלי גוף בריא. צריך לזכור שעבודה קשה בלבד היא המפתח לתוצאות שתמיד חלמתם עליהן.

יתרון נוסף של פעילות בחדר כושר זו התחושה המשמחת שמקבלים מזה. שום דבר אינו כמו ריצה קצרה או, למשל, אימון שונה כדי להיות בעננים עד סוף היום... זה לא סוד שיש יחס ישר בין רמת הפעילות האירובית שלנו, לבין השמחה שאנו מקרינים. לפיכך הקדישו לפחות שעה אחת בשבוע לכך, ותרגישו מיד בהבדל.

לא רק כושר או, למשל, מאמן כושר אישי מחיר הם הדברים החשובים, אתם צריכים גם לאכול נכון!

אם אתם צריכים לרדת בגדול, חשוב גם לצרוך מזון בריא בלבד. תזונה בריאה חיונית מאוד לגוף שלכם, ואין שום אפשרות לא לצרוך חלבונים וסיבים תזונתיים. עם תפריט נכון וגם שריפת שומנים, תוך מספר שבועות אתם תבחינו איך כל הקילוגרמים המיותרים נעלמים…

זה הזמן להתחיל לעבוד, חפשו נעלי ספורט ותתחילו לרוץ! לעצות חשובות ועוד אינפורמציה אודות ספורט וכושר, אתם מוזמנים להיכנס לאתר http://www.e-gym.co.il/. מגיע לכם!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת maya807

מאת: maya807משפחה וזוגיות - כללי02/11/111271 צפיות
למי יש זמן לארוז? באפשרותכם למצוא מס' חברות המספקות שירותי אריזה בנוסף להובלה. צוות עבודה יבוא לעסק מס' ימים לפני יום המעבר בכדי לארוז רכושכם.

מאת: maya807בית חכם02/11/111062 צפיות
כל אדם מכיר סיפור על שכן שנשדד בזמן מסויים. לאור ההתפתחות הטכנולוגית, יש המון גילויים ופתרונות אבטחה שלא יצריכו מכם מאמצים גדולים מדי פיסית וגם מבחינה פיננסית.

מאת: maya807בניין ואחזקה - כללי02/11/111293 צפיות
יש כל הזמן הפסקות חשמל? אינכם חשמלאים מוסמכים? חשוב לזכור לא לנסות לתקן באופן עצמי את בעיית החשמל

מאת: maya807לימודים אקדמאיים02/11/111209 צפיות
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על מה שלומדים. יש לעניין סיבה ברורה מאוד, שכן החלטה זו בהחלט תשפיע על חייכם. קיים סיכוי רציני, שסוג התואר שאתם תבחרו

מאת: maya807שיפוצים02/11/111209 צפיות
בזמן שקונים שיש, וודאו שהעלות כוללת גם הובלה, התקנה ואחר

מאת: maya807שיפוצים02/11/111236 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר שסיימתם תיכון - ככה יותר קשה להשלים את הבגרויות. לכן , אנו ממליצים שתתחילו בתהליך הכי מוקדם שאפשר.

מאת: maya807שיפוצים02/11/111875 צפיות
יש קונצונזוס! זכוכית היא חומר מקסים, המלא בתכונות שהופכות אותו לפרקטי ודקורטיבי – חומרי הגלם נמצאים במצבו הטבעי בשפ

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184818 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181912 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171514 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152577 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152261 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143112 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143168 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica