חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח טכני - רגשות

מאת: מתן דותןתעודות סל04/01/20118537 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתוח טכני היא שיטה שבה מנתחים את מגמות המחירים של נכסים פיננסים .

ניתוח טכני עושה שימוש ברמות המחירים ובנפחה המסחר בהווה ובעבר במטרה לקבל החלטות השקעה בהווה.

ניתוח טכני נכון צריך לספק למשקיע נקודות כניסה ויציאה מהשוק.

ניתוח טכני נותן איתות כניסה ללונג מעט אחרי שמתחילה מגמת עליה.

ניתוח טכני נותן איתות כניסה לשורט מעט אחרי שמתחילה מגמת ירידה.

ניתוח טכני נותן איתות סטופ כאשר השוק הולך נגד המגמה בצורה לא צפויה.

ניתוח טכני - רגשות

אחד היתרונות הבולטים של ניתוח טכני הוא שמספק נקודות כניסה ויציאה "אוביקטיביות" יחסית.

לכן מומלץ לפעול בהתאם לאיתותים המתקבלים על ידי ניתוח טכני.

אחת בעיות המרכזיות של סוחרים רבים אשר מקבלים החלטות השקעה לפי הרגשות שלהם היא שהרגשות יכולים להטעות.

למשל נניח שמשקיע קונה תעודת סל בלונג על מדד ת"א 25 כאשר המדד עומד על 1100 נקודות והשוק עולה כ- 33 נקודות במשך מספר ימים אזי הסוחר הרוויח כ- 3%. לאחר מכן מגיעים יומיים של ירידות, ירידה של 1.5% כל יום. במקרה זה המשקיע נכנס ללחץ. למרות שהניתוח הטכני שלו עדין מראה שהמגמה היא עולה. ביום השלישי השוק יורד עוד 1%, וזה הקש ששובר את גב הסוחר והוא מוכרת את תעודת הסל על מדד ת"א 25. לאחר מכן השוק ממשיך במגמת עליה של מספר שבועות עד שהוא מגיע ל- 1200 נקודות.

המשקיע נתן לרגשות שלו להתערב בקבלת ההחלטות ובכך גרם לעצמו נזק. לא רק שהוא לא הרוויח את תנועת המחירים אותה הוא חזה בעזרת ניתוח טכני נכון, הוא הפסיד מהעסקה.

יש תחומים רבים בחיים שכדאי לתת משקל רב לרגשות, שוק ההון הוא לא המקום המתאים לרגשות.

ניתוח טכני - פתרונות

איך אפשר להתגבר על הרגשות של הסוחרים בשוק ההון בכלל וגם על הרגשות של מנתחים טכניים ?

ראשית, משקיע בעל משמעת עצמית מאוד גבוה ויכולת השקעה לפי תוכנית השקעה מוגדרת וברורה הוא בעל יתרון משמעותי על רוב הסוחרים בשוק ההון.

שנית, ניתן להשקיע בעזרת קרנות נאמנות אשר מבוססות על אסטרטגיות של ניתוח טכני .

לבסוף, ניתן להשקיע בעזרת שירות איתותים מבוסס ניתוח טכני ולהשקיע בהתאם לאיתותים המתקבלים.

לסיכום, ניתוח טכני נכון הוא לא מספיק. אם לא תשלטו ברגשות שלכם אתם צפויים לאבד את היתרון היחסי של שיטת הניתוח הטכני .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הרמוניה שירות איתותים מספקת איתותים המבוססים על ניתוח טכני מתקדם ישירות לפלאפון. חברת הרמוניה היא החברה המובילה בישראל במתן איתותים על מדד ת"א 25 .

עמלות מסחר מוזלות - באתר של חברת הרמוניה אתם מוזמנים להצטרף להטבת העמלות ולפתוח חשבון השקעות עם עמלות מסחר נמוכות למסחר בישראל וגם עמלות מסחר מוזלות למסחר בחו"ל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתן דותן

מאת: מתן דותןהשקעות12/01/111463 צפיות
מהו מינוף? מינוף הוא למעשה סוג של הלוואה למטרת השקעה. מינוף פינסי משמש הן משקיעים פרטיים בשוק ההון כמו גם חברות גדולות אשר רוצות למנף את ההשקעה שלהן. מינוף פיננסי - למה זה טוב?

מאת: מתן דותןשוק ההון11/01/112006 צפיות
מושגים בשוק ההון הם דרך נהדרת להתחיל את ההכרות עם שוק ההון. יחד עם קריאה של מאמרים בשוק ההון, מושגים בשוק ההון משלימים את התמונה. כמובן שלא מספיק להכיר מושגים בשוק ההון ומאמרים בשוק ההון כדי להצליח בהשקעות, אך הידע הנוסף יכול רק לעזור. מושגים בשוק ההון הם מושגים כמו אגרות חוב, איתותים טכניים, יחס סיכוי סיכון בהשקעות, ניתוח טכני, תעודות סל, נפח מסחר, שירות איתותים, אגרות חוב של חברות ועוד מושגים רבים בשוק ההון.

מאת: מתן דותןהשקעות10/01/111534 צפיות
כמה בתי השקעות יש בשיראל? אם נשאל שאלה זאת כל משקיע בשוק ההון, סביר להעירך שיש כ- 10 בתי השקעות בישראל. אך האמת שיש הרבה יותר בתי השקעות בישראל . יש בתי השקעות שכולם מכירים כמו בתי השקעות אקסלנס נשואה, פסגות בית השקעות, אי.בי.אי בית השקעות ובית השקעות מגדל שוקי הון.

מאת: מתן דותןהלוואות10/01/112272 צפיות
מינוף הוא שימוש בכסף שאינו שייך למשקיע. נניח למשל שיש למשקיע 20,000 שקלים פנויים להשקעה. אם המשקיע בוחר לקחת הלוואה של 20,000 שקלים ולהשקיע 40,000 שקלים במדד ת"א 25 אזי נאמר שהוא מבצע מינוף של פי 2.

מאת: מתן דותןמעו"ף09/01/111379 צפיות
איתותים טכניים הם איתותים אשר מבוססים על ניתוח טכני מתקדם. איתותים טכניים יכולים להיתקבל ישירות לפלאפון או לתיבת הדואר האלקטרוני. יש מספר חברות אשר מספקות איתותים טכניים על מניות ועל מדד ת"א 25.

מאת: מתן דותןהשקעות07/01/111180 צפיות
יתוח טכני דורש יצירתיות ופיתוח של אסטרטגיות מתמטיות חדשניות כדי להגדיל את התשואה ולהקטין את הסיכון. לצד המסחר חשוב לבצע ניהול סיכונים מבוקר ושליטה על תיקה ההשקעות לאורך זמן. למעשה ניתן לומר שפיצוח שוק ההון נמצא מחוץ להישג ידה של הבינה המלאכותית לפחות נכון להיום, כמו שפיצוח שוק ההון נמצא גם מחוץ להישג ידו של האדם כיום. יתכן שעוד עשרות שנים בני אדם או אולי מכונות יפצחו את השיטה בצורה מוחלטת, אך כרגע פריצת דרך כזאת אינה נראית באופק.

מאת: מתן דותןשוק ההון06/01/111245 צפיות
ניתוח טכני, מה עוד לא נכתב על ניתוח טכני. כדי לקבל מושג ברור יותר מהו ניתוח טכני כדאי לקרוא את המאמר המקיף הבא בנושא ניתוח טכני . בקצרה, ניתוח טכני היא שיטה סטטיסטית אשר בעזרתה מנסים לחזות את הכיוון של השוק. בארץ ישראל, השוק המרכזי אותו מנסים לחזות המנתחים הטכניים הוא כמובן מדד ת"א 25.

מאמרים נוספים בנושא תעודות סל

מאת: גיא חזןתעודות סל22/08/129392 צפיות
כמובן שגם ברכיב אגרות החוב יש שכבות השקעה רבות: אג"ח קונצרני, אג"ח ממשלתי, טווחי מח"מ, צמוד, שקלי, מט"ח.

מאת: Tamir Groverתעודות סל28/06/1212240 צפיות
סליקה היא צורת תשלום של מחזיקי כרטיס אשראי הרוכשים מוצרים או שירותים דרך האינטרנט או בהזמנה טלפונית וגם בנקודות המכירה הממשיות. השימוש בכרטיסי אשראי עלה בשנים האחרונות עד כדי כך שהממשלה חוקקה לפני שנה את חוק הסליקה כדי לאפשר לחברות קטנות להיכנס לשוק הסליקה ולא לאפשר לחברות הגדולות ליצור לעצמן מונופול או שליטה בלעדית בתחום.

מאת: מתן דותןתעודות סל06/01/118641 צפיות
הבנקים ללא בושה גובים עמלות מסחר של כ- 0.5% מהלקוחות הנאמנים שלהם. חישוב פשוט מעלה שאם כל הפעולות בשני לאוגוסט בוצעו דרך הבנקים, הלקוחות היו משלמים מעל 5 מיליון שקלים של עמלות מסחר ! 5,750,000 שקלים חדשים ליתר דיוק. סכום שערורייתי לכל הדעות.

מאת: מנחם דפנותתעודות סל03/12/098681 צפיות
מניה היא אחד המושגים הבסיסיים ביותר בשוק ההון, וסביר להניח כי גם אם אינכם מבינים דבר וחצי דבר בכל הקשור לבורסה ולהשקעות אתם עדיין נתקלים בה על בסיס יומיומי. אם אתם רוצים לדעת יותר על מניות ועל שוק ההון ללא ספק הגעתם למקום הנכון- הדקו חגורות, שבו בנוח בכסא והתכוננו להכיר עולם מופלא שבו כל אחד יכול לקנות ולמכור בעלות על חברות שונות, לסחור בניירות ערך שונים, לבנות אסטרטגיה להשקעות ולהרוויח או להפסיד כסף רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica