חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צמיגים ומצבר בקלנועית

מאת: טל בן דודרכב05/01/20111418 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נסיעה בקלנועית בימות הגשם. אילו הכבישים היו יבשים תמיד היו יצור הצמיגים משימה פשוטה, כל הצמיגים היו מיוצרים חלקים, כמו צמיגים במכוניות מרוץ, ככל שעולה שטח המגע של הצמיג עם הכביש, עולה גם יכולת התנועה של הקלנועית.
אולם, מזג האוויר נוטה להשתנות, גורר עימו מערכת של בעיות, כמו: שמן על הכביש, המקטין את חיכוך הצמיד. צמיגים חלקים נוטים "לשוט". בעת ירידה פתאומית עלולה הקלנועית להתנהג כמו מטוס ימי שמהירותו 70-80 קמ"ש לשעה.
מכיוון שאיש אינו מוכן להחליף צמיגים מדי בוקר בהתאם לתחזית מזג האוויר (שעלולה לשגות), מנסים יצרני הצמיגים ליצר צמיג–לכל-עת מוצלח, שיהיה רך במידה מספקת לאפשר תנועה טובה, וקשה מספיק כדי שלא יכלה מהר. יש להקפיד לנפח את הצמיגי הקלנועית על פי הוראות יצרן, צמיגים לא מנופחים עלולים לגרום לאיבוד שליטה בקלנועית.
הנעת הקלנועית עם שימוש במצבר מצריך מערך חשמלי בקלנועית, הכולל מצבר יעודי, מערכת טעינה למצבר ומערכת תמסורת חשמלית של האנרגיה החשמלית למנוע הקלנועית. צירוף של תנועה ומגנטיות זהו יסודו של כל מערכת חשמל.
זהו עשור הקלנועיות והאופניים החשמליות, הטרנד העולמי "נסיעה ירוקה" הביא איתו שיפורים בכל מה שקשור לנסיעה בקלנועית או באופניים חשמליות החל מהעלות הזולה וכלה בתחזוקה הזולה יחסית לנסיעה בעיר עם מכונית פרטית, אין הוצאות של רישוי, אין הוצאות של חנייה, עומס בכבישים, לא צריך לצאת יותר מוקדם מהבית, בקיצור, אם אתה נוסע בעיר, וצריך לחסוך כסף וזמן עבור לאופניים חשמליות או שדרג את האופניים שברשותך עם ערכה לאופניים חשמליות, אופניים חשמליות הרבה יותר זולות מקורקינט חשמלי. אם אתה יותר מבוגר או יש לך בעיה עם ניידות או רישיון נהיגה רכוש לך קלנועית לא תאמין איך איכות חייך תשתפר, עבור לרכב חשמלי –קלנועית או אופניים חשמליות - מומלץ ביותר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טל בן דוד Web Master

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל בן דוד

מאת: טל בן דודרכב12/04/181173 צפיות
טיפול לגיר לא פחות חשוב! מתי בפעם האחרונה החליפו אצלך ברכב שמן לגיר אוטומטי? ולמה מוסכניקים לא מדברים על זה, רוב המוסכים מפחדים מזה, ויצרן הרכב, ברוב המקרים לא כותב על זה בספר הרכב.

מאת: טל בן דודשיפוצים17/02/141067 צפיות
עניין פשוט כמו הזמנת חשמלאי לביצוע עבודות חשמל בבית יכול להיות עסק מלחיץ המחיר תלוי בעלות החומרים, מרחק נסיעה ועוד. דוגמאות למחירי עבודות חשמל.

מאת: טל בן דודשיפוצים17/12/11969 צפיות
כל קבלן שיפוצים בעל ניסיון, יודע שהעיקרון המנחה בפתרון בעיות אחסון הוא לפשט את הדברים, ולנצל את כל המרחב שהוקצב למטרה זו.

מאת: טל בן דודתחבורה ורכב - כללי25/06/111386 צפיות
ההילוכים הבודדים בכל קבוצת הילוכים משולבים באמצעות סינכרוניים שהמבנה שלהם דומה לזה של מצמדי שיניים בתוך תיבות הילוכים סינכרוניות, אלה שהם משוכללים ומורכבים יותר.

מאת: טל בן דודבעלי חיים - כללי12/01/111894 צפיות
מטרת גידול גזע בורדר קולי : פיתוח כלב יפה ואציל, כלב המשתלב ומתחבר למשפחה ולעדרי צאן, ובאותה מידה, כלב נוח וטוב מזג לאילוף למטרת עבודה עם עדרי הצאן.

מאת: טל בן דודתחבורה ורכב - כללי27/12/101151 צפיות
משאבות השמן קבועות מחוץ לבית הארכובה או בתוכו, דבר התלוי במבנה המנוע. על פי רוב הן קבועות כך שאפשר להניע אותם על ידי גלגל חלזוני או תשלובת –קונית-בורגית באופן ישיר מגל הפיקות. למשאבות השמן שלושה סוגים עיקריים: משאבות שיננים, משאבות כפות ומשאבות בוכנה.

מאת: טל בן דודפילוסופיה23/12/103140 צפיות
הרצאה מאת זיגמונד פרויד בנושא פסיכואנליזה ומחלת ההיסטריה משנת 1909

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213816 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213947 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214128 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204596 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195561 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196254 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193503 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica