חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבלן שיפוצים ופתרונות אחסון

מאת: טל בן דודשיפוצים17/12/2011968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני מאות אלפי שנים, קשים היו חייו של האדם באותה תקופה רחוקה. מרבית ימיו היה משוטט ביערות, משחר לטרף או מלקט גרגירים, פרות בר, שורשים וכדומה. תמיד היה עליו להיות דרוך לקראת האויב, העלול לצוץ מכל מקום אפל... לבו לא נמשך אפילו אחר אשתו וילדיו, סכנת דרכים ועייפות העבירו ממנו כל געגוע אליהם לא פלא שיחסים חברתיים וקשרים משפחתיים היו רופפים בימים ההם.

אולם, עם כיבוש האש נתחוללו שינויים כבירים ביחסים אלה, שינויים שהטביעו את חותמם על ההתפתחות החברתית וקשריו המשפחתיים של האדם.

מאז נתקשרה האישה יותר ויותר לבית כדי לשמור על האש הבוערת בו, לבל תכבה חלילה, נהפך מקום מגוריה החם לכוח מושך בשביל הגברים המשוטטים, שהחלו פוקדים אותה לעיתים יותר קרובות.

בימינו, כל בית הוא עולם שלם בזעיר אנפין, המכיל בתוכו אלפי חפצים שונים, שאת קיום אחדים מהם לא היינו יכולים לחזות מראש. בכל זאת קיימת שורה שלמה של חפצים הנמצאים בכל דירה ודירה, ושלהם חייבים למצוא מקום אחסון מתאים: בגדים, ספרים, דיסקים, צעצועים, כלי מטבח וכלי שולחן, מזוודות, נעליים, מכשירי ספורט, טלוויזיה, די ו ידי, בקבוקי משקאות וכוסות, כלי רחצה וסבונים, כביסה, ועוד ועוד.

רובנו אינם שוכרים שרותי אדריכל, ויעוץ מקצועי של קבלן שיפוצים תמיד יכול להוסיף או לשפר את התכנון שלכם לגבי פתרונות אחסון, קבלן שיפוצים יכול להציע פתרונות אחסון העשויים מחומרים שונים כמו: גבס, עץ, פלסטיק ולבנים. נישות גבס בסלון או בחדר שינה או תחת גרם המדרגות למשל יכול להיות פתרון מצוין לבעיות אחסון, כל קבלן שיפוצים בעל ניסיון, יודע שהעיקרון המנחה בפתרון בעיות אחסון הוא לפשט את הדברים, ולנצל את כל המרחב שהוקצב למטרה זו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טל בן דוד Web Master

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל בן דוד

מאת: טל בן דודרכב12/04/181173 צפיות
טיפול לגיר לא פחות חשוב! מתי בפעם האחרונה החליפו אצלך ברכב שמן לגיר אוטומטי? ולמה מוסכניקים לא מדברים על זה, רוב המוסכים מפחדים מזה, ויצרן הרכב, ברוב המקרים לא כותב על זה בספר הרכב.

מאת: טל בן דודשיפוצים17/02/141067 צפיות
עניין פשוט כמו הזמנת חשמלאי לביצוע עבודות חשמל בבית יכול להיות עסק מלחיץ המחיר תלוי בעלות החומרים, מרחק נסיעה ועוד. דוגמאות למחירי עבודות חשמל.

מאת: טל בן דודתחבורה ורכב - כללי25/06/111385 צפיות
ההילוכים הבודדים בכל קבוצת הילוכים משולבים באמצעות סינכרוניים שהמבנה שלהם דומה לזה של מצמדי שיניים בתוך תיבות הילוכים סינכרוניות, אלה שהם משוכללים ומורכבים יותר.

מאת: טל בן דודבעלי חיים - כללי12/01/111894 צפיות
מטרת גידול גזע בורדר קולי : פיתוח כלב יפה ואציל, כלב המשתלב ומתחבר למשפחה ולעדרי צאן, ובאותה מידה, כלב נוח וטוב מזג לאילוף למטרת עבודה עם עדרי הצאן.

מאת: טל בן דודרכב05/01/111418 צפיות
יש להקפיד לנפח את הצמיגי הקלנועית על פי הוראות יצרן, צמיגים לא מנופחים עלולים לגרום לאיבוד שליטה בקלנועית.

מאת: טל בן דודתחבורה ורכב - כללי27/12/101151 צפיות
משאבות השמן קבועות מחוץ לבית הארכובה או בתוכו, דבר התלוי במבנה המנוע. על פי רוב הן קבועות כך שאפשר להניע אותם על ידי גלגל חלזוני או תשלובת –קונית-בורגית באופן ישיר מגל הפיקות. למשאבות השמן שלושה סוגים עיקריים: משאבות שיננים, משאבות כפות ומשאבות בוכנה.

מאת: טל בן דודפילוסופיה23/12/103139 צפיות
הרצאה מאת זיגמונד פרויד בנושא פסיכואנליזה ומחלת ההיסטריה משנת 1909

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232607 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica