חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה מוסכים לא אוהבים לעשות טיפול לגיר אוטומטי ברכב

מאת: טל בן דודרכב12/04/20181172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה מוסכים לא אוהבים לעשות טיפול לגיר אוטומטי ברכב

שמענו על טיפול לרכב, טיפול 10,000 ק"מ , 15,000 ק"מ טיפול 90,000 ק"מ , אפילו שמענו על טיפול גדול לרכב, החלפת שמן מנוע, פילטרים..אבל מה עם הגיר?!

טיפול לגיר לא פחות חשוב!

מתי בפעם האחרונה החליפו אצלך ברכב שמן לגיר אוטומטי? ולמה מוסכניקים לא מדברים על זה, רוב המוסכים מפחדים מזה,ויצרן הרכב, ברוב המקרים לא כותב על זה בספר הרכב.

הסיבה נעוצה בפחד שיש למוסכניקים בכל התופעות שיכולות להיווצר אחרי החלפת שמן גיר.

עם כל נסיעה ברכב השמן בגיר מתכלה, עם הזמן נוצר פיח, שבבים, חלקי מתכת זעירים. יש מקרים בהם כשמחליפים שמן ישן שחור ומפוייח בשמן חדש מתחילות הבעיות...חלקיקים אלה משתחררים ומתחילים להסתובב במערכת הגיר וגורמים לסתימות. נשמע אבסורד?!

למה מפחדים להחליף שמן גיר ועל הבעיות בטיפול גיר אפשר לקרא כאן

גיר אוטומטי תקין לרכב מבטיח נסיעה חלקה וטובה, בכל מצב ובכל תנאי הדרך, בין אם מדובר בנסיעה לעבודה או בנסיעה לטיולים. גיר תקין ומתוחזק היטב מאפשר נסיעה נוחה ובטוחה בעליות ובירידות, תוך חיסכון בצריכת הדלק ומבלי להעמיס על המנוע שלא לצורך. מעת לעת, עולה הצורך לבדוק את תקינות הגיר ובמידה ויש תקלה או קלקול או אפילו סימנים לבלאי – חיוני לתקן. את המבחן של הגיר, את הטיפול ואת התיקון כדאי לבצע אך ורק במכון ייעודימכון גירים אוטומטיים לרכב. כך תבחרו את המכון הנכון לרכב שלכם, למען השקט והביטחון האישי שלכם.

רק מוסמך משרד התחבורה

אם היינו חיים בעולם מושלם, כל אנשי המקצוע, המוסכים, המכונאים והטכנאים היו בעלי מקצוע מיומנים, מהשורה הראשונה. במציאות, יש לא מעט בוחנים חסרי הכשרה או ידע מספק בכדי לבחון ולטפל בגיר אוטומטי הכולל מערכות מתקדמות. כיצד תדעו לאיזה מכון גירים לפנות? המלצות של חברים יכולות לעזור במקצת, אך זה בהחלט לא מספיק. כדי שהגיר יבחן ויטופל כנדרש אל תוותרו על מכון בעל הסמכה. רק מכון שהינו מוסמך משרד התחבורה לבחינת גירים אוטומטיים יוכל להבטיח סטנדרטים נדרשים, הקפדה ושקיפות. מכון מעולה יקפיד על שקיפות מלאה, הסבר על מהות התיקון והתהליך וכן נסיעת מבחן כדי לא להשאיר שום קצוות פתוחים.

בחינה, החלפה, שיפוץ או שדרוג

יש כמה וכמה סוגים של שירותים שמכון גירים אוטומטיים לרכב עם הסמכה ובעלציוד בדיקה מתקדם ליכול להציע, לרבות מחשוב לבדיקה ממוחשבת וכמובן אנשי מקצוע ובודקים מקצוענים ומנוסים. מלבד בחינת גירים, ניתן ליהנות משירות מקצועי של שיפוץ גיר ישן או החלפת גיר אוטומטי בחדש. כמו כן, יש אפשרות להזמין גם שיפורים לגיר, כלומר שדרוגים שבהם תוכלו להרגיש היטב בכל נסיעה ונסיעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טל בן דוד Web Master

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל בן דוד

מאת: טל בן דודשיפוצים17/02/141067 צפיות
עניין פשוט כמו הזמנת חשמלאי לביצוע עבודות חשמל בבית יכול להיות עסק מלחיץ המחיר תלוי בעלות החומרים, מרחק נסיעה ועוד. דוגמאות למחירי עבודות חשמל.

מאת: טל בן דודשיפוצים17/12/11968 צפיות
כל קבלן שיפוצים בעל ניסיון, יודע שהעיקרון המנחה בפתרון בעיות אחסון הוא לפשט את הדברים, ולנצל את כל המרחב שהוקצב למטרה זו.

מאת: טל בן דודתחבורה ורכב - כללי25/06/111385 צפיות
ההילוכים הבודדים בכל קבוצת הילוכים משולבים באמצעות סינכרוניים שהמבנה שלהם דומה לזה של מצמדי שיניים בתוך תיבות הילוכים סינכרוניות, אלה שהם משוכללים ומורכבים יותר.

מאת: טל בן דודבעלי חיים - כללי12/01/111894 צפיות
מטרת גידול גזע בורדר קולי : פיתוח כלב יפה ואציל, כלב המשתלב ומתחבר למשפחה ולעדרי צאן, ובאותה מידה, כלב נוח וטוב מזג לאילוף למטרת עבודה עם עדרי הצאן.

מאת: טל בן דודרכב05/01/111418 צפיות
יש להקפיד לנפח את הצמיגי הקלנועית על פי הוראות יצרן, צמיגים לא מנופחים עלולים לגרום לאיבוד שליטה בקלנועית.

מאת: טל בן דודתחבורה ורכב - כללי27/12/101151 צפיות
משאבות השמן קבועות מחוץ לבית הארכובה או בתוכו, דבר התלוי במבנה המנוע. על פי רוב הן קבועות כך שאפשר להניע אותם על ידי גלגל חלזוני או תשלובת –קונית-בורגית באופן ישיר מגל הפיקות. למשאבות השמן שלושה סוגים עיקריים: משאבות שיננים, משאבות כפות ומשאבות בוכנה.

מאת: טל בן דודפילוסופיה23/12/103139 צפיות
הרצאה מאת זיגמונד פרויד בנושא פסיכואנליזה ומחלת ההיסטריה משנת 1909

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214116 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195550 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica