חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחירון עבודות חשמל

מאת: טל בן דודשיפוצים17/02/20141071 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד כמה משפיע עלינו המחיר בהזמנת חשמלאי או בעל מקצוע הביתה?

עבור הרבה אנשים עניין פשוט כמו הזמנת חשמלאי לביצוע עבודות חשמל בבית יכול להיות עסק מלחיץ. בארצנו הקדושה חלק בלתי נפרד מהחשש נובע מהרצון – 'לא לצאת פראיירים'. לרוב הלקוחות אין מושג טכני והחשש שמא החשמלאי (סליחה על הביטוי) ידפוק אותם במחיר גבוה משפיעה מאוד על בחירת החשמלאי ועל שביעות הרצון הסופית.

אז איך נקבע מחיר לעבודות חשמל?

כאשר מדובר בחשמלאי מוסמך או קבלן חשמל מקצועי ואמין אפשר להבין בפשטות כי המחיר עומד, בין היתר, ביחס ישר לקריטריונים הבאים: עלות החומרים, זמן העבודה, מרחק נסיעה של החשמלאי, ידע הנדרש, מחיר ממוצע בשוק, תחרות וביקוש ו"מחירון דקל" מחירון נפוץ בין קבלני חשמל ושיפוצים והוא בדרך כלל קצת יותר יקר.

חשמלאי חאפר יהיה בדרך כלל זול יותר אבל חשוב להבין למה. על חשמלאי מוסמך או על קבלן חשמל מוסמך מוטלת האחריות לבצע את עבודתו בתוך ביתכם במקצענות ובמקצועיות. אנחנו נוטים להשתמש במילים האלה כעניין של מה בכך אבל המשמעות המעשית שלהן היא: תשלום על רשיון חשמלאי, ביטוח, כלי עבודה מתאימים בלבד, ציוד מיגון, השתלמויות ולימוד, תשלום מיסים כדין, אחריות, חומרים ועוד. אי לכך ברור שמחיר חשמלאי מוסמך עלול להיות גבוה יותר אבל תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים תמורה מלאה לכסף ולהיות שקטים שיהיה לכם למי לפנות.

בכל הקשור לחומרים ולאביזרים יש בשוק הפרשי מחירים גדול בין מוצרים זהים כמו: מפסקים, שקעים, לוח דוד, מתגים ועוד. לפעמים המחיר נובע מהאיכות אבל לפעמים משלמים רק על שם המותג. מומלץ לבדוק ולהתייעץ מראש על מנת לבחור באופן נבון.

כמו בכל עסק כלכלי גם הביקוש הוא מקדם חשוב של מחירון עבודות החשמלאי. חשמלאי מוסמך טוב, מנוסה, מקצועי ואכפתי יהיה מבוקש יותר והרבה פעמים, עקב כך, גם יקר יותר. המציאות מלמדת שבסופו של דבר אנשים מוכנים לשלם על איכות. בנוסף, חשוב לציין כי עיקר יום העבודה מתרכז בין השעות 8:00-18:00 , הזמנת חשמלאי בשעות חריגות תשפיע על המחיר גם אם מדובר בביצוע עבודה פשוטה.

זכרו תמיד לשאול אם מחיר עבודות חשמל כולל מע"מ.

דוגמאות למחירי ביצוע עבודות חשמל לפי אתר דפי זהב:

ביקור בשעות היום150-250 ש"ח

החלפת שקע180-250 ש"ח

התקנת שקע (כולל חיווט) 300-500 ש"ח

מפסק לדוד 200-300 ש"ח

התקנת מאוורר תקרה 250-500 ש"ח

התקנת ספוט 50 ש"ח (בלי עלות ביקור וחלק)

התקנת לוח חשמל 1500-2500 ש"ח (לתלת פאזי)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טל בן דוד Web Master

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל בן דוד

מאת: טל בן דודרכב12/04/181177 צפיות
טיפול לגיר לא פחות חשוב! מתי בפעם האחרונה החליפו אצלך ברכב שמן לגיר אוטומטי? ולמה מוסכניקים לא מדברים על זה, רוב המוסכים מפחדים מזה, ויצרן הרכב, ברוב המקרים לא כותב על זה בספר הרכב.

מאת: טל בן דודשיפוצים17/12/11973 צפיות
כל קבלן שיפוצים בעל ניסיון, יודע שהעיקרון המנחה בפתרון בעיות אחסון הוא לפשט את הדברים, ולנצל את כל המרחב שהוקצב למטרה זו.

מאת: טל בן דודתחבורה ורכב - כללי25/06/111390 צפיות
ההילוכים הבודדים בכל קבוצת הילוכים משולבים באמצעות סינכרוניים שהמבנה שלהם דומה לזה של מצמדי שיניים בתוך תיבות הילוכים סינכרוניות, אלה שהם משוכללים ומורכבים יותר.

מאת: טל בן דודבעלי חיים - כללי12/01/111900 צפיות
מטרת גידול גזע בורדר קולי : פיתוח כלב יפה ואציל, כלב המשתלב ומתחבר למשפחה ולעדרי צאן, ובאותה מידה, כלב נוח וטוב מזג לאילוף למטרת עבודה עם עדרי הצאן.

מאת: טל בן דודרכב05/01/111423 צפיות
יש להקפיד לנפח את הצמיגי הקלנועית על פי הוראות יצרן, צמיגים לא מנופחים עלולים לגרום לאיבוד שליטה בקלנועית.

מאת: טל בן דודתחבורה ורכב - כללי27/12/101156 צפיות
משאבות השמן קבועות מחוץ לבית הארכובה או בתוכו, דבר התלוי במבנה המנוע. על פי רוב הן קבועות כך שאפשר להניע אותם על ידי גלגל חלזוני או תשלובת –קונית-בורגית באופן ישיר מגל הפיקות. למשאבות השמן שלושה סוגים עיקריים: משאבות שיננים, משאבות כפות ומשאבות בוכנה.

מאת: טל בן דודפילוסופיה23/12/103145 צפיות
הרצאה מאת זיגמונד פרויד בנושא פסיכואנליזה ומחלת ההיסטריה משנת 1909

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232676 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223325 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212886 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211355 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211231 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201406 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201137 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica