חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבחירה של ברזים

מאת: דוד גרינברגשיפוצים18/01/2011757 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברזים עמידים ומעוצבים עבור כיור מטבח או כיור בחדר אמבטיה או עבור אמבטיות או מקלחונים משלבים יחדיו פונקציונאליות ואסתטיות.

ברזים אשר מיוצרים בצורה איכותית הופכים את החיים להרבה יותר קלים עבורנו.

שסתום בעל מכניזם איכותי וגימורים עמידים מאריכים את חייהם והמראה של ברזים.

להלן מספר טיפים עבור בחירה של ברזים אשר יתאימו עבור כל אחד ואחד :

1. עיצוב בעל שתי ידיות, בדרך כלל עיצובים אלה אינם יקרים, בהתאם לעיצוב, ברזים בעלי שתי ידיות עוזרים בוויסות של הטמפרטורה הרצויה ביתר קלות ודיוק.

2. עיצוב בעל ידית יחידה, בדרך כלל העלות של עיצוב מעין זה תהיה גבוהה יותר.

הידית תהיה ממוקמת לצד הברז או עליו, דגמים אלה בדרך כלל יהיו עם ברז ניתן לשליפה.

3. עיצוב בעל ידית בצורת כנף בולטת הינו הפופולארי מבין דגמי הברזים.

אולם לרוב הברזים ישנו מספר של ידיות מהן ניתן לבחור עבור סגנון מוצאם לטעם וצורך אישי יותר.

4. אם העיצוב של הברז הינו במרכז מעייניכם ואתם מחפשים אחר ברזים לא יקרים לכו על ברזים בעלי ציפוי כרום אשר בדרך כלל מגיעים עם אחריות לטווח ארוך על שריטות.

5. ישנם עיצובים וסגנונות רבים של ברזים מלבד המראה הישר והמוכר.

ישנו עיצוב בו הברז מעוצב בצורה של ברבור או עיצוב של ברזים עם מנגנון נשלף שעוזרים לכם במטלות במטבח, בפרט אם יש לכם שני כיורים.

6. ישנם ברזים בעלי פילטר לניקוי המים.ברזים אלה אינם זולים וכן מצריכים החלפתם של הפילטרים.

7. ישנם ברזים בעלי חיישנים. דגמים אלה נעשים יותר פופולאריים בשל החיסכון במים שהם מציעים וכן השמירה על ידיות ברז נקיות בעת בה הידיים שלנו מאוד מלוכלכות.

טרם רכישת ברזים או בחירה של דגם וודאו כי ההתקנה תואמת לאינסטלציה הקיימת בבית, מפני שאחרת תצטרכו להחליף לדגם אחר או להזמין איש מקצוע לביצוע עבודת אינסטלציה שתעלה לכם בהוצאה כספית נוספת.

אפילו הדגמים שבעלי עלות נמוכה מגיעים עם אחריות מינימאלית של שנה, רוב הדגמים מגיעים עם אחריות של יותר משנה.

שיהיה בהצלחה בבחירת הברזים שיתאימו לכם מכל הבחינות.

 



תגיות המאמר: ברזים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132316 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131581 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111591 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111566 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111745 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111868 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111675 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica