חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר בבורסה בישראל

מאת: ג'ון כהןבורסת ת"א19/01/20111122 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בישראל החל מסחר בניירות ערך בשנת 1935, תחת לשכת החליפין לניירות ערך, ובשנת 1968, הוסדר המסחר בבורסה, והוקמה הרשות לניירות ערך, המפקחת על פעילות הבורסה בהתאם לחוק ניירות הערך. המקום שבו מבצעים מסחר בבורסה, היא הבורסה לניירות ערך, שממוקמת בעיר תל אביב, ונוסדה בשנת 1953.

מהם המוצרים העיקריים שבהם מתבצע מסחר בבורסה? מניות- שמהוות את המוצר העיקר שנסחר בבורסה. אופציות- אלו ניירות ערך, אשר בעליו יכולים להחליף אותו במניה, תמורת תשלום מראש. כלומר הם אינם קונים את המניה, אלא את האופציה לרכישת המניה. אגרות חוב- אלו ניירות ערך שמייצגים הלוואה שניתנה לחברה שהנפיקה את נייר הערך, וזאת בתנאים שנקבעו מראש- של החזר וריבית. בדומה לאגרות חוב, ישנן גם אגרות חוב להמרה- אשר בהן קיימת האופציה להחליף את אגרות החוב במניות. תעודת סל- נייר ערך שמנפיק בית השקעות כלשהו, והוא צמוד למדדים שונים- למדד כלשהו בארץ, או למדד עולמי, או למדד של מוצר מסוים. קרנות נאמנות- קרנות שמנוהלות על ידי בית השקעות או בנק מסוים, ובהן חברים אנשים רבים שקונים יחידות השתתפות. הקרנות משקיעות את כספי החברים לפי המדיניות שלה, והחלטתה, ועל פי תשקיף שמפורסם פעם בשנה.

אם אתם מעוניינים לבצע מסחר בבורסה, עליכם לקרוא מעט על הנושא ולהבין מעט על המוצרים הפיננסיים השונים, ואז להחליט עם מי תרצו להתייעץ. ניתן להתייעץ עם יועץ להשקעות בבנק, אך צריך לדעת שהוא מוגבל מבחינת הפעולות שהוא יוכל לבצע עבורכם (לדוגמה הוא לא יוכל לבצע פיזית פעולות בחשבון הבנק, ולבצע בעצמו מסחר בבורסה בשמכם), ושהוא מחויב על ידי הבנק לקדם מוצרים פיננסיים שהבנק עצמו מציע, כמו קרנות נאמנות שקשורות לבנק, ומוצרים נוספים.

אפשרות שנייה להתייעצות, היא בית השקעות. בבית השקעות תוכלו לבנות תיק השקעות, שאותו ינהל אחד העובדים בחברה שתפקידו ניהול תיקי השקעות. יחד תשבו, תדברו על כל הנכסים, על אפיקי השקעה אפשריים, ועל דרך ההשקעה הטובה ביותר עבורכם. חשוב לציין אם אתם מעוניינים בהשקעה לטווח ארוך או לטווח קצר, אם אתם מעוניינים בהשקעה בעלת סיכון גבוה אך אפשרות לתשואה גבוהה, או שהייתם מעוניינים בהשקעה עם סיכון נמוך יותר, וכד'.

לאחר שמגיעים להחלטה ולמדיניות בנוגע לתיק ההשקעות האישי שלכם, תתבקשו לפתוח חשבון בנק מיוחד, ובו נציג בית ההשקעה יהיה מיופה כוח, ויוכל לבצע פעולות מסוימות. זוהי פעולה שגרתית ואין ממה לחשוש ממנה. על ידי ייפוי הכוח, יוכל מנהל התיק לבצע מסחר בבורסה בשמכם. הוא יוכל לקנות מניות ומוצרים פיננסיים אחרים, למכור ולבצע כל פעולה אחרת שתוסכם על ידיכם. תוכלו לעקוב אחרי תיק ההשקעות ועל המסחר בבורסה שמתקיים בשמכם, וכמו כן תקבלו דוח חודשי לגבי ההשקעות.

 



תגיות המאמר: מסחר בבורסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג'ון כהן

מאת: ג'ון כהןקרנות נאמנות19/03/111274 צפיות
ישראלים תרים בכל עת אחר הזדמנויות השקעה בהם תמורת השקעה של סכום ראשוני יגרפו לאחר תקופה רווחים רבים. כמובן ששאיפה זו אינה בלעדית לישראלים וקשה לחשוב על אדם שלא היה מייחל לעצמו השקעה מוצלחת כזו או אחרת המכניסה לכיסו הון רב ללא שהיה צריך לעבוד פיזית תמורתו.

מאת: ג'ון כהןשוק ההון18/03/111863 צפיות
רבים מאיתנו הסוחרים מחפשים כל עת אחר סוד הקסם העומד מאחורי מסחר בבורסה, אותו סוד שיגרום לנו סוף סוף לגרוף רווחים אחר רווחים אך האמת היא כי לא קיים כזה סוד וזה תלוי בסופו של דבר בכישרון האנליזה הפיננסית הייחודית לכל אדם ובדבר נוסף מעל הכל – מזל.

מאת: ג'ון כהןהשקעות17/03/111220 צפיות
לא הרבה אנשים מודעים למגוון התפקידים השונים אותם משחקים בתי השקעות בארץ. מרבית הסיכויים הם כי הינכם עמיתים באחת מקופות הגמל או קרנות הפנסיה אשר חלקם הגדול מנוהל על ידי המומחים להשקעות, ניהול תיקים וניהול מסחר בבורסה.

מאת: ג'ון כהןקרנות נאמנות13/03/111376 צפיות
הציבור הישראלי תמיד מחפש אפיקי השקעה אטרקטיביים בהם יוכלו להשקיע את כספם בתקווה לצבירת תשואה נחמדה שתזכה אותם ברווחים נאים. הבעיה של רוב הציבור מתחילה בדרך כלל בעובדה כי לא כולם הם בעלי ידע והשכלה פיננסית רלוונטית אשר תקנה להם את הכלים לבצע השקעות פיננסיות חכמות בשוק ההון.

מאת: ג'ון כהןקרנות נאמנות26/02/112003 צפיות
לא לכולנו יש את הידע הכלכלי לביצוע השקעות מושכלות בשווקים הפיננסיים ולעתים כולנו מפנטזים על השקעה מוצלחת במניה מסוימת בבורסה שתהפוך אותנו לעשירים ככורח. המציאות הינה שונה במקצת והעילויים הפיננסיים במשק מועסקים בדרך כלל בבתי השקעות או סוחרים בעצמם בנוחיות ביתם.

מאת: ג'ון כהןקרנות נאמנות23/02/111213 צפיות
לא פעם אנו קוראים במסופים הכלכליים בעיתונות ושומעים בפינות הכלכלה במהדורות החדשות את הביטוי "קרנות נאמנות".

מאת: ג'ון כהןשוק ההון21/02/111198 צפיות
שוק ההון הוא עולם ומלואו המרתק אנשים רבים החולמים להתעשר ולהרוויח כספים בבורסה. כמעט כל אדם מושקע בבורסה בין אם הוא יודע זאת או לא, כל עמיתי קופות הגמל והפנסיה חשופים לבורסה דרך ניירות ערך המוחזקים בתיק ההשקעות הקשור לאותן קופות וההשקעות השונות מתבצעות בהתאם למדיניות השקעות הקופה הספציפית בה אתם חברים.

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161955 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144969 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148154 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148289 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131778 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131782 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica