חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעוניינת לגלוש אבל פוחדת מהים?מספר דרכים לבניית הביטחון במים

מאת: מאיה דאוברספורט ימי 20/01/20111374 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

ישנם חששות מגוונים מהים:

תנאי הים לעיתים לא צפויים,הגלים שנשברים בחוזקה לעיתים על הרוחצים וכמובן הזרמים והסחף ולא נשכח להזכיר את המערבולות כמובן (פחד מילדות)חששות אלו גורמים לכך שנשים רבות חושבות ש"מפחיד" ללמוד לגלוש . באופן כללי,קל לנו לפתח כישורים שנבנו על בסיס החוויה והנסיון שלנו בילדות. רובינו גדלנו על ריצה ( לדוגמא בשיעורי התעמלות בביה"ס) או רכיבה על אופניים או משחקי כדור למיניהם. ובהתאם מגיל מאוד צעיר הרגלנו את הרגליים והגוף לרוץ,אנחנו יודעות איך לאזן את הגוף,לנשום ולזוז בזמן הריצה,כך שאנחנו יכולות לסמוך על הנסיון שחווינו כאשר אנחנו רצות כמבוגרות. כך גם באופניים-רובינו למדנו בילדות לפדל על אופניים.לכן אנחנו יודעות גם היום איך לאזן את הגוף,לפדל לעצור וכו'. למשל,לפתח את כישורי רכיבה על האופניים והריצה לטריאתלון,יהיה לרובינו יותר קל יותר משחייה.וזאת בגלל נסיון קודם עם בסיס רחב שיש לנו מרכיבה על אופניים וריצה המקנה לנו ביטחון להתנסות ולפתח תחומים אלו. למרות כל זאת,כישורי שחייה וגלישה כן נרכשים גם בגיל מבוגר יותר ולכן אין סיבה להתייאש ולחשוב שהים גדול,עמוק ומפחיד מידי בכדי לגלוש.להלן מספר טיפים שישום חלקם או כולם יעזרו לך בבניית ביטחון בים: 1.תתחייבי לגלישה: תהפכי את לימוד הגלישה למטרה השבועית או החודשית שלך ותאפשרי לעצמך להיכנס לים עם גלשן לפחות פעמיים בשבוע לתפוס כמה גלים. תרגול תפיסת גלים(בתחילה בשכיבהעל הגלשן-כמו על בוגי)יתרום לך לתחושת הביטחון במים. כך תלמדי את מבנה שבירת הגל,תזמון תפיסת הגלים ותפתחי יכולת חתירה,יציבות ואיזון על הגלשן. ככל שתשהי יותר בים עם גלשן ותתרגלי גלישה כך תקבלי יותר ויותר ביטחון. 2.תרגילי שחייה וצלילה: תעבדי על שיפור יכולת השחייה(בעיקר סגנון חתירה)ותתאמני על שהייה מתחת למים. פעולת החתירה על הגלשן הכרחית לתפיסת הגלים,כך תרגישי טוב ובטוח בים בזמן הגלישה בנוסף,חשוב ביותר לשפר את יכולת הנשימה מתחת למים- ככל שתשהי זמן רב יותר מתחת למים כך יגדל הביטחון שלכן בזה שתצליחי לצלול בביטחה מתחת לגלים 3.תדמייני איך את רוצה לגלוש ולהרגיש בזמן הגלישה לפני סשן הגלישה תראי כמה דקות סרט גלישה(לדוגמה:לינק) ותדמייני שזו את עצמך גולשת על הגלשן כמו דולפין במים.. זה יחבר אותך לתחושת החופש והאדרנלין שיש בגלישה. 4.לגלוש במים הרדודים בקרבת החוף את יכולה להיות רגועה,התרגול הראשוני בגלישה מתבצע במים רדודים בגובה מותן. בהמשך,כאשר תתקדמי ברמת הגלישה ותרגישי ביטחון,תוכלי להיכנס למים העמוקים ולהתנסות בגלים גבוהים יותר.

והעצה הכי חשובה היא להנות להירגע ולשחרר את הגוף: בזמן שנשאר לך בין תפיסת הגלים לחתירה מול הגלים תאפשרי לעצמך לנקות את הראש ממחשבות וחששות,פשוט לנוח על הגלשן,להביט באופק הרחב ולהנות מהשקט,הרוגע ותחושת החופש. מה שיפה בספורט בכלל וגם בגלישה הוא שעם מחוייבות ורצון להצליח כל אחת יכולה ללמוד לגלוש.בכל גיל ובכל רמת כושר!!!

אם את כבר גולשת ורוצה להשתפר בגלישה אז תוכלי לקרוא על חמש דרכים שיעזרו לך לצבור ביטחון בגלים גבוהים

לחצי  like בפייסבוק לדף mayaAsurf -מובילת פעילויות הגלישה לנשים  בישראל  והכירי את עולם הגלישה לנשים מקרוב

http://www.facebook.com/MAYASURF

לקבלת פרטים על קורס גלישה לנשים והעצמה אישית הרשמי דרך האתר שלנו www.mayasurf.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה דאובר

מאת: מאיה דאוברספורט ימי 17/06/111350 צפיות
קייטנת גלישת הגלים לילדים של MAYASURF הנה פעילות גופנית לילדים מומלצת מסיבות רבות המתוארות במאמר ,אנו ממליצים על קייטנת גלישת גלים כפעילות גופנית מצוינת לילדיכם אשר תחשוף את ילדכם לעולם הגלישה ואולי גם יאמץ לעצמו לתחביב ספורטיבי מהנה מאתגר ובריא הפועל על כול שרירי הגוף ועוזר בפיתוח סיבולת לב ריאה עודדו את ילדיכם לצאת מהמחשב הקיץ ולקפוץ לים לקייטנת גלישת גלים אנו מקיימים קייטנה בחוף גן צ'רלס קלור ובהרצליה בקיץ ובחגים,בנוסף על כך אנו מתמחים בלימוד גלישת גלים לנשים ולימוד פאדלבורד

מאת: מאיה דאוברספורט ימי 14/02/111512 צפיות
בואי להתנסות בחוויה אחרת מכל אימון כושר שאת מכירה ולעבור הרפתקה שבונה את הביטחון שלך ומאתגרת את הגוף שלך! בואי לגלות את הקסם המצוי בגלישת פאדלבורד! זוהי דרך נהדרת לצאת החוצה מחדר הכושר וליהנות מאימון כושר מהנה מחטב ושורף קלוריות כשמסביבנו נוף ים מרהיב ומלא השראה

מאת: מאיה דאוברספורט ימי 20/01/111604 צפיות
מחקרים מהשנים האחרונות הכוללים את משרד הבריאות הלאומי האנגלי, מצביעים על כך שגלישת גלים תורמת למצב הרוח ומקלה את ההתמודדות עם בעיות רגשיות יותר מכל ענף ספורט אחר!

מאת: מאיה דאוברספורט ימי 20/01/112119 צפיות
נתוני מחקר בתחום מראים שרוב הנפוצות בזמן גלישת גלים, קשורה לכתפיים. חישבו כמה זמן אתם חותרים במים ביחס לזמן שבו אתם גולשים על הגל? ובכן,רוב הזמן שאנו בתנועה במים מושקע בחתירה לתפיסת גלים לעתים אף במאמץ חתירה נגד הזרם. חשוב מאד לאמץ טכניקת גלישה נכונה ולהתאמן על כך בייחוד אופן החתירה על הגלשן על מנת למנוע פציעות ושחיקה בכתף ,מניעת עייפות מיותרת וכמובן...שיפור רמת הגלישה שלכם

מאת: מאיה דאוברספורט ימי 20/01/111640 צפיות
תמיד חלמת על גלישת גלים, אבל את מתלבטת וחוששת שעברת את הגיל,שאת לא בכושר,הים מפחיד אותך,המים קרים בחורף ובקיץ חם מידי, את מרגישה נבוכה ללכת עם גלשן לימוד בחוף,ליפול בתוך המים ומרגישה שאנשים מסביב ישפטו אותך ויצחקו ממך... ובכן,את יכולה להירגע-לחששות שלך אין כל אחיזה במציאות!

מאמרים נוספים בנושא ספורט ימי

מאת: Droxitספורט ימי 28/08/172800 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שמתאהבים בשייט יאכטות ובמיומנות המופלאה של להיות סקיפר. לעיתים קרובות הם מגיעים מהתחום, אולי שירתו בחיל הים או פשוט אוהבים לצאת אל הים ולעסוק בספורט ימי. במקרים רבים אחרים, זוהי החלטה שמגיעה מתוך איזשהו חלום, גם אם לא התנסו עד כה בשייט יאכטות.

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/162613 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: פבלספורט ימי 25/12/152859 צפיות
אני צריך להתאמן עד עילפון ו"למות באימון"? אל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות לבלבל אותך. אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות. צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך.....

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 12/08/152467 צפיות
קורס צלילה באילת הינו אחד מהאטרקציות המושכות בתקופה האחרונה בספורט הימי, ענף הצלילה בשנים האחרונות מלווה בטכנולוגיה חדשה באמצעים חדישים שלא היו קודם לכן. אצלנו בדיפ סיאם תוכלו למצוא את מגוון האמצעים הטכנולוגים החדישים בליווי מדריכים מקצועיים בענף הצלילה על מנת שאתם לא תשכחו את חווית הצלילה או קורס הצלילה שלכם.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/151830 צפיות
חשיבות השימוש בבגדי ים לילדים, הסכנות שבחשיפה לשמש ללא בגדי ים לילדים, מגוון הקיים בשוק לסוגיו השונים של בגדי ים לילדים.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/152099 צפיות
המאמר מפרט על חשיבות השימוש בבגדי ים לילדות, על הסכנות בחשיפת השמש והיתרונות הרבים בשימוש בבגדי ים לילדות.

מאת: כזהספורט ימי 25/02/152006 צפיות
אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור חובבי ספורט מיוחד הוא הצלילה. בשנים האחרונות נראה כי יש יותר מתעניינים בספורט זה, ולא מעט אנשים עוברים קורסי צלילה כדי לחוות את היופי המיוחד שמחת למים. יופי כזה אפשר גם לצלם בצורה מרגשת הרבה יותר אם דואגים לקחת מצלמת GoPro לצלילה ולתעד את כל מה שקורה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica