חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גלישת SUP (פאדלבורד) לנשים משלבת בצורה מהנה אימון כושר גופני, חיטוב ושריפת קלוריות.

מאת: מאיה דאוברספורט ימי 14/02/20111511 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גלישה על גלשן עמידה (Stand up paddle board) נחשבת לספורט הימי המתפתח ביותר בעולם בשנים האחרונות ופופולארי בעיקר בקרב נשים רבות ,זאת בזכות העובדה שקל ללמוד אותו והוא משלב בצורה מהנה אימון כושר גופני, חיטוב ושריפת קלוריות ומתאים לכל גיל ורמת כושר גופני

הפאדלבורד הינו גלשן עבה ורחב יותר מגלשן גלים, הוא בעל נפח גדול יותר ולכן בעל כושר  ציפה יותר כאשר נעמדים עליו.

השילוב של גלשן בעמידה עם החתירה במשוט הופך את הפאדלבורד ללהיט כיפי הנותן תוצאות כושר וחיטוב מהירות.

בגלישת פאדלבורד אנו עובדים על בניית כוח על ידי תרגילי יציבות,כשכל הפעילות מתרחשת במים.

השמות הנפוצים של הגלשן המיוחד הזה הוא "SUP"- פאדל בורד או בעברית גלשן עמידה.

מדוע כדאי לכן ללמוד לגלוש על פאדל בורד?

* כל אחת יכולה:

SUP בניגוד לענפי ספורט אחרים קל מאוד ללמוד - לאחר הדרכה של שעה כל אחת יכולה לעמוד על הגלשן ולשייט בהנאה.

* בגלל הכושר

נשים שעושות SUP באופן קבוע בונות, בצורה מדהימה, את הכושר הגופני שלהן ,מחזקות ומחטבות את הזרועות, שרירי הרגליים, הבטן ואת מערך הגוף הכללי.

*כל השרירים בפעולה

זהו הספורט היחיד, מענפי הספורט המתקיימים בחוץ (OUTDOOR) שעובד על כל שרירי הגוף מכף רגל ועד צוואר.

*בגלל העוצמה הנשית

נשים שעושות SUP מתמלאות בעוצמה.

אחרי ש/תצליחי לשלוט בגלשן תופתעי לגלות את הנוף המדהים שנשקף מהמים העמוקים או מהאפשרות לתפוס גל קטן ולגלוש עליו עד לחוף .

*כמו בלימוד גלישת גלים לנשים גם גלישת SUP לנשים מפתחת את האינטואיציה ועוזרת לך להתחבר לעצמך, להתרגש ולפתח את העוצמה הנשית שלך.

מומלץ לזכור מספר כללים שיסייעו לך לפני תחילת דרכך כגולשת SUP

· 1.ציוד מתאים  הכרחי! שימוש בגלשן קצר מידי או ארוך מידי בקלות יכולים להפוך את ניסיונות הלימוד לתסכול מתמשך.

· 2.היי בטוחה שאת מוגנת היטב מהשמש ומהתייבשות (ביום האימון התחילי לשתות מיד שאת קמה בבוקר והקפידי לאכול היטב) ליבשי לייקרה בקיץ וחליפת גלישה בחורף המבודדת מקור.

· 3.דאגי להתעדכן לגבי תחזית מזג האוויר וללמוד על מבנה שבירת הגלים וכיוון הרוחות, כדי שלא תתקעי במקום הלא נכון בזמן הלא נכון!

· 4. נצלי את הזמן שלך על הגלשן , חייכי ותיהני, זה הרי הזמן שלך!

(ותמיד תזכרי שעל הדרך את גם נכנסת לכושר נפלא...)

בואי להתנסות בחוויה אחרת מכל אימון כושר שאת מכירה ולעבור הרפתקה שבונה את הביטחון שלך ומאתגרת את הגוף שלך!

לחצי  like בפייסבוק לדף mayaAsurf -מובילת פעילויות הגלישה לנשים  בישראל  והכירי את עולם הגלישה לנשים מקרוב

http://www.facebook.com/MAYASURF

לפרטים נוספים ומידע:info@mayasurf.com

קורס גלישת גלים לנשים ובכלל על גלישת הגלים לנשים והעצמה אישית תמצאי בבלוג שלנו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה דאובר

מאת: מאיה דאוברספורט ימי 17/06/111350 צפיות
קייטנת גלישת הגלים לילדים של MAYASURF הנה פעילות גופנית לילדים מומלצת מסיבות רבות המתוארות במאמר ,אנו ממליצים על קייטנת גלישת גלים כפעילות גופנית מצוינת לילדיכם אשר תחשוף את ילדכם לעולם הגלישה ואולי גם יאמץ לעצמו לתחביב ספורטיבי מהנה מאתגר ובריא הפועל על כול שרירי הגוף ועוזר בפיתוח סיבולת לב ריאה עודדו את ילדיכם לצאת מהמחשב הקיץ ולקפוץ לים לקייטנת גלישת גלים אנו מקיימים קייטנה בחוף גן צ'רלס קלור ובהרצליה בקיץ ובחגים,בנוסף על כך אנו מתמחים בלימוד גלישת גלים לנשים ולימוד פאדלבורד

מאת: מאיה דאוברספורט ימי 20/01/111603 צפיות
מחקרים מהשנים האחרונות הכוללים את משרד הבריאות הלאומי האנגלי, מצביעים על כך שגלישת גלים תורמת למצב הרוח ומקלה את ההתמודדות עם בעיות רגשיות יותר מכל ענף ספורט אחר!

מאת: מאיה דאוברספורט ימי 20/01/112118 צפיות
נתוני מחקר בתחום מראים שרוב הנפוצות בזמן גלישת גלים, קשורה לכתפיים. חישבו כמה זמן אתם חותרים במים ביחס לזמן שבו אתם גולשים על הגל? ובכן,רוב הזמן שאנו בתנועה במים מושקע בחתירה לתפיסת גלים לעתים אף במאמץ חתירה נגד הזרם. חשוב מאד לאמץ טכניקת גלישה נכונה ולהתאמן על כך בייחוד אופן החתירה על הגלשן על מנת למנוע פציעות ושחיקה בכתף ,מניעת עייפות מיותרת וכמובן...שיפור רמת הגלישה שלכם

מאת: מאיה דאוברספורט ימי 20/01/111374 צפיות
לנשים רבות יש חששות מגוונים גלישת גלים. זהו ספורט שקוסם לנשים רבות שרוצות להתנסות ולאמץ את גלישת הגלים ,אך נשים רבות נרתעות בדיוק מהדבר שעושה את ספורט גלישת הגלים למיוחד ומלא אדרנלין וזהו...הים גלישת גלים לנשים מקובלת מאד בעולם וספורט ימי זה בעלייה מתמדת,במדינות השוכנות לאורך החוף

מאת: מאיה דאוברספורט ימי 20/01/111640 צפיות
תמיד חלמת על גלישת גלים, אבל את מתלבטת וחוששת שעברת את הגיל,שאת לא בכושר,הים מפחיד אותך,המים קרים בחורף ובקיץ חם מידי, את מרגישה נבוכה ללכת עם גלשן לימוד בחוף,ליפול בתוך המים ומרגישה שאנשים מסביב ישפטו אותך ויצחקו ממך... ובכן,את יכולה להירגע-לחששות שלך אין כל אחיזה במציאות!

מאמרים נוספים בנושא ספורט ימי

מאת: Droxitספורט ימי 28/08/172799 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שמתאהבים בשייט יאכטות ובמיומנות המופלאה של להיות סקיפר. לעיתים קרובות הם מגיעים מהתחום, אולי שירתו בחיל הים או פשוט אוהבים לצאת אל הים ולעסוק בספורט ימי. במקרים רבים אחרים, זוהי החלטה שמגיעה מתוך איזשהו חלום, גם אם לא התנסו עד כה בשייט יאכטות.

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/162612 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: פבלספורט ימי 25/12/152858 צפיות
אני צריך להתאמן עד עילפון ו"למות באימון"? אל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות לבלבל אותך. אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות. צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך.....

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 12/08/152466 צפיות
קורס צלילה באילת הינו אחד מהאטרקציות המושכות בתקופה האחרונה בספורט הימי, ענף הצלילה בשנים האחרונות מלווה בטכנולוגיה חדשה באמצעים חדישים שלא היו קודם לכן. אצלנו בדיפ סיאם תוכלו למצוא את מגוון האמצעים הטכנולוגים החדישים בליווי מדריכים מקצועיים בענף הצלילה על מנת שאתם לא תשכחו את חווית הצלילה או קורס הצלילה שלכם.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/151828 צפיות
חשיבות השימוש בבגדי ים לילדים, הסכנות שבחשיפה לשמש ללא בגדי ים לילדים, מגוון הקיים בשוק לסוגיו השונים של בגדי ים לילדים.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/152098 צפיות
המאמר מפרט על חשיבות השימוש בבגדי ים לילדות, על הסכנות בחשיפת השמש והיתרונות הרבים בשימוש בבגדי ים לילדות.

מאת: כזהספורט ימי 25/02/152005 צפיות
אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור חובבי ספורט מיוחד הוא הצלילה. בשנים האחרונות נראה כי יש יותר מתעניינים בספורט זה, ולא מעט אנשים עוברים קורסי צלילה כדי לחוות את היופי המיוחד שמחת למים. יופי כזה אפשר גם לצלם בצורה מרגשת הרבה יותר אם דואגים לקחת מצלמת GoPro לצלילה ולתעד את כל מה שקורה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica