חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אונליין אופליין-איך הטכנולוגיה של היום תשפר את חווית הקניה של המחר

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט23/01/2011977 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הימים שלחנויות ובתי מסחר לא היה אפילו אתר אינטרנט, חלפו עברו להם. אבל היום, עם המהפכה הטכנולוגית של הרשתות החברתיות, הסמאטרפונים והטאבלטים – אתר אינטרנט, משוכלל ככל שיהיה, כבר לא מספיק כדי להעמיד את הקמעונאים בחזית הקידמה.

מאת:דני ענבר,אונליין אופליין

פוסט נחמד שהתפרסם שבוע שעבר ב MASHABLE מתאר בארבע דוגמאות איך נקודות מכירה יכולות לשדרג באופן משמעותי לא רק את חווית הקניה, אלא גם את היעילות והרווחים של העסק.

1. POS – Mobile Point of Sale

מתי יגיע היום שבו תורים בקופה יהיו שייכים להסטוריה? אם תיכנסו לחנויות הממותגות כל כך של APPLE, אולי תרגישו שהיום הזה קרב ובא. חווית הקניה בחנויות של ענק הטכנולוגיה הידוע בעולם, כבר הפכו לשם דבר. אחד מהסיבות לכך היא טכנולוגיית ה- POS, המאפשרת למוכרים לצאת מאיזור הקופה המסורתי ולתת לך את השירות המלא (כולל התשלום) בכל איזור בחנות. לא הגיוני שטכנולוגיה כזאת גם תגיע לסופר למשל.

2. הגדלת תנועה לחנות דרך שירותים מבוססי מקום

Foursquare ו- Facebook Places הם יישומים שדיברנו עליהם לא פעם ולא פעמים בבלוג. עדיין קשה להרגיש פה באפקט שלהם, אבל אין ספק ששירותים מבוססי-מקום ישנו את הדרך בה אנחנו מתקשרים עם הסובבים אותנו ויביאו לתמורות באופן בו חנויות ובתי מסחר ישווקו את עצמם. תחשבו על היתרון בכך שנקבל לנייד את כל המידע כל המבצעים של חנות בגדי המותגים, אליה נכנסנו הרגע. תחשבו איזה אפקט שיווקי יהיה לזה שרק מי שנכנס לחנות מקבל את המידע הזה – ואז תבינו למה שירותים מבוססי מיקום הולכים להיות הדבר הבא.

3. פרסונליזציה של אפשרויות קניה

אנחנו לא כל כך רחוקים מהיום שבו כל אחד יסתובב עם טאבלט בתיק כמו שמסתובבים עם מחברת. אם עוד לא החזקתם IPAD ביד לא תבינו כמה הוא נוח, אינטואיטיבי ובעל גרפיקה חדה ומרהיבה. כל המרכיבים האלה יכולים לייצר מהפיכה באופן בו אנחנו מתקשרים עם המוכר בחנות. אותו מוכר יכול להסתובב עם ה IPAD ולהוציא בקלות מידע לגבי מלאי החנות, מחירים, הסטוריה של הקונה ועוד. את המידע הזה הוא יכול להפוך ליתרון שיווקי ולהתאים לקונה את הרכישה המושלמת עבורו.

4. יצירת קהילות מקוונות של קונים נאמנים להגדלת המכירות

כמעט לכל חנות, קטנה כגדולה, יש היום עמוד פייסבוק בו היא משתפת את חבריה במידע פנימי על מבצעים, חדשות ויוצרת תמריצים כדי להביא אליה קונים. לאחר יצירת הקהילה, השאלה היא איך הופכים את זה להגדלת המכירות. יש כמה טכנולוגיות שיכולות לתמוך במהלך, כמו: אפליקציות טלפוניות המיועדות לצרכנים ומאפשרות להם לשלוח קופונים או מתנות לחבריהם שנמצאים מחוץ לקהילה, או הקמת חנות מקוונת בתוך פייסבוק המאפשרת רכישה אונליין.

5. החנות כפלטפורמה פרסומית של המותג

נקודה נוספת שאנחנו מוצאים לנכון להעלות במסגרת הנאמר כאן היא הדור הבא של הפרסום – החנות כפלטפורמה פרסומית של המותג. ההיקש מתבקש שכן, אם לכל לקוח שמבקר בחנות יש פרופיל דיגיטלי מתוקשר, על ידי הנגשת אלמנטים של שיתוף חווית הקנייה ותגמול נכון, ניתן לייצר חשיפה איכותית הנושאת מידע שיווקי של המותג לקהל יעד מאוד ממוקד (החברים של הלקוח). ניתן לצאת כאן מעולם הסמארטפון לפלטפורמות נוספות מותאמות חנות.

דוגמה נהדרת לכך ניתן למצוא בקמפין המוכר של דיזל שכבר לפני שנתיים הבינו את הפוטנציאל הגלום בפרסום ברשת החברתית של הלקוחות בנקודות המכירה.

יצירת חוויות מדיה ייחודיות, העושות שימוש בטכנולוגיות חדשניות ומשמשות כפלטפורמות פרסומיות על בסיס קהל המטרה זו ההתמחות שלנו. דוגמה למוצר שפיתחנו שהצליח לעשות זאת בצורה מאוד מוצלחת בקמפיין עבור אורביט ושטראוס בקיץ האחרון היא- crossLine photoMarketing.

עוד מוצר שאנחנו מפתחים בימים אלו ושזכה להצלחה רבה בפיילוט עבור סימילאק – TouchMe.
אפליקציית ipad שמאפשרת למצולם, פרט לקבלת התמונה הפיסית הממותגת ביד, לשלוח לעצמו את התמונה במייל ולשתפה ב facebook כאשר זו עולה עם תוכן שיווקי מובנה. בנוסף, האפליקציה מאפשרת מילוי פרטים רלוונטיים הנארזים ל- data base של קהל המטרה המעורב עבור המותג. בקרוב נצא עם הסרטון השווה . . .

הפוסט פורסם לראשונה בבלוג של FrameMe,קרוסליין, פוטומרקטינג

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/111009 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/111320 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111417 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/111119 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111412 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/111264 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/111255 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213473 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172697 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica