חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מינויו של עו"ד מאיירס לדירקטור של ש.ר.א.ל

מאת: מאיירסחוק ומשפט - כללי25/01/20111205 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


עורך דין כלב מאיירס מונה לחבר בחבר הנאמנים מטעם בית חולים ברזילי, בחברת ש.ר.א.ל שירותים ואספקה לרפואה בע"מ. תפקיד זה הוא אבן דרך נוספת במגוון התפקידים והיוזמות בהם עורך דין מאיירס מעורב במסגרת פעולתו המסחרית והציבורית. חברת ש.ר.א.ל הינה חברה פרטית השייכת אל העמותה של בתי החולים הציבוריים. ש.ר.א.ל היא החברה הגדולה ביותר בישראל של ציוד ושירותים רפואיים לבתי חולים.

הפעילות המסחרית החשובה של עו"ד מאיירס
עורך דין מאיירס הוא שותף בכיר במשרד עורכי הדין המכובד יהודה רוה ושות' ועומד ברש השלוחה של הפירמה בירושלים.  עו"ד מאיירס מספק ייעוץ ושירותים משפטיים מתקדמים עבור חברות המחקר והפיתוח הבולטות והגדולות בארץ. תחומי התמחותו של מאיירס במסגרת המשפט המסחרי כוללים: קניין רוחני, רישוי ועוד. בנוסף, עורך דין מאיירס מכהן כיועץ משפטי של למעלה מ- 80 גופים מסחריים וארגונים ללא מטרות רווח בארץ.

פעילותו של עו"ד מאיירס בעולם
עו"ד מאיירס, שהינו בעל יכולת וורבלית גבוהה בעברית ובאנגלית, כריזמה ומרץ רב, עובד גם ברחבי העולם לעידוד ההתעניינות בארץ של חברות בינלאומיות רבות המשקיעות ביזמות בישראל. החברות האלה  תורמות לחוסנה הכלכלי של המדינה וליצירת שיתופי פעולה מסחריים חשובים. מעבר לפן המסחרי, עורך דין מאיירס פועל למען חיזוק מעמדה של ישראל   בזירה הבינלאומית ולשיפור תדמיתה. במסגרת פעילות זו, מכהן מאיירס כמנהל ארגון "ישראל עכשיו", אשר שם לו כמטרה לעצור את המתקפות על ישראל ופועל רבות לחיזוק מעמדה בעולם.

תרומתו הגדולה של מאיירס בתחום הציבורי
במקביל לפעולתו המסחרית הרבה, עו"ד מאיירס פועל רבות לקידום השיוויון  והצדק חברתי בארץ. עיקר פועלו מתנהל כראש  "מכון ירושלים לצדק", ארגון ללא מטרות רווח שהוא גם יועצו המשפטי. המכון זוכה לקבלת תרומות נדיבות מקומיות ובינלאומיות, מפעיל יוזמות שונות המקדמות מטרות כמו: מתן הזדמנות שווה לתלמידים, סיוע לחלשים ולנזקקים בחבילות שי, ציוד ותלושים, ייצוג מיעוטים באוכלוסיה וכו'. 

החיבור בין עורך דין מאיירס ואנשי חברת ש.ר.א.ל
חברת ש.ר.אל עוסקת בתחום אספקת ציוד לבתי חולים כמו: תרופות, מכשור מעבדה מתקדם, מכשור רפואי   משוכלל ועוד. חברה פרטית זו הוקמה ב-1995 כשירות לציבור בישראל למען שיפור השירות הרפואי במידה ניכרת, על ידי אספקת ציוד רפואי איכותי וחדיש. היחסים של עורך דין מאיירס ואנשי חברת ש.ר.אל מתבססים על ערכים משותפים של   יושר, חדשנות, עזרה לאנשים ונאמנות. מאיירס וצוות חברת ש.ר.אל דוגלים בעבודה מקצועית ואיכותית הכוללת אספקת פתרונות מקוריים למצבים מורכבים. במסגרת תפקידו כדירקטור בחברה, עורך דין מאיירס יקדם את המטרות החשובות האלה  ויסייע לחברת ש.ר.א.ל לספק לאזרחי המדינה  שירות רפואי ברמה גבוהה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חתונה אזרחית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיירס

מאת: מאיירסחתונות07/11/101625 צפיות
הגדרת חתונה אזרחית היא חתונה שמעמדה ניתן לה מתוקף המדינה כישות חילונית ולא במגרת טקס דתי. בישראל חתונה אזרחית אינה קיימת מבחינת המדינה וזוגות שלא מעוניינים או מנועים מלהתחתן בטקס דתי, אינם יכולים לעשות כן. האפשרות היחידה העומדת בפניהם היא להינשא בחו"ל.

מאת: מאיירסצדק חברתי26/09/101214 צפיות
עורך דין מאיירס פועל רבות למען זכויות האזרח, הצדק החברתי, חופש הדת, נישואים אזרחיים, סובלנות דתית ועוד. עורך דין מאיירס, מקדיש מזמנו במקביל למשרתו כעורך דין במשרד עורכי הדין היוקרתי יהודה רוה ושות' ועוסק ללא לאות בקידום מטרות אלו.

מאת: מאיירסצדק חברתי26/09/101354 צפיות
בישראל קיימים סוגים שונים של אוכלוסיות, כולל אזרחים הנחשבים כחסרי דת. אזרחים אלה תורמים למדינה, מתגייסים לצה"ל ומשתלבים בעבודה ובתרבות. אזרחים אלה, שמספרם כ-300,000 איש הם בעלי נאמנות למדינה וציונים לכל דבר.

מאת: מאיירסשירותים לעורכי דין01/09/101643 צפיות
עורך דין כלב מאיירס עבר לארץ עם משפחתו מארה"ב ב-1992. לאחר שירותו הצבאי , עו"ד מאיירס סיים את לימודי המשפט במחלקה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים.

מאת: מאיירסחוק ומשפט - כללי01/09/101268 צפיות
עורך דין כלב מאיירס היגר לישראל עם משפחתו ממדינת פנסילבניה שבארצות הברית ב-1992. לאחר שירותו הצבאי , עו"ד מאיירס למד עריכת דין בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בבירה.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231572 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212062 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211917 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211565 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211244 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201788 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201517 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica