חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוק גזר דין מוות - לאנסים,למשפחות הפשע ,לנהגים שפורעים בכבישים ולעושקי נפגעי השואה(כמו עו"ד פרי).

מאת: ערן לויחוק ומשפט - כללי25/05/2009965 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד מתי הפולטיקה תמכור לנו ועדות ,ואנשים טובים ובעלי שיקול דעת רציני על מנת שיקום גוף הגנה על עדים. כדי שתהיה לנו מדינה נקיה, טובה, מוסרית, ובטוחה.אך אין לנו כסף. כסף יש להשכרת וילות למאבטחים בקסריה,לסגני שרים ,ושפוצים בלשכות כאלה ואחרות. משפחות הפשע יושבים על הרבה כסף שחור כולל משפחות עשירות במדינה . לכן הממשלה לא יכולה להקים גוף רציני אמין ,ללא פחד ומורא שכול ענינו זה לילחם במשפחות הפשע (כך מגדירים אותם המשטרה כל שני אחים זה משפחת הפשע).בנהגים שמשתוללים על הכבישים ,בפצוציות יום יום כדי שלו ימכרו משקאות משכרים.ובאנסים ובמשפחות הדתיות שמתעללים ואונסים ילדים ,ילדות,משפחות מכול המגזרים.יש לילחם בשוטרים ,או באנשים בפוליטקה,ובחברות שחצו את הקווים לפשע כי שם הכסף השחור . ועו"ד שעשקו  את נפגעי השואה .יש לאשר חוק גזר דין מוות  על פעולות כאלה ללא מורא ופחד. אני פונה לממשלה ,ולבתי המשפט ,צאו מהאדישות . אני תושב מדינת ישראל מוכן להקים גוף  אמין ,ממומן, ומיומן על מנת שהתושבים יכלו לישון טוב ובטוח במדינה. ולא רק לפני בחירות לצאת במלים מפוצצות על ידי פעלים שוחרי גובים .לכם אנשי החוק על תפחדו מהפשע ועל תתנו ידכם לכסף השחור. ככול שפושעים יקבלו עונש מוות  לפי מה שצינתי כך היה לנו מדינה נקיה,טובה מוסרית, עם חזון גדול . כמו אנשי חוק ,אנשי משפט וצדק תקחו את המדינה שנלחמה רבות להקמתה  תשפטו מחבלים למוות בלי פחד מה שהעולם יגיד .ראו ארצות הברית יש שמה עונש מוות ללא מורא ופחד. ושופטים פוסקים עונש מוות שצריך.

 



תגיות המאמר: די לפחד מהפשע


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערן לוי

מאת: ערן לויצדק חברתי08/06/101323 צפיות
מדינת ישראל נמצאת במגפה תמידית של החרדים . תושבי מדינת ישראל שלו חרדים צרכים לקחת יוזמה דחופה ולכניס את כול החרדים שהם נעולים בתוך בני ברק, בתוך מאה שערים ,ורק שם שיחיו. תושבי מדינת ישראל דעו לכם הם פשוט מגפה שצריך וחובה לעקור ממקומות גם בצורה של אלימות כי הם בעצמם לא מאמנים בתורה .והאוכחה לכך שהם פוגעים בילדהם, בנשים שלהם, גונבים ברשתות שיווק, הולכים לזנות. הורסים כל דבר שכתוב בתורה אך אתם החילונים רצים לרב זה הוא אחר נותינים כסף כול החיולונים פשוט פרירים. במקום לתת להם כסף "לצדקה" שילכו לעבוד

מאת: ערן לויחברה ומדינה - כללי02/03/101258 צפיות
החברה האשראלית חולה ,המדינה מסריחה בשחיתות, ילדים נאנסים, ילדות נאנסות ,הורים מנצלים את ילדיהם בצורה בוטה ,החרדים אונסים את ילדיהם, 70% מהקילה החרדית זה שקר אחד גדול . ילדים חלונים משתוללים ברחובות ,אונסים ילדות ,דוקרים בסכינים אנשים אחרים רובם מבני נוער רוסים, אתיופים,שותים ,גונבים, ורוצחים. הפדופלים מתרוצצים ברחובות צריך לעשות מעשה עד משפחות הפשע. יש להקים יחידה שכול מתרטה היא תפיסת אותם פושעים, כולל חרדים ,נוער, נערות, למשפט שכול פסק דין הוא אחד "פסק דין מוות " כך מדינת ישראל תוכל למגר זואת.

מאת: ערן לויצדק חברתי31/07/091509 צפיות
תושבי מדינת ישראל מתעוררים כל בוקר קוראים עיתון ,שבו כתוב אך אב רצח את ביתו , עברין זה או אחר הורג עברין אחר , אך רבנים מוכרים חלקי אדם ,ובהכסף חיים דתיים אחרים בארץ ,אך תלמיד ישיבה אונס ילד,או ילדה .אימה שמרעיבה את בנה ושרבנים נותנים את ידם לפשע נתעב בבתי החולים , וברחובות ירושלים .לדעתי כול הרבנים אם חבורה של שקרנים שמנצלים את טפשותם של אנשים דפוקים וילדים טפשים כולל הנשים . כול נושא הדת במדינה ירד לשפל שאם לא מאמינים בבורא עולם. כול הכיפה והליבוש זה רק לברוח מתשלום למדינה ולגנוב. זה סדום וע

מאת: ערן לוידתות17/07/091438 צפיות
התפרעות החרדים המסרחים בירושלים בגלל רוצחת ילד קטן זו חוצפה חולה של כל הקהילה יש לתת להם לגור מאחורי חומות במאה שארים או בבני ברק. הם הסדום ועמורה של האנושות בכלל משטרת ישראל היקרה צריכה לירות בהם רימוני גז רעיל ולגמור אותם מיד . באיזה תורה כתוב יש להרעיב תינוק , לשרוף ברחובות , לזרוק אבנים על חפים ברחובות . הם אנשים חולים בנפשם , במעמד הרבנים ,לוקחים את הכסף מהמדינה עבור ישיבות ומשחקים בכסף שירד לטמיון . בחברת חמשוש כסף שחור . בתי המשפט חיבים להחמיר בענשה על פגיע בילדים מי הורים חולים בנפש.

מאת: ערן לוידתות14/07/091393 צפיות
ליאור חן שהולך אם תואר "רב" הרי כול דתי שהולך אם כיפה שחורה זקן ,שטרימל ,הוא רב .הוא רב הם ילדים קטנים חסרי ישע אם האימא שהיא חלאת המין האנושי יתעללו בילדים הקטנים . ברגע שהחלאה הזואת תוסגר לישראל על בית המשפט חובה גדולה לתת על החלאה הזואת ליאור חן עונש מוות חד וחלק. גם אם אין חוק כזה במדינת ישראל! לכם חברי הכנסת , חוקיקו חוק ליאור חן אני ערן לוי מוכן לשבת כל חיי בבית סוהר ולקחת את החוק לידיים פעם ריאשונה בחיי. למען הילדים האלה שסבלו שנים ולמען הילד שהוא צמח רחמנות. חובה לקטול את חייו.

מאת: ערן לוידת ומדינה13/07/091334 צפיות
מדינת ישראל נופלת לתוך תהום כי מעל 45% מהדתים במדינה משתוללים ברחובות ,לא עובדים ,מנצלים את ילדיהם מנית , או אונסים ילדות ברחובות בטענות שהם רבנים . שותים לשוכרה בבית עולים על הרכב והורגים משפחות שלמות בכביש . בנוסף מכים רב בתןך בית כנסת וכול זה בתחפושת של כיפה , שטרימל, או סיר לילה שחור על הרואש מלא פרווה. או רב שחי עם הרבה נשים בירושלים. היכן זה כתוב בספר התורה ,בעשרת הדיברות שזה מותר לכן אני חושב שצריך דחוף להפסיק לדתים את הכסף לכוללים שילכו לעבוד , לסרס אבות , או נוער שאונסים נוער.

מאת: ערן לוידת ומדינה13/07/091155 צפיות
מדינת ישראל נופלת לתוך תהום כי מעל 45% מהדתים במדינה משתוללים ברחובות ,לא עובדים ,מנצלים את ילדיהם מנית , או אונסים ילדות ברחובות בטענות שהם רבנים . שותים לשוכרה בבית עולים על הרכב והורגים משפחות שלמות בכביש . בנוסף מכים רב בתןך בית כנסת וכול זה בתחפושת של כיפה , שטרימל, או סיר לילה שחור על הרואש מלא פרווה. או רב שחי עם הרבה נשים בירושלים. היכן זה כתוב בספר התורה ,בעשרת הדיברות שזה מותר לכן אני חושב שצריך דחוף להפסיק לדתים את הכסף לכוללים שילכו לעבוד , לסרס אבות , או נוער שאונסים נוער.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231625 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212073 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211928 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211584 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211259 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201804 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201540 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica