חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אשראי חוץ בנקאי – win win situation לכל המעורבים בדבר

מאת: Tamir Groverצרכנות27/01/20111393 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו התרגלנו כבר להגיע לקופה של כמעט כל חנות המשתייכת לרשת גדולה ולשמוע "יש כרטיס מועדון ?". מדובר בכרטיס אשראי חוץ בנקאי שמנפיקות הרשתות הגדולות, המתפקד ככרטיס אשראי לכל דבר איתו אפשר לשלם בכל מקום, אולם בעת התשלום בחנויות המועדון אליו הוא משתייך – זוכה הלקוח בסל הטבות משמעותי. Win win situationלכל המעורבים בדבר.

מהם היתרונות הגלומים בכרטיס אשראי חוץ בנקאי ?
  1. כרטיס אשראי חוץ בנקאימאפשר לקבל מסגרת אשראי חוץ בנקאית נוספת שאינה מחוברת לחשבון הבנק ואינה תלויה בו.
  2. כרטיס אשראי חוץ בנקאי מאפשר הטבות שלא תמיד אפשר לקבלן דרך הבנק בו מתנהל חשבון העו"ש.
  3. אשראי חוץ בנקאי מאפשר לעשות שימוש ביתרת האשראי שבו על מנת לכסות משיכת יתר.
  4. באמצעות אשראי חוץ בנקאי ניתן להחליט מתי לשלם כל תשלום וכיצד לפרוס תשלומים גדולים.
  5. חברות אשראי חוץ בנקאי מציעות הלוואות חוץ בנקאיות ללא ערבים, הניתנות בקלות ובמהירות.
  6. וכמובן - אשראי חוץ בנקאי מאפשר הצטרפות למועדוני צרכנים וקבלת הנחות והטבות במסגרת מועדונים אלה.
כרטיסי מועדון ככרטיסי אשראי חוץ בנקאי – לא בסופר בלבד

כרטיס מועדון הוא כרטיס אשראי לכל דבר, הטומן בחובו הנחות, מבצעים וקופונים עבור חנויות מסוימות החברות באותו מועדון. באמצעות כרטיס אשראי חוץ בנקאי זה אפשר לשלם בכל מקום ככל כרטיס אשראי רגיל, אולם לקוחות שיעשו בו שימוש בחנויות המועדון המפעילות אותו, יוכלו לקבל הטבות נוספות.

אשראי חוץ בנקאי שהוא כרטיס מועדון משרת היטב הן את החנויות העומדות מאחוריו והן את הצרכן. בצורה זו זוכה הרשת לנאמנות הלקוח העושה שימוש בכרטיס שהונפק לו, על מנת לקבל הנחות גדולות יותר, ומאידך, מרוויח הקונה כמובן את היתרונות הגלומים בכרטיס. היות ולמעשה אין כל בעיה להחזיק מספר כרטיסי אשראי חוץ בנקאי שהם כרטיסי מועדון, הרי שאין זה נדיר לראות מי שבארנקם עשרות כרטיסים כאלה המיועדים לרשתות שונות.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי מאפשר גם הלוואה חוץ בנקאית !

יתרון נוסף הטמון בכרטיסי אשראי חוץ בנקאי הוא האפשרות לקבל באמצעות הלוואה חוץ בנקאית, מהירה ויעילה, ללא ערבים ובתנאים מצוינים. בעת לקיחת הלוואה חוץ בנקאית דרך כרטיס האשראי, היא אינה מקושרת לחשבון הבנק ואינה תלויה בנתונים הפיננסיים של הלקוח. למעשה, גם החזרי ההלוואה אינם יורדים דרך חשבון הבנק, כי אם ישירות דרך כרטיס אשראי חוץ בנקאי שברשותו.

כרטיסי אשראיחוץ בנקאי מציעים מגוון גדול של הלוואות חוץ בנקאיות – הלוואות מתגלגלות, מיוחדות, רגילות – הן הלקוח והן חברת האשראי נדרשים להתאים את ההלוואה המבוקשת לצרכיכם וליכולת ההחזר. גם לקיחת הלוואה דרך אשראי חוץ בנקאי היא פשוטה מאוד, ויכולה להתבצע באמצעות שיחת טלפון למוקד הלקוחות של חברת האשראי או אפילו דרך אתר האינטרנט. משך אישור הבקשה הוא מהיר (שעות ספורות בלבד) והכסף מועבר גם הוא בתוך יממה עד שתי יממות.

הלוואה מתגלגלת באמצעות אשראי חוץ בנקאי

אחד היתרונות המשמעותיים של אשראי חוץ בנקאי הוא היכולת לקבל באמצעותו הלוואה מתגלגלת, המאפשר לגלגל (ומכאן שמה) את חיובי התשלומים שביצענו גם לחודש הבא או לחודשים שאחריו. הלוואה מתגלגלת נועדה למצבים בהם מזהה הלקוח, כי התשלומים שביצע באותו חודש עומדים לחרוג מתקציב האשראי שלו או מיכולת ההחזר, מה שעלול לגרום למשיכת יתר. באמצעות הלוואה מתגלגלת דרך אשראי חוץ בנקאי יכול הלקוח להעביר במקרים אלה את התשלומים כרגע, להפחית את החיוב באותו חודש, ולנהל בצורה חכמה יותר את הוצאותיו בחודשים שלאחר מכן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושא, צרכנות פיננסית, הלוואות וכרטיסי אשראי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Tamir Grover

מאת: Tamir Groverתעודות סל28/06/1212244 צפיות
סליקה היא צורת תשלום של מחזיקי כרטיס אשראי הרוכשים מוצרים או שירותים דרך האינטרנט או בהזמנה טלפונית וגם בנקודות המכירה הממשיות. השימוש בכרטיסי אשראי עלה בשנים האחרונות עד כדי כך שהממשלה חוקקה לפני שנה את חוק הסליקה כדי לאפשר לחברות קטנות להיכנס לשוק הסליקה ולא לאפשר לחברות הגדולות ליצור לעצמן מונופול או שליטה בלעדית בתחום.

מאת: Tamir Groverהלוואות16/04/121100 צפיות
מתכננים להתחתן ואין לכם מושג איך להתמודד עם ההוצאות? מוכרחים להחליף את הרכב והמכירה של הישן לא תספיק לקניית אחר? בחיים, כמו בחיים, ישנן סיבות רבות בהן אנו זקוקים לתוספת כספית בלתי צפויה, שלא נערכנו אליה בהתאם, או כי ההכנסה השוטפת שלנו לא מספיקה לחסוך כסף לימים גשומים. למרבה המזל, קיימים היום סוגים שונים של פתרונות פיננסיים, אמינים ובטוחים, שמאפשרים לנו לצלוח גם גשרים בלתי צפויים בחיים, מבלי להכנס לחובות מעיקים.

מאת: Tamir Groverהלוואות13/02/121111 צפיות
הצורך בקבלת הלוואות אקספרס מתעורר ברגעים לא צפויים. בניגוד לסוגים אחרים של הלוואות, היתרון של הלוואות אקספרס הוא הזמינות והמיידיות שלהן. הלוואות אקספרס אינן מחייבות היערכות מקדימה מורכבת, ובעזרת גורמי מימון מובילים ניתן לקבל הלוואות כאלה תוך מספר שעות מרגע הבקשה היישר אל חשבון הבנק.

מאת: Tamir Groverהלוואות28/12/111167 צפיות
רבים אינם מבינים את הניסוחים הבנקאיים ואת המשמעותיות שלהם. מטרתו של מאמר זה היא לשפוך מעט אור על המשמעות של הניסוחים, כי יש להם משמעות כספית, אותה אתם היחידים שמשלמים בסוף כל חודש.

מאת: Tamir Groverהלוואות04/12/111205 צפיות
הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות הניתנות על ידי תאגיד שאינו בנקאי, ביניהם חברות אשראי, חברות ביטוח וכן גופים פרטיים. הלוואות אלה הן דרך אלטרנטיבית להשגת אשראי שלא באמצעות מימון בנקאי. נושאים אלה הוגדרו בחוק הלוואות חוץ בנקאיות משנת 1993 התשנ"ג, המגיש את דבר החקיקה בתחום.

מאת: Tamir Groverהלוואות04/12/111240 צפיות
כן, התחבורה הציבורית בישראל היא לא תמיד פשוטה ונגישה כפי שראוי היה לצפות. האוטובוסים מאחרים, הרכבת לפעמים שובתת ולעיתים סתם לא מגיעה, גנבי האופניים חוגגים ודו גלגלי זה מסוכן... רובנו מחפשים להגשים את חלום ארבעת הגלגלים ולרכוש רכב חדש, אולם כידוע – מכוניות לא צומחות על העצים ופעמים רבות הן יקרות למדי. כיצד ניתן להשיג מימון רכב? האם הלוואה למימון רכב היא אפשרות סבירה? ומה נדרש לקחת טרם לקיחת הלוואה שכזו ? לפניכם כל המידע אודות מציאת מימון רכב בצורה נכונה ומושכלת.

מאת: Tamir Groverבנקאות17/10/111411 צפיות
כרטיס אשראי חוץ בנקאי מאפשר ללקוח לנצל מסגרת אשר אינה תלויה או קשורה לחשבון הבנק הרגיל שלו. העקרונות העומדים מאחורי האופציה הפשוטה הזו רבים, ומחזקים את הכוח של הלקוח לצורך מימוש הצרכים האישיים שלו. אותה מסגרת אשראי חוץ בנקאית למעשה מתקיימת במקביל למסגרת האשראי הרגילה של הבנק, ולא באה להחליפה. בתוך מסגרת זו ובעזרת כרטיס האשראי יכול הלקוח לנהל כספים אישיים או עסקיים, ולמעשה להימנע מפגיעה בתזרים הכללי אותו מקצה הבנק אליו הוא שייך.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214255 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204393 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205294 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194176 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193450 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182922 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica