חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נמאס לנסוע באוטובוסים ? כך תשיגו מימון רכב חדש !

מאת: Tamir Groverהלוואות04/12/20111238 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כן, התחבורה הציבורית בישראל היא לא תמיד פשוטה ונגישה כפי שראוי היה לצפות. האוטובוסים מאחרים, הרכבת לפעמים שובתת ולעיתים סתם לא מגיעה, גנבי האופניים חוגגים ודו גלגלי זה מסוכן... רובנו מחפשים להגשים את חלום ארבעת הגלגלים ולרכוש רכב חדש, אולם כידוע – מכוניות לא צומחות על העצים ופעמים רבות הן יקרות למדי. כיצד ניתן להשיג מימון רכב? האם הלוואה למימון רכב היא אפשרות סבירה? ומה נדרש לקחת טרם לקיחת הלוואה שכזו ? לפניכם כל המידע אודות מציאת מימון רכב בצורה נכונה ומושכלת.

הלוואה למימון רכב – נפוצות הרבה יותר מבעבר

הלוואה למימון רכב הפכה בשנתיים האחרונות למקובלת מאוד בשוק הרכב, ואף ניתנת בקלות לכל מי שמעוניין לרכוש רכב חדש (בין אם חדש או רכב יד שנייה). כיום, אפילו לא צריך להציג ערבים כדי לקבל הלוואת מימון רכב, היות והרכב עצמו מהווה את הערבות בטוחה להחזר ההלוואה. עם זאת, חשוב לדעת כי תשלום עבור רכב חדש באמצעות הלוואה גורם לרישום בעלות כפולה במשרד התחבורה, כך שבמקרה והרוכש אינו עומד בתנאי ההחזר יוכל המלווה לפרוע את ההלוואה שניתנה באמצעות מכירת הרכב עצמו.

מהם הגורמים המשפיעים על לקיחת הלוואה למימון רכב ?

על מנת לחפש הלוואה למימון רכב, נדרש בראש ובראשונה להגדיר מספר גורמים שינחו אותנו בבחירה. כך לדוגמא, יש להגדיר לעצמנו את סוג הרכב שאנחנו מעוניינים בו, השנתון המבוקש, שימושי הרכב והנהגים המיועדים. כדאי לנסות לאמוד את עלויות ביטוח הרכב, על מנת שבסופו של דבר נוכל להתאים לבדוק מהו התקציב הפנוי לרכישת הרכב, להתאים את התקציב לדרישות, ולבדוק מהו הסכום אותו נידרש להשלים באמצעות לקיחת הלוואה.

גובה ההלוואה המבוקשת נגזר כמובן מגובה התקציב הנדרש, כשמדובר באיזון עדין – מצד אחד, כדאי שלא לקחת סכום גבוה מדי על מנת שהלווה לא ימצא את עצמו מתקשה לעמוד בהחזרי התשלומים, ומאידך, מומלץ מאוד לקחת סכום כסף שיספיק לא רק לרכישת הרכב, כי אם "להעמדתו על הכביש", כלומר – לאחר תשלומי כל האגרות והביטוחים לסוגיהם. להלן עוד מספר טיפים שיסייעו לקחת הלוואה למימון רכב :

  1. התחילו כמובן בלערוךסקר שוק. עמדו על התנאים השונים שיציעו הבנקים וחברות האשראי ובדקו במיוחד אתגובה הריבית ואופן הפריסה של ההלוואה המוצעת. בדקו היטב לאיזה מדד מוצמדתהריבית והעריכו האם יעלה או ירד בתקופת ההחזר.
  2. זכרו, כי בעת עריכת סקרהשוק תוכלו להתמקח על גובה הריבית של הלוואה למימון רכב שתקבלו ועל כל אחדמהתנאים האחרים. זה לא הזמן להתבייש ולהיות עדינים מדי ! בסופו של דבר, כלהטבה שתשיגו בשלב זה תהיה משמעותית מאוד לסכום ההחזר הסופי.
  3. בחרו בעדינות את תקופתהפריסה של ההלוואה. משך הפריסה ישפיע באופן ישיר על סכום ההחזר החודשי ועלהריבית שתשלמו.
  4. שימו לב, כי בעת לקיחתהלוואות רכב ורכישת רכבים, יש משמעות למועד הרכישה, או במילים אחרות – לקראתסוף שנת דגם או סוף השנה הקלנדרית קל יהיה לקבל תנאים טובים יותר עבור מימון רכבועבור הרכב שתרכשו בסופו של דבר.
  5. וכמובן - בדקו היטב אתחשבון הבנק והיוועצו במומחה הלוואות, אם צריך, זאת על מנת לבדוק מהו סכוםההחזר החודשי שתוכלו לעמוד בו מבלי להיקלע לקשיים. זכרו, כי מצב בו תידרשולקחת הלוואה נוספת על ההלוואה הקיימת הינו שלילי ומאוד לא כדאי להיקלע אליו.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושא, צרכנות פיננסית, הלוואות וכרטיסי אשראי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Tamir Grover

מאת: Tamir Groverתעודות סל28/06/1212242 צפיות
סליקה היא צורת תשלום של מחזיקי כרטיס אשראי הרוכשים מוצרים או שירותים דרך האינטרנט או בהזמנה טלפונית וגם בנקודות המכירה הממשיות. השימוש בכרטיסי אשראי עלה בשנים האחרונות עד כדי כך שהממשלה חוקקה לפני שנה את חוק הסליקה כדי לאפשר לחברות קטנות להיכנס לשוק הסליקה ולא לאפשר לחברות הגדולות ליצור לעצמן מונופול או שליטה בלעדית בתחום.

מאת: Tamir Groverהלוואות16/04/121097 צפיות
מתכננים להתחתן ואין לכם מושג איך להתמודד עם ההוצאות? מוכרחים להחליף את הרכב והמכירה של הישן לא תספיק לקניית אחר? בחיים, כמו בחיים, ישנן סיבות רבות בהן אנו זקוקים לתוספת כספית בלתי צפויה, שלא נערכנו אליה בהתאם, או כי ההכנסה השוטפת שלנו לא מספיקה לחסוך כסף לימים גשומים. למרבה המזל, קיימים היום סוגים שונים של פתרונות פיננסיים, אמינים ובטוחים, שמאפשרים לנו לצלוח גם גשרים בלתי צפויים בחיים, מבלי להכנס לחובות מעיקים.

מאת: Tamir Groverהלוואות13/02/121107 צפיות
הצורך בקבלת הלוואות אקספרס מתעורר ברגעים לא צפויים. בניגוד לסוגים אחרים של הלוואות, היתרון של הלוואות אקספרס הוא הזמינות והמיידיות שלהן. הלוואות אקספרס אינן מחייבות היערכות מקדימה מורכבת, ובעזרת גורמי מימון מובילים ניתן לקבל הלוואות כאלה תוך מספר שעות מרגע הבקשה היישר אל חשבון הבנק.

מאת: Tamir Groverהלוואות28/12/111166 צפיות
רבים אינם מבינים את הניסוחים הבנקאיים ואת המשמעותיות שלהם. מטרתו של מאמר זה היא לשפוך מעט אור על המשמעות של הניסוחים, כי יש להם משמעות כספית, אותה אתם היחידים שמשלמים בסוף כל חודש.

מאת: Tamir Groverהלוואות04/12/111204 צפיות
הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות הניתנות על ידי תאגיד שאינו בנקאי, ביניהם חברות אשראי, חברות ביטוח וכן גופים פרטיים. הלוואות אלה הן דרך אלטרנטיבית להשגת אשראי שלא באמצעות מימון בנקאי. נושאים אלה הוגדרו בחוק הלוואות חוץ בנקאיות משנת 1993 התשנ"ג, המגיש את דבר החקיקה בתחום.

מאת: Tamir Groverבנקאות17/10/111409 צפיות
כרטיס אשראי חוץ בנקאי מאפשר ללקוח לנצל מסגרת אשר אינה תלויה או קשורה לחשבון הבנק הרגיל שלו. העקרונות העומדים מאחורי האופציה הפשוטה הזו רבים, ומחזקים את הכוח של הלקוח לצורך מימוש הצרכים האישיים שלו. אותה מסגרת אשראי חוץ בנקאית למעשה מתקיימת במקביל למסגרת האשראי הרגילה של הבנק, ולא באה להחליפה. בתוך מסגרת זו ובעזרת כרטיס האשראי יכול הלקוח לנהל כספים אישיים או עסקיים, ולמעשה להימנע מפגיעה בתזרים הכללי אותו מקצה הבנק אליו הוא שייך.

מאת: Tamir Groverפיננסים וכספים - כללי 18/08/111492 צפיות
אם אתם מתלבטים בין כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים לכרטיסי אשראי, המוצעים על ידי הבנקים, כדאי שתדעו כי כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים כוללים במסגרתם יתרונות רבים, שאינם מוצעים על ידי הבנקים.

מאמרים נוספים בנושא הלוואות

מאת: יעקבהלוואות11/07/211948 צפיות
טעות נפוצה היום היא שבעלי עסק שרוצים לפתוח עסק חדש או רוצים להרחיבו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה שחושבים שהתנאים של ההלוואות הן בריבית פריים אחוז וחצי, ועוד נתונים שאינם קיימים, מומלץ לקרוא

מאת: עוזי פלגהלוואות30/05/202551 צפיות
חלק גדול של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, רואים בבנק את אחד הגורמים העיקריים האחראיים לקשיים הפיננסיים של העסק. בעלי העסקים האלה סבורים שהבנק צריך לעזור לעסק וללכת לקראתו. האם טענתם מוצדקת? ננסה לבדוק זאת בשורות הבאות

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161755 צפיות
הרבה אנשים נתקלים במהלך החיים בצורך לקחת הלוואה, אך יחד עם זאת נמנעים מלגשת לבנק כיוון שהם חוששים שמסגרת האשראי תיפגע, ועל כן מעדיפים להמשיך לדחות מגוון הוצאות הכרחיות- עובדה...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161695 צפיות
רבים מבינים מהי הכוונה שעומדת מאחורי המילה "הלוואה" ואף מבינים באופן כללי את התנהלות הקבלה וההחזרה, אך יחד עם זאת אינם בקיאים בהבדלים שיש בין ההלוואות השונות, וזאת כי הלוואה היא סוג של מוצר...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161474 צפיות
אתם רק חולמים על הלוואות מיידיות, אך מראש יודעים שאין לכם סיכוי לקבל כאלו בבנק? ובכן אין סיבה להתייאש, אין סיבה לוותר על המעבר לבית חדש, להחליף רכב, לטוס, להירשם השנה ללימודים, לשפץ את המרפסת וכדומה...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161604 צפיות
אתם זקוקים להלוואה עוד היום? רק המחשבה על הבנק גורמת לכם להתייאש? לא יודעים מה לעשות ובטח שלא יכולים לחכות? ובכן אין לנו נס עבורכם, אלא מידע חשוב שיכול לסדר אתכם. כיום על מנת לקבל הלוואה, ניתן לבחור את...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161546 צפיות
מצד אחד ניתן להיות ממורמרים על הבנק שמערים כ"כ הרבה קשיים על לקוח שמבקש הלוואה, אך מצד שני אם מסתכלים על התמונה הגדולה, יש להכיר לו תודה. לולא הבנק לא היה דורש מכל לקוח שרוצה הלוואה להיפגש עם נציג...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica