חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מפרידים את חשבון הבנק בעזרת כרטיס אשראי חוץ בנקאי

מאת: Tamir Groverבנקאות17/10/20111407 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי יכול להזמין כרטיס אשראי חוץ בנקאי?

בקשה להנפקת כרטיס אשראי חוץ בנקאי אינה מוגבלת ללקוחות של בנקים מסוימים ופתוחה כאופציה עבור כל הלקוחות. במקרים מסוימים הנפקה כזו של כרטיס אשראי חוץ בנקאי מתרחשת גם ללא עמלות ואפילו ללא דרישה לפתיחת תיק. במילים אחרות, כרטיס אשראי חוץ בנקאי הוא הדרך הטובה ביותר להימנע מהעמסת התחייבויות על חשבון הבנק הרגיל ולכן מומלץ לנצל את האפשרויות אותן הוא מעניק. אך עוד לפני שמחליטים להנפיק כרטיס אשראי חוץ בנקאי, ישנם מספר דברים אותם חשוב לזכור לגבי כרטיסי אשראי באופן כללי.

אופן השימוש המומלץ בכרטיסי אשראי

השימוש בכרטיסי אשראי חייב להיעשות בצורה מבוקרת ומפוקחת. בניגוד לשיטות תשלום אחרות, כרטיס אשראי למעשה דוחה את החיוב ולכן במקרים רבים יוצר סכום הוצאות גדול מהצפוי. מצד שני, כרטיסי אשראי רבים מספקים אפיקי מימוש פיננסיים ייחודיים. בין אם מדובר על כרטיס אשראי רגיל או על כרטיס אשראי חוץ בנקאי, יש לעקוב אחר חשבון ההוצאות ולנהל בצורה נכונה את פריסת התשלומים. מהבחינה הזו חשוב להתייחס אל מסגרת האשראי כאל פקטור חיובי, אשר מגביל את סכום ההוצאות של הלקוח. ללא מסגרת אשראי לקוחות רבים יכולים להיקלע אל חובות גדולים מכפי שיוכלו להחזיר.

כיצד מסגרת האשראי משפיעה על הכרטיס?

התפקיד של מסגרת אשראי הוא לתאר את יתרת סכום הניצול של לקוחות פרטיים או עסקיים, והיא נקבעת על ידי גופים כמו הבנק, חברת האשראי או גורמים פיננסיים וחוץ בנקאיים אחרים. באופן ספציפי לתחום של כרטיסי אשראי מהווה המסגרת את סך סכום החיובים אליהם הלקוח יכול להגיע. ישנן גם הלוואות רבות אשר סכום ההחזר שלהן מוגדר על פי אותה מסגרת אשראי ובעיקר על פי הסכום אותו יכול הלקוח לנצל. בשורה התחתונה, בחירת כרטיסי אשראי היא פונקציה של השימוש האישי שעושה הלקוח בחשבון הבנק, והאפשרות להעדיף כרטיס אשראי חוץ בנקאי היא כלי נוסף בארגז הכלים של הצרכן הפיננסי היעיל.

ההטבות הנלוות של כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים

מלבד האופציות הסטנדרטיות, כרטיס אשראי חוץ בנקאי מאפשר גם פעולות ברבדים כלכליים אחרים. כך למשל בעזרת מסגרת אשראי חוץ בנקאית ניתן לכסות את האוברדראפט בחשבון הבנק הרגיל. בנוסף, כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים רבים מציעים הלוואות אקספרס הניתנות למימוש בטווח זמן מיידי ולסכומים משתנים. הלוואות מן הסוג הזה מצטרפות ישירות אל חשבון בנק אותו מגדיר הלקוח, וגם החזר ההלוואה יכול להשתנות בהתאם לדרישה הספציפית. במקביל לכל אלו, כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים הם פתח למועדוני לקוחות וקבלת הטבות, ומאפשרים השתתפות במבצעים או צבירת פרסים אטרקטיביים. לסיכום, השוו בין הצעות להזמנת כרטיס אשראי חוץ בנקאי, בדקו והגדירו את הצרכים שלכם וקבלו ייעוץ מגורם מקצועי על מנת להכריע בנושא ולחסוך בעלויות מיותרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושא, צרכנות פיננסית, הלוואות וכרטיסי אשראי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Tamir Grover

מאת: Tamir Groverתעודות סל28/06/1212240 צפיות
סליקה היא צורת תשלום של מחזיקי כרטיס אשראי הרוכשים מוצרים או שירותים דרך האינטרנט או בהזמנה טלפונית וגם בנקודות המכירה הממשיות. השימוש בכרטיסי אשראי עלה בשנים האחרונות עד כדי כך שהממשלה חוקקה לפני שנה את חוק הסליקה כדי לאפשר לחברות קטנות להיכנס לשוק הסליקה ולא לאפשר לחברות הגדולות ליצור לעצמן מונופול או שליטה בלעדית בתחום.

מאת: Tamir Groverהלוואות16/04/121097 צפיות
מתכננים להתחתן ואין לכם מושג איך להתמודד עם ההוצאות? מוכרחים להחליף את הרכב והמכירה של הישן לא תספיק לקניית אחר? בחיים, כמו בחיים, ישנן סיבות רבות בהן אנו זקוקים לתוספת כספית בלתי צפויה, שלא נערכנו אליה בהתאם, או כי ההכנסה השוטפת שלנו לא מספיקה לחסוך כסף לימים גשומים. למרבה המזל, קיימים היום סוגים שונים של פתרונות פיננסיים, אמינים ובטוחים, שמאפשרים לנו לצלוח גם גשרים בלתי צפויים בחיים, מבלי להכנס לחובות מעיקים.

מאת: Tamir Groverהלוואות13/02/121106 צפיות
הצורך בקבלת הלוואות אקספרס מתעורר ברגעים לא צפויים. בניגוד לסוגים אחרים של הלוואות, היתרון של הלוואות אקספרס הוא הזמינות והמיידיות שלהן. הלוואות אקספרס אינן מחייבות היערכות מקדימה מורכבת, ובעזרת גורמי מימון מובילים ניתן לקבל הלוואות כאלה תוך מספר שעות מרגע הבקשה היישר אל חשבון הבנק.

מאת: Tamir Groverהלוואות28/12/111165 צפיות
רבים אינם מבינים את הניסוחים הבנקאיים ואת המשמעותיות שלהם. מטרתו של מאמר זה היא לשפוך מעט אור על המשמעות של הניסוחים, כי יש להם משמעות כספית, אותה אתם היחידים שמשלמים בסוף כל חודש.

מאת: Tamir Groverהלוואות04/12/111202 צפיות
הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות הניתנות על ידי תאגיד שאינו בנקאי, ביניהם חברות אשראי, חברות ביטוח וכן גופים פרטיים. הלוואות אלה הן דרך אלטרנטיבית להשגת אשראי שלא באמצעות מימון בנקאי. נושאים אלה הוגדרו בחוק הלוואות חוץ בנקאיות משנת 1993 התשנ"ג, המגיש את דבר החקיקה בתחום.

מאת: Tamir Groverהלוואות04/12/111237 צפיות
כן, התחבורה הציבורית בישראל היא לא תמיד פשוטה ונגישה כפי שראוי היה לצפות. האוטובוסים מאחרים, הרכבת לפעמים שובתת ולעיתים סתם לא מגיעה, גנבי האופניים חוגגים ודו גלגלי זה מסוכן... רובנו מחפשים להגשים את חלום ארבעת הגלגלים ולרכוש רכב חדש, אולם כידוע – מכוניות לא צומחות על העצים ופעמים רבות הן יקרות למדי. כיצד ניתן להשיג מימון רכב? האם הלוואה למימון רכב היא אפשרות סבירה? ומה נדרש לקחת טרם לקיחת הלוואה שכזו ? לפניכם כל המידע אודות מציאת מימון רכב בצורה נכונה ומושכלת.

מאת: Tamir Groverפיננסים וכספים - כללי 18/08/111491 צפיות
אם אתם מתלבטים בין כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים לכרטיסי אשראי, המוצעים על ידי הבנקים, כדאי שתדעו כי כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים כוללים במסגרתם יתרונות רבים, שאינם מוצעים על ידי הבנקים.

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/161764 צפיות
כמה סוגי עמלות אתם מכירים בחשבון הבנק שלכם? כמה עמלות בנק מתחום ההשקעות?

מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138943 צפיות
איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

מאת: שלום כהןבנקאות18/06/132000 צפיות
לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו.

מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/131865 צפיות
לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/128582 צפיות
חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/128643 צפיות
צ`קים מסחריים שאנו רוצים לנכות אותם ניתן לבצע במספר חברות לניכיון כאן תוכלו לראות את ההסבר כיצד הדבר מתבצע והמלצות וטיפים כיצד לבצע זאת.

מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/128778 צפיות
תוכניות חיסכון הן דרך מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר והארוך. יעדים כלכליים אלה יכולים להיות רכישת דירה, רכב, השקעה בעסק, חיסכון לתקופת הפנסייה, חיסכון ללימודי הילדים וכדומה. בשונה מהלוואות שבהן הכסף אמנם ניתן באופן מיידי בתוכנית חיסכון ניתן לממש את הכסף רק בתום תקופת החיסכון. לכן, נשאלת השאלה – מה הופך תוכנית חיסכון למשתלמת כל כך בזמן שהלוואה עושה זאת מהר יותר? התשובה פשוטה: את ההלוואה שלקחנו נצטרך להחזיר בתוספת ריבית גבוהה. בתוכנית חסכון הדבר הפוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica