חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו בונסאי, איך אפשר לגדל ולעצב בונסאי בקלות עם הרבה הנאה.

מאת: ישראל רף גינון03/02/20111252 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הביטוי בונסאי פירושו עץ בקערה

הרעיון הוא ליצור צמח עציץ ננסי שניראה כמו צמח גדול בוגר עם גזע וענפים עבים בני הרבה שנים מהטבע בצורה מוקטנת, להביא את העץ מהטבע בצורה ננסית אלינו לגינה הקטנה שלנו.

הרעיון החל בסין והתפתח ביפן שם פיתחו סגנונות שונים, עם השנים התפתחה מסורת עם כללים וחוקים, מגדלים שונים פיתחו מסורת עם חוקים שונים וגם כיום יש מגדלים שדבקים במסורת זו או אחרת.

לדעתי חופשי אדם לעשות לפי ראות עיניו לגדל ולעצב את צמח הבונסאי שלו כרצונו ולא חייב להיצמד למסורת כזאת או אחרת.

האדם מגדל לעצמו עציץ בונסאי בכדי ליהנות מחדוות היצירה, זה לא צמח רגיל שמגדלים ונהנים לראות את הצמח גדל מתפתח ופורח, בגידול בונסאי אדם מחליט ומעצב כראות עיניו איך יגדל הצמח ובזה יש הנאה כפולה מהגידול ועיצוב שזאת היצירה שלו.

אם החלטתם לגדל לעצמכם עציץ בונסאי יפה.

מהם הצמחים שניתן לעשות מהם עץ ננסי בונסאי, למעשה מכל עץ או שיח ניתן לעשות עץ ננסי בונסאי.
ישנם צמחים שבצורת הגידול הטבעי שלהם יותר מתאימים וקל יחסית לעצב מהם בונסאי, וישנם יותר קשים לגידול ולעיצוב, אני מכיר מגדלים שדווקא יתעקשו לגדל צמחים אלו בגלל האתגר שבהצלחה אשר גורמת הנאה וסיפוק רב יותר.

מרבית הצמחים שמתאימים לגידול בונסאי דורשים הרבה אור שמש ישירה במרפסת או בגינה, יש מעט סוגי צמחים שניתן לגדל בבית וחשוב ליד חלון במקום מואר היטב.

למגדל חדש אני ממליץ להתחיל עם צמח קל לגידול ולעיצוב ובהמשך לנסות צמחים נוספים לאחר שיצבור ידע וניסיון ובעיקר ביטחון.
לוקחים קערה שטוחה יחסית בכדי לתת הרגשה של מרחב כמו בטבע ושהצמח יראה גדול יחסית בקערה, רצוי מקרמיקה שתיתן תדמית יותר טובה לצמח ולא עציץ פשוט.

אחד הצמחים שקל להתחיל בו זה הפורטולקריה. צמח חזק ועמיד קל לגידול ולעיצוב כרצונכם. אפשר להתחיל בייחור של ענף קטן. הענף משתרש מהר וצריך הרבה סבלנות ושנים בכדי להגיע לבונסאי יפה, אם ניקח ענף יותר עבה ההשרשה לוקחת יותר זמן אבל נרוויח שנים של גידול.

מי שממהר יכול לרכוש בונסאי פורטולקריה, שניקרא בונסאי עץ הכסף מעוצב בכלי קרמיקה יפה ולהמשיך לגדל ולעצב כרצונו, חשוב לבחור צמח שמעוצב בבסיסו ודומה למה שראיתם בדמיונכם מתאים לעיצוב שרציתם.

לפורטולקריה יתרון גדול קל לגידול וקשה לקלקל, הצמח יכול לעמוד בתנאים קשים, גם לאדם שאינו מומחה לגידול צמחים וגם אם נעשו שגיאות בעיצוב הצמח, ניתן לתקן לכן זה צמח מצוין למתחילים בגידול ועיצוב בונסאי.

לגדל את בונסאי עץ הכסף במקום עם שמש לפחות שעתיים ביום הצמח ישמח להיות בחוץ בשמש מלאה. משקים אחת לשבועיים שלושה, אחת לכמה שבועות לקטום את הענפים הצעירים ובמידת הצורך לגזום לפי העיצוב שבחרתם.

אני בטוח שתצליחו לגדל לעצמכם בונסאי פורטולקריה יפה עם מעט עבודה וסבלנות והרבה הנאה.

לתת או לקבל מתנה בונסאי עץ הכסף תיתן הנאה רבה והוקרה,

בהמשך הכתוב מאמרים נוספים על צמחים אחרים.

לכל המעוניינים אשמח לייעץ ולהדריך בכדי שיוכלו לגדל בהנאה כמוני.

ישראל רף

מחקר פיתוח וגידול צמחי עציץ מיוחדים

בונסאי, עצים ננסיים, קקטוסים וסוקולנטים

קבוצת רף משתלות

ייצור ושיווק בסיטונאות של עציצים למתנות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראל רף עוסק במחקר פיתוח וגידול עציצים ממותגים למתנות ולאירועים.

מסרים ממותגים בעציצים זו ה-יצירה שלי
המבטאת את אהבתי לאנשים ולצמחים גם יחד
כמי שנמצא בתחום ב-60 השנים האחרונות

יש לי הכבוד והעונג לחבר בין אנשים בקשריהם העסקיים והאישיים
לעזור להם להביע את הערכתם ואהבתם לצד השני
בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה!

מוזמנים  להעביר מסר חם לאנשים החשובים לכם
להיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ.
להעביר מסרים ללקוחות ולאורחים באירוע עסקי או פרטי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל רף

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232299 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232327 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231755 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231554 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231580 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222660 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222230 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191771 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182246 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811179 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181671 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183836 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174186 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica