חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ משכנתאות – על מה ולמה?

סיימנו את התיכון, עברנו איכשהו את הצבא וכמובן סימנו V ענק על הטיול להודו/לדרום אמריקה/לארצות הברית. חזרנו לארץ, ואחרי שהשקענו כמה שנים טובות בלימודים – מצאנו עבודה טובה. אפשר כבר להתחיל לראות את המינוס מצטמצם ואת השאריות של התקופה הסטודנטיאלית התפרנית שלנו נגמרות לאט לאט. ועכשיו הגיע הזמן לעשות לפחות חלק ממה שחלמנו לעשות כשנהיה גדולים – לקנות דירה או בית משלנו.

בצפון, במרכז או בדרום, בבניין, בדופלקס או פרטי, במושב או בעיר – כל אחד על פי העדפותיו. ההורים מייעצים, החברים אומרים את דעתם, הדודות והדודים מספרים חוויות על קניית הבית שלהם ואנחנו מחפשים את הדרך הנכונה עבורנו לעשות את הצעד הזה.

כמעט אצל כולנו, בית = משכנתא. המשכנתא מאפשרת לנו להגשים חלום ולקנות בית משלנו, נכס שיהיה רק שלנו ואף בעל בית לא יוכל לשחק איתנו אף משחקים, וגם נוכל איכשהו לעמוד בתשלומים החודשיים עליו. אבל מאיפה מתחילים? שוק המשכנתאות היום עצום ויש המון מידע בעניין המשכנתאות, חלקו ידוע יותר וחלקו פחות. מרוב עצים קצת קשה לנו לראות את היער, ולכן כחלק מענף המשכנתאות קם לו ענף שלם של ייעוץ משכנתאות.

אז מה אנחנו יכולים להרוויח מייעוץ משכנתאות? בראש ובראשונה, מידע. ידע זה כוח וחשוב שנדע לאן אנחנו נכנסים ושנוכל למצוא יותר בקלות את הידיים ואת הרגליים. רובנו לא מבינים גדולים במשכנתאות וכדי לקבל החלטות נכונות כדאי שנדע עליו קצת יותר. ייעוץ משכנתאות מאפשר לנו לקבל את המידע הזה ולעשות קצת סדר בבלגאן. אחרי שיהיה בידינו המידע, נוכל להתרשם יותר טוב מן האפשרויות אשר עומדות לפנינו ולקבל החלטות מושכלות ונכונות יותר.

המדריך המלא למשכנתאות בישראל של פורטל בית משותף הוא הצעד הראשון לייעוץ משכנתאות והוא מספק מידע מ-א' ועד ת' בנוגע למשכנתא – מהי בעצם משכנתא? מה זה בכלל ייעוץ משכנתאות? מהם מסלולי המשכנתא הנפוצים בעולם המשכנתאות? איזה כלים יעזרו לנו להבין קצת יותר את העולם הזה של משכנתא? איך נתאים לעצמנו מסלול משכנתא שיתאים להכנסה שלנו בלי לקפוץ מעל הפופיק? מהן ההוצאות הנלוות על משכנתאות? תשובות לשאלות הללו ולשאלות רבות נוספות הנוגעות למשכנתאות ניתן למצוא במדריך המלא למשכנתאות בישראל של פורטל בית משותף.

אז הגיע הזמן לעשות את זה – להיכנס לקבל קצת מושג במה דברים אמורים ולמצוא את הדרך שתהיה המתאימה ביותר עבורנו בהתאם לכל הגורמים שחשוב לקחת בחשבון כשמחליטים לעשות את הצעד ולקחת משכנתא. ייעוץ משכנתאות בפורטל בית משותף ייתן לנו את כל הכלים, ויאפשר לנו להתפנות להחלטות החשובות באמת – באיזה צבע נצבע את החדר של הילדה, האם השולחן בפינת האוכל יהיה מרובע או עגול, והאם נרצף את שביל הכניסה במשתלבות או שנבנה רצפת עץ?

 



תגיות המאמר: ייעוץ משכנתאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המוקד לדייר מבית פורטל בית משותף הינה מערכת לאיתור בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים המספקת בעלי מקצוע עבור דיירים בבתים משותפים וועדי בתים משותפים בכל הארץ.

המוקד לדייר מספק לדיירים ולוועדי הבתים בעלי מקצוע במגוון תחומי הבית והבית המשותף.

פורטל בית משותף הינו אתר ותיק וייחודי המשרת את קהילת הדייריםוועדי הבתים בישראל משנת 2004. מתוקף כך אנו מקבלים עשרות פניות של צרכניםבכל יום במגוון רחב של תחומים ומכל חלקי הארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המוקד לדייר - בעלי מקצוע

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים12/09/111003 צפיות
כולנו מחפשים מקומות מסתור ומפלט נעימים לקיץ הישראלי הלוהט שלנו. בעזרת פרגולות ודקים אנחנו יכולים להפוך את המרפסת או הגינה שלנו למקום כזה

מסתבר, שיש המון בעלי מקצוע בעלי עסקים קטנים ובתחומים רבים ומגוונים, חלקם צעירים, חלקם מבוגרים שמעוניינים וזקוקים לקבל עבודות אבל לא מכירים ולא מודעים לכל אפשרויות הפרסום הקיימות היום ברשת האינטרנט.

לפעמים השיטות הישנות והמסורתיות הן השיטות הטובות ביותר שלנו לעשות דברים. זיפות גגות היא אחת הדוגמאות. בדיקות שגרתיות של הגג וזיפות מדי מספר שנים יבטיחו לכם גג אטום ככל שניתן.

בדיוק כמו שאנחנו מכינים את מכוניותינו לחורף ואת גופנו לקיץ – כך גם את גגותינו לקיץ כדאי שנכין, לקראת הקיץ והשרב הגדול שאנחנו בתור ישראלים ותיקים יודעים, שלא יחוס עלינו ושלא יחסוך מאתנו כמויות אדירות של שמש וקרינה.

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים22/07/111146 צפיות
אם החלטתם לעשות קצת שיפוצים בדירה, ובמסגרתם לצבוע את הדירה – כנראה שהגעתם להחלטה הנכונה כי צביעת דירה היא אחד מהמרכיבים החשובים והטובים של שיפוץ דירה והחייאה שלה. ממה מושפע מחיר צביעת הדירה ואיזה שיקולים כדאי לעשות כשבוחרים לצבוע דירה?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועהדברה03/07/11975 צפיות
'הדברת מזיקים כוללת בדרך כלל כמה סוגים של הדברות והרחקות למיניהן של כל מיני אורחים לא רצויים בבית שלנו ובסביבה שלו (חצר, מרפסות, ביובים ועוד). איזה סוגי הדברות והרחקות יש, לכמה זמן ולאלו אורחים לא רצויים הן מתאימות?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועפרסום באינטרנט23/06/111303 צפיות
הפרסום באינטרנט פתח בשנים האחרונות את הדלת לאלפי בעלי מקצוע וחשף להם דרכים חדשות לפרסם את עצמם, בתקציב הגיוני ומתאים לבעל המקצוע.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222577 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222570 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222547 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222563 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222852 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222889 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222890 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica